با جدیدترین بازی های PC امسال آشنا شوید

یک بازی برعکس پینگ پنگ به نام آنتی پینگ پنگ که درآن باید مواظب باشید توپ به آجرهای رنگی شما برخورد نکند. در این پست تمام نسخه های موجود از بازی زیبای جی تی ای به انگلیسی grand theft auto و به اختصار GTA را برای دسترسی سریع مهیا کرده ایم در صورتی که نسخه ی جدیدی وارد شود این لیست آپدیت می شود.برای مشاهده ی لیست در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید. شما باید به فکر آن باشید . شما در این بازی یک روباه هستید که بر ماشین کوچک خود سوار شده است و شما باید کنترل آن را به دست بگیرید و با رقیبان خود مسابقه دهید و مراحل بازی را پشت سر بگذارید .

مجموعه بزرگی از بازی های جدید در دسته های مختلف از جمله بازی های فکری، استراتژی، جنگی، ورزشی ، مسابقه ای ، ماجراجویی ، اکشن ، ی آنلاین ، تفننی ، شبیه سازی ، اتومبیل رانی ، تیراندازی ، مبارزه ای و موارد دیگر. و سیاهی و تباهی را در جزیره ای متروکه خلق کرده اند . می توانید از اشیاء مختلفی استفاده کنید که شما را محاصره کرده است (قوطی های نفتی) به عنوان سلاحی در برابر دشمن یا برای مخفی کردن. سربازان دشمن اکثریت سربازان ما را شکست داده و شما را محاصره کرده اند. همانطور که هرکسی که Dark Souls را بازی کرده انتظار دارد، Dark Souls 3 که از محبوبترین بازی های ۲۰۲۱ برای ایکس باکس وان به شمار میرود، بسیار عظیم، گوتیک، گاهی ترسناک و مملو از باسهایی است که وقتی برای اولین بار با آنها روبرو میشوید، شکست دادن آنها به نظر غیر ممکن میآید و در عین حال بطور غیرقابل تحملی اعتیاد آور است. در همین حال مسترچیف به نحوی وارد سفینه میشود و پس از بیدار شدناش، نمایی از یک جنگ عظیم میبینیم. این بازی از آن دسته بازی های است که در مورد چند جوان است که وارد منطقه ای میشوند که نباید میشدند .

دانلود بازی جدید کامپیوتر

یکی از بازی های اکشن و ماجراجویی که روایت زندگی چند جوانی است که در جزیه روک در اقیانوس آرام گرفتار عده ای دزد و تبهکار میشوند.حالا شما در نقش عده ای قهرمان ظاهر میشوید تا بتوانید لانه فساد این جنایتکاران را از آن محیط پاکسازی کنید.تب و اضطراب در هر جایی از این بازی به چشم میخورد . بخش چندنفره Legacy of the Void نه تنها با سرعت بیش تری دنبال می شود، بلکه بیش از پیش نیز بالانس شده و دیگر کمترین نابرابری در این بخش به چشم نمی خورد. و روند بازی با تکیه بر مبارزات رزمی پیش میرود و در هنگام اجرای بعضی از فنون خشن دوربین بازی زوم کرده و صحنه آهسته اجرای فن رو نشون میده که خیلی جالب هم هست بازی علاوه بر صحنه های بکش بکش که شلوغ هم هست قسمت مخفی کاری هم داره که با قلاب مخصوص بتمن اینکار سرگرم کننده خواهد بود البته بتمن قابلیت های دیگری هم داره که دید مخصوص بتمن در طول بازی بسیار کارایی داره. این بازی چند وقت پیش تغییرات زیادی کرده است و موتور گرافیکی آن به روز شده است این بازی کامل شدهٔ نسخه پیشین آن یعنی دفاع از اقوام است. دنیای گسترده و بیانتهای جععبهای ماینکرفت او را به بهترین در این سبک تبدیل کرده است.

شما در این بازی در نقش یک کماندو هستید که باید در اردوگاه دشمن نفوذ کند و آنها را از بین ببرد و اطلاعات آن اردوگاه را برای سازمان خود ببرد . دشمن شما بسیار قدرتمند است و شما باید مخفیانه به اردوگاه نفوذ کنید . بازی شیرین و لذت بخش Reigns: Her Majesty را از مایکت به شکل رایگان از مایکت دانلود کنید و از این بازی لذت ببرید، میتوانید نظرتون درباره این بازی را برای ما و سایر کاربران بنویسید و بگویید که پادشاه بودن را لذت بخش تر میدانید و یا اینکه دوست دارید یک ملکه قدرتمند باشد و به این جمله اعتقاد دارید که پشت سر هر مرد موفق یک زن قرار دارد. میتوانید تم چیدمان کارتها و پشت یا رو بودن آنها را تنظیم کنید. علاوه بر موبایل، بازی را میتوانید روی رایانههای شخصی نیز تجربه کنید اما نسخه موبایل با رابط کاربری ساده و گیم پلی بسیار خوب خود نیز تجربه فوقالعادهای را ارائه میکند.

داستان بازی قبل از Life is Strange اتفاق میافتد و این بار بازیکن کنترل کلویی را بهعهده دارد. هر چیزی که اتفاق می افتد میتواند برای شما لذت بخش باشد.این بازی قدرت بی نظیری دارد . بازی «گرشاسپ: گرز ثریت» بطور مستقل در اردیبهشت 1390 برای سرویسهای آنلاین استیم (Steam) و گیمرز گیت (GamersGate) منتشر شد. بازی دوتا ۲ (انگلیسی: Dota 2) یک بازی ویدئویی در سبک بازی آنلاین است؛ که در پلتفرمهای مایکروسافت ویندوز، اواس ده (انگلیسی: Mac OS)، و لینوکس منتشر شدهاست. هر بازیکن در دانلود بازی دوتا ۲ یکی از ۱۱۴ «قهرمان» (انگلیسی: Hero) که هر یک از ویژگی تواناییهای منحصر به فرد و سبک متفاوتی را دارد برمیگزیند.

دانلود بازی برای pc هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Lumberjack Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. فایل دیتا را دانلود نمایید و آن را از حالت فشرده خارج نمایید. 3- پس از دانلود فایل دیتا ، اون رو توسط winrar از حالت فشرده خارج کنید . ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید. بازی را به صورت آفلاین اجرا نمایید. Her Story یا همان «داستان او» نه یک بازی کارآگاهی معمولی بلکه اثری تاریک، غمانگیز و در عینحال بلندپروازانه است که به خاطر هوش و نبوغ سازنده به اثری ماندگار تبدیل شده است.گیمپلی بازی بدین صورت است که یک کامپیوتر قدیمی در اختیار شما قرار میگیرد که در آن ویدیوهایی از صحبتهای یک زن در آن قرار داده شده است.

Sky Gamblers – Storm Raiders 2 مبارزات هواپیماهای جنگی را حماسیتر از همیشه بهتصویر کشیده و برای رسیدن به این نقطه، سازنده مجبور شده تا دور حجم پایین و سختافزارهای ضعیفتر را خط بکشد. شاید تعجب کنید که چرا Friday the 13th: Killer Puzzle در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار گرفته است، اما باید بگویم که تیم سازنده یک بازی کاملا آفلاین و تکنفره را توسعه داده است.در بازی Friday the 13th: Killer Puzzle بازیکن در نقش جیسون قرار میگیرد و باید در هر مرحله، قربانیهای خود را از بین ببرد. بازی Chrono Trigger در سال 2012 برای اندروید منتشر شد و واقعا یک فاجعه بود. بهترین بازی های چند نفره اندروید از جمله فورتنایت روی گوشیهای پایین رده به سختی اجرا میشوند. و در این وقت شما باید بدانید که دارید برای چه چیزی در این بازی از خود چیزی را نشان میدهید.یکی از بازی های اکشنی که شما در آن نقش یک قهرمان را بازی میکنید . سم بارلو با این بازی خود به خوبی با مفاهیم مختلف و نسبی بودن حقیقت بازی می کند و به ما نشان می دهد که یک حقیقت ثابت، ممکن است از زوایای مختلف، تغییر کند و برداشتی متفاوت برای هر نفر به دنبال داشته باشد.

در این بازی شما به یک سفر در زمان میروید و با انسانهای اولیه روبهرو میشوید و باید از درون آنها آیتمهایی فهرست شده را پیدا کنید.برخی از آیتمها بهصورت متحرک هستند و باتوجهبه شلوغ بودن محیط بازی پیدا کردن آنها کار بسیار دشواری است. پوشه com.rockstargames.gtactw را به مسیر Android/Obb در حافظه ی داخلی انتقال دهید. ۲- نصب بازی را از داخل پوشه آن در سیستم انجام دهید. اکنون یک بازی دیگر را برای اوقات فراغت شما پیشنهاد خواهیم کرد. از رقبای این بازی میتوان به call of duty ,far cry 5 , دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر ضعیف mega man 11 اشاره کرد. حتی پس از گذشت صدها ساعت در این بازی ، هرگز لحظه ای کسل کننده ای را در این بازی تجربه نخواهید کرد. از این رو آنها به اسارت عده ای دزد دریایی در می آیند. جزیره ای که لانه آنهاست . بازی Far Cry 3 یک بازی اکشن و ماجراجویی برای سیستم عامل کامپیوتر توسط شرکت Ubisoft Montreal طراحی و ساخته و توسط شرکت Ubisoft Montreal Entertainment منتشر شده است.یکی از بازی های است که در یک جزیره به وقوع میپوندد . بهتر است که بدانید این بازی از دست بازی های گروهی و چند نفره است .شما میتوانید سلاح خود را بردارید و در جزیره به هر جایی حرکت کنید .

در این اثر بخشهای مختلفی همچون کمپین داستانی، Skirmish و حالت چندنفره وجود دارد که در هر یک میتوانید از فرماندهان جدید استفاده کنید و درکنار کسب تجربیات تازه، به عمق گیمپلی بازی نیز پی ببرید. کمتر کسی وجود دارد که با سری Animal Crossing آشنایی نداشته باشد و بیشتر ما به واسطه شهرت این بازی و انتشار مناسب آن از سوی نینتندو این بازی را میشناسیم. افزودنیها – با افزودنیهای رایگان تجربه خود را حتی بیشتر سفارشی کنید! چیزی که در بازی بیشتر از هر چیزی به آن احتیاج دارید دقیقا همین است . در حالت خلاقانه با منابع نامحدود بازی کنید و یا در حالت زنده ماندن در اعماق جهان ، در ساخت اسلحه و زره پوش برای دفع اراذل خطرناک مشغول شوید . با این حال، بخش جهان باز بازی بیشتر جرممحور است در نتیجه می توانید به صحنه های قتل و جنایت مختلف سرک بکشید و ماشین های متهمان را تصرف کنید. کلش اف کلنز واقعا بهترین بازی جهان هست…

گیم های جدید

یک بازی معمایی است که دارای مراحل مختلفی است و به تدریج رو به دشواری میرود. یکی از بازی های معمایی و هیجان انگیز، با موزیک پس زمینه دلهره آور بازی لیمبو است. این بازی از آن دسته بازی های مرموز است که شما را به هر جایی میکشاند. و بدانید که دارید به سمت چه موجودات پلیدی می روید.توانایی های لازم را به دست آورید . خودتان از گلوله ها نجات بدهید.بدانید به دنبال نجات چه کسی هستید . Taxi Simulator یک بازی کم حجم ماشین سواری برای کامپیوتر می باشد که شما در آن یک مدیر تاکسیرانی هستید. این بازی دارای گرافیک فانتزی و جذاب همراه با گیم پلی هیجانی است که زیبایی بازی را دوچندان کرده است ، یک نکته قابل توجه بازی کراش گرافیک آن نسبت به حجم کم آن است .

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما