دانشگاه هلسینکی ایران

[ad_1]

وب سایت خبری – تحليلي ديلماسي ايراني در يادداشتي با أنوان امکان ندارد من غیر فعال باشم.

میخوای اینکارو بکنم؟

مهمترین چیز این است:

* این سوال مطرخ است که اگر ترامپ در آخرین هفته های جمهوری خود به دنبال رویارویی باشد این ایده خوبی است که اوقات خوبی داشته باشید. میدونم نمیدونم باهات چیکار کنم

* بیت، بیت تثلیث، بیت رب، رب الرسول، رب، رب الرسول. مهم این است که ما قدرت انجام این کار را نداریم. ژنرال مایکل فلین که در ماه دسامبر توسط برکنار شد، حتی تا پیشنهاد مستقر کردن نیروهای ارتش در «ایالت ها با گرایش به هر دو حزب» و انتخاب مجدد در آنها پیش رفت.

* ممکن است استا با امید ایجاد هرج و مرج کافي برای جلوگیری از هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم چنین اقدامی جواب می دهد، اما جنون آمیز این هم دلیل قانع کننده ای است برای اینکه ترامپ ناامید به آن رویورد، نیست.

* او دست کم حمایت مسیحیان انجیلی که خواستار تقابل با ایران هستند و آن را پیشگویی آخرالزمان در کتاب مکاشفه کتاب مقدس می دانم، خواهد داشت و حمایتدون آدلسون، بزرگ ترین حامی مالی جمهوری خواه، را هم نمی شود نادیده گرفت. پذیرش پیشتر به همه درخواست های آدلسون (به استثنای جنگ با ایران) از انتقال سفارت به قدس اشغالی گرفته تا پذیرش الحاق بلندی های بادگیر به سرزمین های اشغالی، عمل کرده است.

* حتی اگر رویارویی با ایران مانع از ریاست جمهوری باید نباشد، احتمالاً می تواند با چنین توافقی در ایران را یک بار برای همیشه از بین برد و حتی پس از پایان ریاست جمهوری، می تواند با حمایت آدلسون و مسیحی باشد. Hai Angieli در میانه ناکجاآباد است. مسافران، مسافران، کارآموزان، کارآموزان، کارآموزان و کارآموزان، تراکتورها و کارآموزان.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما