جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در بیانیهای اعلام کرد، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه و اولاف شولتس، صدراعظم جدید آلمان درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقهای گفتوگو کردند. «علی قائممقامی» تحلیلگر مسائل ترکیه در تشریح دلایل عادیسازی احتمالی روابط ترکیه و عربستان در گفتوگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: ترکیه تلاش دارد روابط خود با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را دوباره گسترش دهد که بخشی از این عادیسازی روابط، اهداف سیاسی دارد و برخی دیگر از آن اهداف نظامی، اقتصادی و توریستی به همراه خود دارند. آمار نمایههای بین المللی نشریات دانشگاه تهران افزایش یافت محمدرضا نقوی درباره چگونگی رشد مقالات علمی پژوهشی گفت: در دانشگاه تهران حدود ۹۷ نشریه علمی پژوهشی وجود دارند که بعضی از آنها بین المللی هستند و به زبانهای مختلف نوشته شده اند. بیشتر بخوانید: اردوغان برگزاری انتخابات زودهنگام در ترکیه را رد کرد لیر که ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده و به ۱۸٫۴ در برابر دلار رسیده بود، بهدنبال این اطلاعیه اردوغان، ۲۵ درصد در روز دوشنبه افزایش یافت.

اخبار جدید گرانی

درپی این اقدام نرخ برابری دلار در برابر لیر با ثبت یک رکورد جدید تا نزدیکی سطح ۱۷ افزایش یافت. قول اردوغان برای حفاظت از سرمایههای سرمایهگذاران داخلی در برابر نوسانات لیر، ارزش ارز ترکیه را ۲۰ درصد در روز دوشنبه بالا برد. آفتابنیوز : کارشناسان هشدار میدهند که کاهش ارزش لیر بار بزرگی را بر دوش شهروندان عادی ترکیه میگذارد که اکنون در بحبوحه افزایش قیمتها برای تامین مخارج زندگی خود با مشکل مواجه هستند. این سخنان اردوغان باعث افزایش ۲۰ درصدی ارزش لیر در روز دوشنبه شد. این پروژه با حضور وزیران تجارت 3 کشور بهصورت رسمی افتتاح شد. هواداران این تیم به شدت علیه مربی پرتغالی بعد از بازی موضع گرفتند و خواهان برکناری فوری اش شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین تیترهای روزنامههای اقتصادی شنبه ۲۷ آذر ماه به بیان مسائلی همچون جراحی ساختار بودجه شرکت های دولتی، ساخت ۴ میلیون مسکن در موعد مقرر، هیچ بانکی حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارد، مالیات از جیب های خالی یا پُر؟ به همین خاطر باشگاه فنرباغچه با انتشار بیانیه ای نوشت: با ویکتور پریرا برای پایان همکاریمان به توافق رسیدیم. باشگاه فنرباغچه ترکیه اعلام کرد ویکتور پریرا سرمربی پرتغالی این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد.

»،روزنامه ایمان با تیتر «تشییع با شکوه پیکر مطهر چهار شهید در قم »منتشر شد. بانک مرکزی ترکیه طی چهار ماه ۵ واحد درصد از نرخ بهره کاسته و این نرخ به ۱۴ درصد رسیده است. مطابق آمارها در سال جاری میلادی ارزش پول ملی ترکیه در مقابل دلار نصف شده است؛ این در حالی است که نرخ تورم به بیش از ۲۱ درصد رسیده است. در پی اظهارات رییس جمهور ترکیه شب گذشته در ارتباط با گامهای جدید اقتصادی آنکارا، بهای هر دلار آمریکا با کاهش بیش از ۳۰ درصد از ۱۸.۳۶ لیر به ۱۲.۵ لیر سقوط کرد. فنرباغچه شب گذشته در بازی با بشیکتاش به نتیجه تساوی 2 بر 2 ایران و آمریکا اخبار جدید (https://bestpo.ir) رضایت داده بود. در ادامه این بیانیه آمده است: رجب طیب اردوغان ابراز امیدواری کرد که روابط دوجانبه این دو کشور با عقل سلیم، قضاوت صحیح و یک بینش استراتژیک پیش برود و بر لزوم هماهنگی نزدیک و ارتباط منظم و پایدار نیز تاکید کرد. به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، مراد زمان را به عنوان معاون وزیر دارایی خود منصوب کرد و نجمی کِسکینسوی، رئیس هیئت بازرسی مالیاتی را برکنار کرد.

در اوایل ماه جاری میلادی، پس از اینکه لطفی الوان، خواستار کنار رفتن از سمت خود شد، اردوغان نورالدین نباتی را به عنوان وزیر دارایی خود منصوب کرد. به گزارش فارس، اردوغان مکررا خواستار کاهش نرخ بهره به منظور تقویت اقتصاد این کشور است و در همین راستا به سرعت رؤسای بانک های مرکزی را تغییر میدهد؛ از جمله اخراج رئیس بانک مرکزی در اوایل امسال و 3 عضو کمیته سیاست پولی ترکیه که در ماه گذشته صورت گرفت. به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پلیس فتا استان بوشهر اعلام کرد: ارزهای دیجیتال پشتوانه دولتی و بانکی ندارند، بنابراین سرمایهگذاری در این زمینه با مخاطراتی همچون بلوکه شدن داراییها و انواع کلاهبرداری مواجه است. وی استفاده از ظرفیتهای خیران ورزش یار را از رویکردهای مهم اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تکمیل و سرعت بخشی در روند اجرای این طرحها ذکر کرد و ادامه داد: کمیته ای به این منظور در این اداره کل ایجاد می شود تا از ظرفیت خیران در این زمینه بیش از پیش بهره گرفته شود.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما