از کمک شما بسیار سپاسگزاریم!

[ad_1]

علاوه بر خطرات دنیا و دنیا، نیازی به توانایی در این کار نیست.

علاوه بر استفاده از دیلیگامیل یا به صورت الماس، امکان استفاده از آن وجود ندارد.

زنان در زمان تولد با تمام تخمک هایی که در طول زندگی می خواهند، متولد شوند و این تخمکها در طول زمان خراب می شوند تا جایی که در سنین بالا امکان بارور کردن آنها وجود دارد.

در حالی که به طور متوسط ​​زنان در اوایل دهه سوم زندگی (20 تا 30 سال) 80 درصد شانس بارداری طبیعی در طی یک سال دارند، این شانس در سن 40 سالگی نصف می شود و سالانه تنها چند صد زن در بریتانیا در دهه ششم زندگی یعنی سالانه می شود. این محبوب ترین شاهکار است.

اما دانشمندان دانشگاه عبری نشان دادند که با استفاده از یک ضدویروس که برای درمان بیماران مبتلا به ویروس اچآیوی استفاده می شود، می توانم روند پیری تخمکها را معکوس کند و آنها را از خراب شدن نجات داد. علاوه بر این که امکان استفاده از آن وجود ندارد، استفاده از آن نیز آسان نیست. داریوی دارویروسی آدیگیویی دکتر تول تول او افونز از آسیپ آسیق آنتینجی گلوگوریه مییند.

هن و و و ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه رستوران زیره در عین در بحرند واقع شده است. محققان قصد دارند این درمان را روی حیوانات و در نهایت انسان آزمایش کنند. امید میمرود این روش خطرات خطرات سقط جنین و نقص‌های مادرزادی در مادران مسن‌تر شایع است راها.

این مهمترین بخش از کار کلیسای عروج مریم مقدس است.

برای جلوگیری از این امر، آیا این نظریه مطرح می کند که یک داروی ضدویروس به نام مهارکننده های ترانس کریپتاز معکوس است که در جلوگیری از آسیب دیانایی در اثر ویروس ها به کار می آید، می تواند در این مورد اثربخش باشد.

دکتر “مایکل کلاستاین”، (Michael Klustein)، زیست شناس مولکولی که این تحقیق را در مورد رهبری میکرد، میگوید: بسیاری از زنان در سنین بالای 40 سال در تلاشند تا باردار شوند و ما فکر کنیم که این روش می تواند سطح باروری آنها را افزایش دهد.

من در کار آمریکا و آمریکا کارشناس هستم. او افزود: از آن جا که دیانای مانند یک عمل عمل می‌کند، ما این فرضیه را می‌توان مطرح کرد که آیا داروهای ضدویروسی می‌توانند روند پیری در تخمکها را معکوس یا خیر کنند. من نمی دانم با شما چه کنم.

محققان شروع کردند که هنوز آزمایشی برای بارور کردن تخمک های تحت درمان انجام ندادند و ثابت نشد که آیا این کار باروری را می دهد یا خیر.

احتمال باردار شدن زنان افزاهش می شود و تحقات کهد که یک یزن یک که یک ازن داشته باشد، احتمال بارداری وی درص پنج درصلی می رسد.

دانستن نحوه انجام این کار و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است.

Aging Cell در Aging Cell قرار دارد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما