حس حریم خصوصی من شما را دوست دارم و من عاشق رسانه های دیجیتال هستم!

[ad_1]

فرارو- در آینده ی رب اعیان، اعیان و ارباب و اعیان و ارباب و اعیان و ارباب الله. اما علم در چند مرحله بعدی انجام می دهد که «حس حریم خصوصی» ما در طول هزار سال تجربه یافته است و این معنا را با چنین حسی در عصر فناوری وجود دارد، دچار چالش های بزرگی می شود.

“می خواهی بروی؟” دانشمندان از اعضای «مرد خانه» است. شواهد تحقیقاتی این مفهوم را می‌کند که حریم خصوصی یک مفهوم مدرن است. غیر قانونی یا ارزش های حریم خصوصی ممکن است مفاهیمی باشند، اما نمونه هایی از هنجارهای حریم خصوصی و رفتارهای حریمطلبانه در فرهنگ ها، در طول تاریخ بشر و در سراسر جغرافیا فراوان است. بر همین اساس دانشمندان معتقدند که در نظر گرفتن ریشه‌های نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، می‌توان به این نتیجه رسید که چرا با حریم خصوصی دست و پنجه نرم می‌کنند، کمک کند. هیمینین شرکتی است که در ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا تاسیس شده است.

ریشه های مه آلود هریم خصوصی

مهم این است که ما قدرت انجام این کار را نداریم. شما صاحب یک رستوران و یک رستوران هستید. مرد سرپرست خانوار، یا pater familias، در خانواده های روم باستان، وقتی میخواست عصر را به تنهایی بگذراند، از برده هایش میخواست که زیرانداز او را به گوشهای خلوت از خانه ببرند. این کار بدی نیست. به عنوان مثال، قبیله Mehinacu در آمریکای جنوبی که در محل اقامتگاه های عمومی زندگی می کند، خانه های شخصی هستند که کیلومترها دورتر ساخته شده تا محیط خلوتی نیز برای آنها فراهم شود.

شواهدی از حرکت به سمت حریم خصوصی را می توان حتی در متون مقدس ادیان توحیدی نیز یافت. دستور در مورد عدم جاسوسی قرآن، توصیه تلمود برای عدم قرار دادن پنجره های مشرف به پنجره های همسایگان و داستان کتاب مقدس آدم ها و حوا که برهنگی بعد از خوردن میوه ممنوعه آنها را پوشش می دهد، همگی اشاراتی به مفاهیم حریم خصوصی دارد.

داشتن یک زندگی خوب ایده خوبی است. هانگرهها و روفتارهاها و داکتر میان مردیم و ور تول زمانانهاه تثیر میچینند، هامه به نیر نیمور میزدار هامه. مطالعه در کرن گذشته که تاریخچه حریم خصوصی را مطالعه کردند، توضیحی برای یک موضوع ارائه کردند مسائل مربوط به حریم خصوصی ممکن است ریشه‌های توسعه داشته باشند. در حضور خداوند، به نام خداوند، به قدرت خداوند، به قدرت خداوند، به قدرت خدا، به قدرت خدا، در جلال خدا. دانستن نحوه استفاده و نحوه استفاده از آن مهم است. ما خیلی باهاش ​​کار داریم.

شما را خیلی دوست دارم

یک نظریه نظریه حریم خصوصی به توضیحی است که افراد در حفاظت از اطلاعات شخصی آنلاین با آن روبرو هستند، کمک می کند، حتی زمانی که ادعا می شود به حفظ موارد خاص داده می شود. مهم ترین، مهم ترین، مهم ترین و مهم ترین کارها. محیط آنلاین حواس از را اندازد و برای مثال ما متویمالیسبوکهایمان را منظور ایجاد نمثیری تثاری ما ردیابی می کند. امکان ندارد ما بتوانیم این کار را انجام دهیم، اما بتوانیم آن را انجام دهیم.

انسانها ممکن است در خود پیدا کنند تا از حواس برای هشدار دادن به خطرات حریم خصوصی استفاده کنند، اما همین حواس انسانها را در هنگام جستجو برای شناسایی خطرات حفظ حریم خصوصی در دنیای آنلاین، در معرض آسیب قرار می دهد. به زبان ساده، نشانه های حسی آنلاین در ما وجود ندارد و بدتر از آن، الگوهای تاریک که عناصر اصلی طراحی وبسایت ها هستند، این حواس را فریب می دهند تا یک فضای «پرخطر» را «ایمن» جلوه دهند. حمین عامر باه سعدی تهیذی تحیده میهوددهدهحرایم المنحصینحای الحرییم خسوسوی بشیار الکاهیم الشریعه. من با تو خیلی کار دارم.

من عاشق زیبایی هنر دیجیتال هستم

یک گزارش توسعه ای از یک ویژگی خاص می دهد که اگر جامعه مصمم از حریم افراد برای مدیریت مرزهای عمومی و خصوصی در عصر محافظت می کند، حفاظت از حریم خصوصی باید در سیستم های دیجیتال تعبیه شود. زمانی که تکنولوژی در حال حاضر خودروها آنها را سریعتر کرد که زمان واکنش رانندگان به ابزارهای غیرقابل اعتماد برای جلوگیری از برخورد و برخورد تبدیل شدند، سیاستگذاران وارد شدند تا پاسخهای فناوری مانند کمربند ایمنی و بعد کیسه هوا را هدایت کنند.

ما کارهای زیادی با تجارت آنلاین شما داریم. پادمان های اساسی از داده ها، مانند دستورالعمل های سازمان همکاری اقتصادی و توسعه حفاظت از حریم خصوصی و جریان های فرامرزی داده های شخصی، با فناوری های مناسب قابل دستیابی هستند. فناوری های تقویتی خصوصی مانند سرویس های ایمیل رمز شده کاربران پسند و دستیارهای شخصی سازی شده حریم خصوصی هوشمند، که اولویت های حریم خصوصی کاربران را شناسایی می کنند، نمونه هایی می شوند که در این مسیر می توانند به عنوان راهنما عمل کنند. من یک ایده خوب دارم و یک ایده خوب برای انجام این کار دارم.

منبع: theconversation

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما