به روز رسانی زنده: هیئت منصفه قاتلان Arbery از جنایات نفرت را محکوم می کند

[ad_1]

تصویرمدافعان از سمت چپ: ویلیام برایان، گریگوری مک مایکل و تراویس مک مایکل.
اعتبار …الیجا نوولاژ / آسوشیتدپرس، استیون بی مورتون / آسوشیتدپرس، اکتاویو جونز / گتی ایماژ،

برونزویک، گا. – هیئت منصفه روز سه شنبه تشخیص داد که سه مرد سفیدپوست جورجیا که احمد آربری را به قتل رساندند با محروم کردن آقای جورجیا، قانون فدرال جنایت نفرت را نقض کردند. آربری، یک مرد سیاهپوست 25 ساله، به دلیل رنگ پوستش، حق استفاده از خیابان های عمومی را دارد.

هیئت منصفه همچنین سه مرد – تراویس مک مایکل، 36 ساله، پدرش، گریگوری مک مایکل، 66 ساله، و همسایه آنها، ویلیام برایان، 52 ساله – را در تلاش برای آدم ربایی مجرم تشخیص داد و مک مایکل ها را در هر یک از موارد به اهتزاز درآوردن یا پرتاب اسلحه در طول یک موضوع مجرم شناخت. جنایت خشونت آمیز

این افراد اکنون به دلیل جنایات فدرال با حبس ابد روبرو هستند، علاوه بر این که در اوایل سال جاری در دادگاه ایالتی پس از مجرم شناخته شدن در دادگاه ایالتی دریافت کردند. قتل آربری، تنها با آقای. برایان برای رمزهای عبور واجد شرایط است. محکومیت های فدرال تضمین می کند که مدافعان حبس قابل توجهی خواهند داشت حتی اگر محکومیت های ایالتی آنها لغو شود یا مجازات آنها در دادگاه تجدید نظر کاهش یابد.

این پیروزی از نظر نمادین و احساسی نیز برای آقای گل مهم خواهد بود. خانواده آربری و سایر ناظرانی که معتقد بودند تعقیب و گریز و تیراندازی مرگبار آقای. آربری در یک بعدازظهر یکشنبه در فوریه 2020 برابر با آن چیزی بود که کشیش. الشارپتون آن را “لینچ در قرن بیست و یکم” خواند.

در طول محاکمه فدرال، وکلای این سه مدافع استدلال کردند که انگیزه این افراد به خاطر دشمنی نژادی نبوده است، بلکه به این دلیل است که آقای. آربری به نظر آنها مظنون بالقوه جنایت بود. با این حال، دادستان‌ها شواهد فراوانی ارائه کردند که نشان می‌داد این افراد دیدگاه‌های نژادپرستانه در مورد سیاه‌پوستان داشتند.

پس از اینکه یک ویدیوی گرافیکی از تیراندازی مرگبار او در سال 2020 در فضای مجازی پخش شد، آقای. آربری به فهرست تیره‌ای از قربانیان آمریکایی آفریقایی‌تبار خشونت‌های اخیر پیوست که گفت‌وگوی گسترده‌تری درباره رفتار سیاه‌پوستان توسط مجریان قانون و در موقعیت‌های روزمره ایجاد کرده است. رای این هفته نمونه دیگری از واکنش‌های متنوع سیستم قضایی به این حوادث را ارائه کرد، که 10 ماه پس از آن صادر شد که هیئت منصفه درک شووین، یک افسر پلیس سابق مینیاپولیس سفیدپوست را به جرم قتل یک مرد سیاه‌پوست، جورج فلوید، و چند روز پس از یک سفیدپوست دیگر مجرم تشخیص داد. افسر سابق پلیس، کیمبرلی پاتر، به دلیل تیراندازی به داونته رایت، یک راننده سیاهپوست در یک ایستگاه ترافیکی، به دو سال زندان محکوم شد.

حامیان عدالت اجتماعی عموماً از نتیجه آقای دکتر خشنود بودند. محاکمه شووین، اما برخی از محکومیت خانم خانم ابراز ناامیدی کرده اند. پاتر، که به قتل غیرعمد مجرم شناخته شد، بسیار نرم به نظر می رسید.

محاکمه جنایات نفرت جورجیا پس از یک محاکمه قتل دراماتیک در دادگاه ایالتی در رابطه با قتل آربری انجام شد. جنبه‌های کلیدی آن محاکمه تلویزیونی پخش شد و این پرونده تعداد زیادی از تظاهرکنندگان از جمله فعالان سیاه‌پوست معروفی مانند آقای. شارپتون و کشیش جسی جکسون، به شهر ساحلی کوچک برانزویک. یک روز قبل از روز شکرگزاری، زمانی که هیئت منصفه تقریباً سفیدپوست احکام گناهکار را صادر کردند، گروه زیادی از افسران در بیرون دادگاه شهرستان گلین شعار می دادند و تشویق می کردند.

در پرونده قتل، دادستان ها روی موضوعات نژادپرستی و نژادپرستی اهمال کردند و به جای آن بر تصمیمات عجولانه و خطرناک مردانی که تصمیم گرفتند به داخل یک جفت کامیون بپرند و آقای غیرمسلح را تعقیب کنند، تمرکز کردند. آربری که پیاده از محله آرام آنها در جورجیا جنوبی عبور می کرد.

حتی قبل از شروع محاکمه فدرال، انتظار می رفت که متفاوت باشد زیرا دیدگاه های نژادپرستانه مردان – که شواهدی از آن در جلسات ایالتی قبل از محاکمه و پرونده های دادگاه افشا شده یا اشاره شده است – در مرکز صحنه قرار می گیرد و هیئت منصفه مجبور می شود تعیین کند که آیا نژادپرستی وجود داشته است یا خیر. انگیزه ای در اقدامات مدافعان آن روز بود.

در ژانویه، به نظر می‌رسید که مک‌مایکل‌ها از احتمال گذراندن یک محاکمه فدرال جلوگیری می‌کردند، زیرا با وزارت دادگستری ایالات متحده به توافقاتی دست یافتند که در آن به 30 سال حبس محکوم می‌شدند تا همزمان با احکام ایالتی خود اجرا شوند. با این حال، آقای والدین آربری به دادگاه آمدند و از لیزا گادبی وود قاضی منطقه ای ایالات متحده درخواست کردند که این معاملات را رد کند، تا حدی به این دلیل که آنها به این افراد اجازه می دادند که بخش عمده ای از دوران محکومیت خود را در سیستم زندان فدرال بگذرانند، که عموماً تصور می شود کمتر خشن است. محیط زیست نسبت به سیستم ایالتی جورجیا. قاضی وود در نهایت این درخواست ها را رد کرد.

هنگامی که شواهد نژادپرستی مدافعان در نهایت در دادگاه ارائه شد، این شواهد هم حجیم و هم تند بود، از جمله استفاده های متعدد از القاب نژادپرستانه و توهین های نژادی. به همراه ویدئویی از آقای آربری نفس‌های آخر خود را روی سنگفرش‌ها نفس می‌کشید و شهادت می‌داد که مدافعان به او کمکی نمی‌کردند، به نظر می‌رسید که پرونده دولت تلفات عاطفی بر اعضای هیئت منصفه وارد کرد که برخی از آنها گریه می‌کردند. هفته گذشته یکی از اعضای هیئت منصفه از مقامات دادگاه پرسید که آیا امکان مشاوره وجود دارد یا خیر.

حتی وکلای مدافع به هیئت منصفه – متشکل از هشت عضو سفیدپوست، سه عضو سیاهپوست و یک عضو اسپانیایی تبار – اذعان کردند که نظرات موکلانشان قابل سرزنش است. J. Pete Theodocion، وکیل آقای. برایان، نژادپرستی را “از پایین ترین احساسات انسانی” می داند.

پیام های متنی بازیابی شده از Mr. تلفن همراه برایان نشان داد که او با استفاده از توهین نژادپرستانه برای توصیف دوست پسر در یک تبادل متنی چهار روز قبل از آقای سیاهپوست، مخالف رابطه دخترش با یک مرد سیاهپوست است. کشتن آربری یک شاهد گفت که گریگوری مک مایکل در مورد یک مستأجر سیاه پوست که از او اجاره کرده بود و در مورد جولیان باند، رهبر حقوق مدنی، اظهارات تحقیرآمیزی کرد.

آقای تراویس مک مایکل، مردی که از تفنگ ساچمه ای رمینگتون برای شلیک مرگبار به آقای. آربری سه بار از فاصله نزدیک، مشخص شد که مکرراً از توهین های نژادپرستانه استفاده کرده است و ابراز تمایل کرده است که شاهد خشونت و مرگ بر سیاه پوستان باشد.

دولت هیچ مدرکی ارائه نکرد که نشان دهد این افراد زبان نژادپرستانه خود را به سمت آقای آقایی سوق داده اند. Arbery به طور خاص. اما دادستان ها خاطرنشان کردند که برخی از زبان های نژادپرستانه چند روز یا چند ماه قبل از قتل استفاده شده است. آنها همچنین به نظر می‌رسیدند که هیئت منصفه از میزان شواهد نژادپرستی عصبانی شده‌اند، و تعداد توهین‌ها نشان می‌دهد که این موارد بیش از لغزش‌های تصادفی است.

بابی برنشتاین: “در پایان روز، شواهد موجود در این پرونده ثابت می کند که اگر احمد آربری سفید پوست بود، برای دویدن می رفت، خانه در حال ساخت را بررسی می کرد و به موقع برای شام یکشنبه به خانه می رفت.” یک وکیل وزارت دادگستری به هیئت منصفه گفت. در عوض او برای دویدن به بیرون رفت و در نهایت برای جان خود دوید. درعوض، در وسط خیابان، تنها و ترسیده، در نهایت خون‌ریزی کرد.»

وکیل گرگوری مک مایکل، ای جی بالبو، به هیئت منصفه گفت که آقای. مک مایکل آن روز برای تعقیب یک سیاهپوست بیرون نیامده بود، بلکه برای تعقیب آقای. آربری به طور خاص، پس از اینکه یک افسر پلیس تصاویر دوربین های امنیتی آقای را نشان داد. ورود آربری به خانه ای نزدیک که در حال ساخت بود.

آقای. آربری در هفته‌های قبل از تیراندازی بارها وارد خانه شده بود، از جمله لحظاتی قبل از شروع تعقیب و گریز، اگرچه هیچ مدرکی وجود ندارد که او دزدیده یا مزاحم اموال داخل شده باشد. 12 روز قبل از تیراندازی، تراویس مک مایکل نیز آقای. آربری بیرون از خانه بود و با 911 تماس گرفته بود و ادعا می کرد که او را دیده است. آربری دستش را به سمت کمرش برد، یک ژست، آقای. مک مایکل گفت که این باعث می‌شود به نظر برسد که می‌توانست به دنبال یک اسلحه باشد.

امی لی کوپلند، وکیل تراویس مک مایکل، خاطرنشان کرد که موکلش پس از تیراندازی که پس از تیراندازی رخ داد، به جای “شاد” شوکه شده است. آربری که توسط دو کامیون گیر کرده بود، با آقای جوانتر درگیر شد. مک مایکل که تا آن لحظه با تفنگ ساچمه ای در دستانش از کامیون خود خارج شده بود.

آقای. Theodocion خاطرنشان کرد که موکلش، آقای. برایان، هیچ چیز در مورد آقا نمی دانست. تاریخچه آربری با مک مایکل ها، یا بازدیدهای او از خانه، زمانی که آقای. آربری توسط خانه اش اداره می شود و مک مایکل ها در تعقیب کامل هستند. آقای. برایان با این فرض به تعقیب و گریز پیوست. آقای آربری به اندازه کافی اشتباه کرده بود که تعقیب را تضمین کند. بالبو گفت.

مرگ آقای آربری با تنفر قانونگذاران محافظه کار و لیبرال در گرجستان مواجه شد. این امر باعث شد قانونگذاران ایالتی به طور قابل توجهی قانون دستگیری یک شهروند را تضعیف کنند که یک دادستان محلی بلافاصله پس از تیراندازی به آن اشاره کرده بود تا استدلال کند که این سه مرد نباید دستگیر شوند. همچنین آنها را بر آن داشت تا قانون جنایت نفرت ایالتی را تصویب کنند.

در این ماه، قوه مقننه نیز با تصویب قطعنامه‌ای، روز چهارشنبه، دوسالگی قتل، را «روز اربری احمد» اعلام کرد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما