اسامی بهترین مشاوران کنکور در کرج – مشاور شما

قطعا بسیار متفاوت هستند. افرادی که در زمینه مشاوره تحصیلی فعالیت دارند به خوبی به این نکته واقف هستند که دانش آموزان در بازه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال تحت استرس بسیار زیادی قرار دارند و ارائه راهنماییهای مفید و کاربردی به والدین میتواند به کاهش استرسهای دانش آموزان کمک کند. اکثر کنکوریها نسبت به بازار کاری رشته های مختلف اطلاعات درست و دقیقی ندارن و اغلب شاهد این موضوع هستیم که یک نفر در رشته ای تحصیل میکنه که به هیچ عنوان نمیتونه آینده کاری خوبی به توجه به اون رشته داشته باشه و فقط هزینه و عمر خودش رو در یک رشته سطح پایین خرج کرده. آیا کار بهترین مشاور کنکور تجربی که من انتخاب کردم من رو بعد از یک ماه به پیشرفت چشمگیر رسوند؟ آیا خودش رتبه گرفته و کسی ایشان را به سرانجام رسونده و حالا داره مراحل رو کپی می کنه یا دارای آگاهی از رفتار هر فرد است؟ یک دانش آموز یا داوطلب، به عنوان مثال در کنکور تجربی، باید حدود ۴۷۰۰ صفحه کتاب درسی را برای موفقیت در کنکور مطالعه کرده و علاوه بر این برای هر درس حداقل یک کتاب تست نیز از بین بهترین منابع کنکور تهیه کرده و بر بیشتر مطالب درسی این کتاب ها و تست ها تسلط کافی داشته باشد تا بتواند در جلسه کنکور طی حدود ۴ ساعت بهتر از سایر رقبا ظاهر گردد.

طی اولین تماس تلفنی مشاور با شما شرایط، روش کار و هزینه های مربوطه را به شما اعلام می کنند. عمل به توصیه های یک مشاور کنکور خوب و دلسوز که تجربه موفقیت در کنکور را داشته مانع تکرار این اشتباهات و مانع اتلاف وقت شما خواهد شد. یک مشاور خوب را بر اساس چه ملاک هایی بسنجیم و انتخاب نماییم. و به آن برنامه ریزی می گویند و با نوشتن درس ها در جدول و پیگیری بچه ها سرانجام کار برخی نتیجه می گیرند برخی هم نمی گیرند ولی وقتی صحبت از بهترین مشاور کنکور تجربی می کنیم و این سبک کار را جهت پیشرفت تعیین نماییم تنها به یک نتیجه دارد من بهترین مشاور کنکور تجربی را داشتم و تمامی آزمونامو خوب دادم مشاورم می گفت شاید دورقمی شی ولی نمی دونم چرا چهار رقمی شدم و اونم این نتیجه؟ هم مشاور راحت تر هست و هم شاگرد. شایان ذکر است که معمولا مشاور های مسن تر دیگر تجربه ی بیش تری در این کار دارند اما اختلاف سنی زیادی با داوطلب دارند و این ممکن است کمی کار را سخت تر کند اما مشاور های جوان از آن جایی که هنوز طالب کسب نام و شهرت هستند مصمم تر و با انگیزه تر کار می کنند و معمولا رابطه خیلی بهتری با دانش آموز برقرار می کنند.

مشاوران باید دارای مجموعه ای از مهارت های بین فردی باشند تا بتوانند به سرعت با مراجعین خود ارتباط برقرار کنند و در ادامه، این ارتباط را استحکام ببخشند. مشاوران باید بتوانند تمام تمرکز خود را به آنچه که مراجع می گوید معطوف کنند و هنگام حضور در جلسه مشاوره، حواس شان به خاطر مشکلات یا دغدغه های شخصی پرت نشود. آنها باید تمامی توجه خود را به مراجعین خود اختصاص دهند و بتوانند در آنها ایجاد اعتماد کنند. در این شرایط مشاور تحصیلی باید بتواند مسائل روحی دانش آموزان را کنترل کند و نگرانی را کاهش دهد. برنامه ریزی دقیق روزانه، هفتگی، ماهیانه و بلند مدت برای دانش آموز خود تنظیم و روند پیشرفت تحصیلی وی را کنترل نماید. کانون اطلاعات دقیق هر پشتیبان ویژه را در اختیار شما قرار می دهد . در نتیجه نمی توان در این مسیر از ده ها مشاور مختلف و چندین شیوه مشاوره ای گوناگون بهره برد و خود را در مسیر هر موجی قرار داد. بنابراین، دانش آموزان و داوطلبان شرکت در کنکور میتوانند از اینگونه خدمات در کنار مشاوره کنکور و برنامه ریزی تحصیلی استفاده کنند و سریعتر از رقبای خود به مسیر پایان برسند.

شاید هم بخاطر تحصیلات روانشناسی که در کنار رشته اصلی تحصیلیم انجام دادم و دوره هایی که در داخل و خارج جهت مدیریت مطالعه و ارتباط ذهن و یادگیری گذروندم موثر باشه. دلیل دومم اینه که اون رتبه برتری که سازمانی تحت نظارت یه موسسه کار میکنه مجبوره به شما یه برنامه خاصی به دلیل هزینه ای که پرداخت کردین بده و خیلی مسائل دیگه در صورتی که میدونم میل قلبی اونا هم این نیست که بهتون اینجوری مشاوره بدن ولی مجبور هستن . اگر از شما سوال شود که قیمت یک سال از عمرتان، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر است، پاسخ شما چه مبلغی خواهد بود؟ منابع مطالعاتی که رتبه های تک رقمی کشور برای کنکور استفاده کرده اند بعضا با منابع مطالعاتی رتبه های نجومی کنکور یکسان و مشترک بوده است، اما چرا گروهی رتبه تک رقمی کسب کرده و از نفرات برتر کنکور سراسری هستند در حالی که گروهی دیگر رتبه ۶ رقمی کسب می کنند؟ در این مقاله از سایت مشاوره کنکور دکتر معین الدین می خواهیم به طور اختصاصی به مشاوره کنکور پزشکی بپردازیم.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما