اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

[ad_1]

فرارو- اگرچه قبل از انتشار تصاویر جاسوسی مختلف از جدیدترین شاسی بلند رنو که SUV رنو استرالیا نام داشتیم، اما طراحی داخلی آن برای ما یک راز باقی مانده است. اما حالا سازنده فرانسوی تصویر جدیدی از این خودرو منتشر کرده است که برای اولین بار فضای داخلی این شاسی بلند جذاب را در اختیار ما قرار می دهد.

به گزارش فراار، پس از ماه ها شایعات، رنو بالاخره از تصاویر رسمی طراحی داخلی شاسی بلند رنو استرالیا رونمایی کرد که قرار است اواخر امسال به عنوان جایگزینی برای شاسی بلند رنو عرضه شود. قاجار در بازار گران باشد. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که خودروی جدید استرالیایی با بروز رسانی های قابل توجهی در طراحی داخلی عرضه خواهد شد که ویژگی اصلی آن نمایشگر بسیار بزرگ و کارآمد است.

همچنین تصاویر جدید نشان می دهد که شاسی بلند رنو آسترال طراحی داخلی بسیار شیکی دارد که با نورپردازی خاص محیطی همراه است. این خودرو دارای یک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ 12.3 اینچی است که به یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی پرتره 12 اینچی متصل است که رنو آن را OpenR می نامد و در مرکز داشبورد قرار دارد. رابط OpenR Link شامل Android Auto و Apple CarPlay و همچنین ویژگی‌های جستجوی Google و Google Maps است. رنو ادعا می کند که این سیستم یکی از “بزرگترین پیشرفت های فناوری خودرو در چند سال اخیر” است.

معماری داشبورد ظاهری باریک و عریض به آن بخشیده است. فرمان مربع تر و در مرکز کمی صاف تر است تا راننده دید بدون مانعی از داشبورد داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد فضای ذخیره‌سازی زیادی وجود دارد، که با یک دستگیره بیرون‌کشی گسترده در مرکز شروع می‌شود، در حالی که خود کنسول دارای دو فضای ذخیره‌سازی بزرگ و فضایی برای یک گوشی هوشمند است که با شارژ بی‌سیم عرضه می‌شود. قابل ذکر است که این فضا نیز با توجه به 30 لیتر فضای ذخیره سازی در کنار ساکنین افزایش خواهد یافت.

مشکل فضای بیشتر در عقب نیز همچنان ادامه دارد، زیرا تونلی برای انتقال نیروی خودرو وجود ندارد که فضای بیشتری را برای سرنشینان در صندلی وسط فراهم می کند. صندلی عقب را می توان به عقب و جلو حرکت داد تا در صورت لزوم فضای صندوق بار یا فضای پای سرنشین عقب تغییر کند. این کار را می توان با فشار دادن یک دکمه و حتی تا کردن صندلی های صندوق عقب انجام داد. آگنیتا دالگرن، مدیر پروژه رنو می گوید: «زمانی که اتاق مسافران استرالیا را طراحی کردیم، سه موضوع را تکرار کردیم: درک فضا، طراحی هیجان انگیز و احساس امنیت، و همه آن را با بالاترین استانداردهای کیفیت ایجاد کردیم.

رنو همچنین تایید کرده است که Astral در مسیر توسعه نهایی با تمرکز بر تنظیم دقیق خط موتور و قابلیت اطمینان آن است. سخنگوی رنو گفت: “این پیشرفت با بررسی نهایی پلت فرم جدید CMF-CD3 و گزینه های موتورهای تمام الکتریکی به اوج خود می رسد.” البته این برند تایید کرده است که این به معنای خط تولید خودروهای الکتریکی با واحدهای هیبریدی E-Tech و میان رده هیبریدی است تا نسخه تمام الکتریکی. ناوگان متشکل از 100 وسیله نقلیه آزمایشی و یک تیم متشکل از 900 راننده در مجموع 600000 کیلومتر (تقریباً 373000 مایل) در جاده باز و 1.4 میلیون کیلومتر باقیمانده (870000 مایل) در مسیر آزمایشی “تست اجرا” را پشت سر خواهند گذاشت.

رنو گفت: «این آزمایش‌ها به تیم اجازه می‌دهد تا تنظیمات انجام‌شده در پلت فرم جدید CMF-CD3 و سیستم کمک راننده، و همچنین عایق صدا و راحتی سیستم تعلیق را آزمایش کند تا مشتریان بتوانند از بهترین شرایط ممکن لذت ببرند.» انتظار می رود این مدل که با فورد کوگا، نیسان قشقایی و فولکس واگن تیگوان رقابت خواهد کرد، اواخر سال 2022 رونمایی شود. طراحی آن از هاچ بک برقی رنو مگان E-Tech الهام گرفته شده است. در واقع جزئیاتی مانند چراغ های LED باریک بلند، کاپوت و جلوی خمیده خودروی جدید مشابه مگان است.

کابین استرالیایی کوچکتر از شاسی کادجار است، اما بزرگتر از مگان E-Tech خواهد بود، که با موقعیت خود به عنوان یک نسخه بلندتر و متقاطع مگان مطابقت دارد. در همین حال، در پشت خودرو، در مرکز صندوق عقب، نسخه بزرگی از لوگوی دو بعدی رنو قرار دارد که اخیراً از سبک قدیمی الهام گرفته شده است. جلوپنجره شیب دار، چراغ های عقب باریک و سپر بزرگ پایینی نیز از ویژگی های این شاسی بلند جدید هستند. انتظار می رود شاسی بلند رنو آسترال در بهار امسال در اروپا به فروش برسد، بنابراین این تصاویر ممکن است آخرین تیزرهایی باشند که قبل از تاریخ عرضه خواهید دید.

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

اولین تصویر رسمی از شاسی بلند رنو آسترال

منبع: auto express

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما