دیزل ژنراتور ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

ترموستات نیز در جایی بین رادیاتور و موتور نصب می‌شود و وظیفه‌ی آن بازکردن مسیر آب در دمای خاصی است تا بدین‌ترتیب دمای موتور ثابت باقی بماند.

اصول انتقال به صورت صحیح و استاندارد برای محافظت دیزل ژنراتور همواره سرلوحه کار ما بوده. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه صنایع دیزلی مبنا می‌باشد.

سازندگان مطرح دیزل ژنراتور پکیج های خود را به صورت روتین و با یک مشخصات ثابت تولید می نمایند.

همچنین رشد آینده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ژنراتور شما بدون نیاز به موتور بزرگتر به اندازه کافی قابل استفاده خواهد بود. توان نامی (kVA) یک ژنراتور حداکثر توان خروجی با ضریب توان خروجی ۰٫۸ است.

نکته قابل توجه که در مورد موتورهای دیزلی وجود دارد این است که در صورتی که دور موتور از ۱۰۰۰ دور در دقیقه بیشتر شود مصرف سوخت کم کم کاهش پیدا می کند و ممکن است به حداقل آن برسد. موتورهایی که در این محدوده از مصرف سوخت قرار می گیرند در واقع بهترین حالت را داشته و می توانند بیشترین بازدهی را در اختیار مصرف کننده قرار دهند. اما در صورتی که دور موتور از میزان حداکثر افزایش پیدا کند مصرف سوخت مجدد بیشتر شده و در نتیجه توان موتور رو به کاهش میرود. هنگامی که سوخت مورد نیاز به دستگاه وارد مخزن شد، پمپ این سوخت را به سمت موتور هدایت نموده و از آن به بعد احتراق صورت می پذیرد.

ژنراتورهای دیزل در بسیاری از برنامه های کاربردی همه کاره در سراسر جهان استفاده می شود. به طور معمول آنها در مکان های روستایی که به شبکه برق متصل هستند راه اندازی می شوند و می توانند به عنوان منبع اصلی برق یا برای سیستم پشتیبان استفاده شوند. از ژنراتورهای دیزل می توان برای جبران نیاز به حداکثر قدرت در شبکه استفاده کرد. بارهای الکتریکی با حرکت سیم در یک میدان مغناطیسی در سیم القا می شوند.

این دستگاه‌ها برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به برق پایدار دارند، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. دیزل ژنراتور به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راه‌حل‌های تأمین برق موقت و یا پایدار در نظر گرفته می‌شود. اگر شما به دنبال خرید دیزل ژنراتور هستید، محل درستی را انتخاب کرده‌اید! در فروشگاه دشت نور، می‌توانید از بین انواع مختلفی از ژنراتورهای گازوئیلی به راحتی خرید کنید.

کاسه پیش ساخته صافی را هنگام وجود و پر بودن گرد و خاک بایستی تخلیه نمود، ولی در برخی از موتور ها این پیش صافی دارای خاصیت خود تمیز کن است (مسی فرگوسن ۳۹۹). گاز های خروجی اگزوز باعث ایجاد یک خلاء نسبی در داخل لوله رابط بین پیش صافی و اگزوز می شود که موجب کشیدن و راندن گرد و خاک و مواد خارجی به بیرون از اگزوز می شود. به طور مثال یک موتور چهار سیلندر در ۱۰ ساعت کاری حدود ۳۲۸۰ کیلوگرم هوا مصرف می کند که وجود فیلتر ها و تصفیه کننده های هوا را تصدیق می کند. در برخی موتور ها پیشرفته و جدید از یک گرمکن سوخت ورودی به فیلتر استفاده شده است.

استفاده از سوخت تمیز و با کیفیت، به عنوان یکی از موارد مهم برای استفاده ایمن از دیزل ژنراتور، توصیه می‌شود.با رعایت دقیق این نکات ایمنی، می‌توان از دیزل ژنراتور به صورت ایمن و بهینه استفاده کرد. عمدتاً ماشین و خودرو‌های سنگین، اولین کاربران دستگاه دیزل ژنراتور می‌باشند تا در حمل انواع مواد شیمیایی و صنعتی پایه، سرعت عمل بالایی را داشته باشند.

مراکز نظامی و بیمارستان‌ها از جمله بخش‌هایی هستند که تقریباً همگی به یک یا چند دیزل ژنراتور مجهزند. یک قانون کلی این است که دیزل ژنراتور از هر کیلووات ساعت تولید شده 0.4 لیتر گازوئیل استفاده خواهد کرد.

در برخی فیلتر ها، در قسمت ورود سوخت به فیلتر اصلی و در قسمت بالای آن، یک صفحه فیلتر کننده با قطر منافذ حدود ۱۵۰ میکرون تعبیه شده است.

سلام جناب میرشاهی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما در ارتباط خواهند بود. با توجه به پیشرفت های چشمگیر مهندسی برق، ژنراتور گازوئیلی در سطح وسیعی پیشرفت داشته و در اندازه های متنوع و با کاربرد های مختلفی در دسترس می باشند.

اولین مرحله برای نصب دستگاه دیزل ژنراتور طراحی کردن اتاق مخصوص آن است.

دیزل ژنراتور

پس از آن در سال 1939 در یک چهارم از کشتی ها و شناورهای فعال در آب های جهان از موتور دیزل استفاده شد. دیزل ژنراتورها که تامین کننده های رایج برق اضطراری هستند مجهز به این موتور می باشند.

بیشترین کاربرد این دیزل در بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی، کارخانجات صنعتی و… دقیقاً مانند یک وسیله نقلیه، موتور علاوه بر انرژی مکانیکی مقداری زیادی گرمای اتلافی تولید می‌کند.

قیمت دیزل ژنراتور 300 تا 700 کاوا (250 الی 550 کیلووات)

کاهش مصرف سوخت مورد نیاز برای تأمین برق یکی از دلایل مهم اقتصادی بودن دیزل ژنراتور می‌باشد. هزینه برق شهری در مراکز تجاری، تولیدی و نیروگاهی بسیار بالا می‌باشد.

معمولا باک های سوخت می توانند سوخت را برای  الی 10 ساعت کار مداوم ذخیره کنند. استفاده از ورق‌های فلزی ضخیم و رنگ پودری الکترواستاتیک از مزایای مونتاژ دیزل ژنراتور در بخش‌های فنی واحد تولید مجموعه “آبیارن پویان آذر” است.

در توان های بالاتر نیاز به فشار گاز قوی تر است که گاز صنعتی جوابگوی آن است. اگزوز که کار آن خروج دود حاصل از سوختن است می بایست توانایی تحمل دماهای بالای حاصل از عملکرد موتور را داشته باشد.

  • این شرکت توانسته با تولید انبوه دیزل ژنراتور های مختلف در حوضه صنعت و کشاورزی و فروشگاهی توانسته در بازار سراسر جهان طرفداری زیادی به خود اختصاص دهد.
  • سایر قسمت‌های سیستم سوخت شامل لوله‌کشی برای رساندن سوخت به موتور، پمپ، فیلتر و لوله یا شیر تهویه مخزن سوخت است که از فشار بیش از حد یا خلاء داخل مخزن جلوگیری می‌کند.
  • اگر آلترناتور اندازه مناسبی برای کاری که انجام می دهد نداشته باشد، یکی از دو موقعیتی را که توضیح دادیم ایجاد می کند.

استفاده از این محصول مزیت هایی داشته که موجب شده تا صاحیبین کسب و کار به خرید آن روی آورند در ادامه ی مقاله دیزل ژنراتور چیست به مزیت های دیزل ژنراتور خواهیم پرداخت.

اصول عملکرد دیزل ژنراتور

روغن‌های مورد استفاده در کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور، دارای افزودنی‌های متعددی هستند تا از اصطکاک قطعات موتور دیزلی جلوگیری نمایند. این روغن‌ها در نوع زمستانی و غیر زمستانی با گرانروی مختلف به تولید می‌رسند. عدد SAE در روغن‌های دیزلی بیان‌کننده میزان گرانروی آن ها می‌باشد. بهترین روغن دیزلی دارای افزودنی‌هایی است که با عنوان افزودنی پاک‌کننده، ضدسایش، معلق ساز، ضدخوردگی و کاهش نقطه ریزش شناخته و عرضه می‌شوند.

برخلاف موتور بنزینی ، موتور دیزلی از گرمای فشرده سازی برای اشتعال و سوختن سوختی که به محفظه تزریق تزریق شده استفاده می کند. دیزل ژنراتورها از ترکیبی از یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل برای تولید برق استفاده می کنند. برند و کشور سازنده قطعات تابلو با افزایش توان دستگاه میزان اختلاف قیمت بیشتری را در قیمت دیزل ژنراتور سبب میگردند. برندهای اروپای غربی در بالاترین رده و برندهای آسیای شرقی (LS, Hyundai) در رده دوم و برندهای متفرقه چینی در رده سوم قیمتی قرار دارند.

در حالت پایدار رگولاتورها قادر خواهند بود تا ۰٫۵٪ ولتاژ نامی، خروجی ژنراتور را رگوله کنند.

از دیزل ژنراتور های کوچک خانگی برای مکان های کوچک با توان مصرفی پایین مانند منازل مسکونی، فروشگاه ها، ویلاها و غیره استفاده می گردد. این پانل ها در ژنراتور های دیزلی کوچک می توانند روی بدنه محصول قرار گیرند. پنل کنترل برای سایز های بزرگتر صنعتی ممکن است بر روی دیوار در کنار دیزل ژنراتور نصب شود. بررسی و کنترل تمامی اجزای دیزل ژنراتور، بسیار ضروری و حیاتی می باشد و در صورت سهل انگاری، خطراتی از قبیل برق گرفتگی از ژنراتور، سوخته شدن ژنراتور، آتش سوزی دیزل ژنراتور را به همراه دارد.

این شرکت توانسته با تولید انبوه دیزل ژنراتور های مختلف در حوضه صنعت و کشاورزی و فروشگاهی توانسته در بازار سراسر جهان طرفداری زیادی به خود اختصاص دهد. به دلیل مناسب بودن قیمت ژنراتور هایی که تولید می کند یکی از پر فروش ترین برند هایی است که در زمینه های مختلف مانند موتور برق و پمپ و ..

انتخاب دیزل ژنراتور با توان ضعیف تر می تواند پاسخ گویی برق مورد نیاز دستگاه هایتان نباشد و از طرفی خرید دیزل ژنراتور با توان قوی تر از میزان لازم می تواند باعث هدر رفت هزینه و اسهلاک قطعات در طولانی مدت شود. از این رو در ادامه این مطلب به بررسی مهم ترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید دیزل ژنراتور به آن توجه ویژه داشته باشید می پردازیم.

روش دیگر برای دسته بندی موتورهای موجود در دیزل های ژنراتوری بر اساس نوع برق خروجی از آنها می باشد. در این دسته بندی عموما موتورهای دیزلی به دو دسته تک فاز و سه فاز طبقه بندی می شوند.

سلام جناب کاوه عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

استفاده از دیزل ژنراتور و تجهیزات برق اضطراری بهترین اقدامی است که می توان در زمان قطعی برق انجام داد. دیزل ژنراتور در نوع صنعتی قابلیت کار مداوم و بدون وقفه را دارد و می تواند بدون لحظه ای خاموشی برق مورد نیاز مجموعه را تولید کند.

خرید دیزل ژنراتوری به شما کمک می‌کند در مکان‌هایی که برق سیم کشی وجود ندارد، با به کار گیری آن از برق کافی بهره مند شوید.

قطع شدن ناگهانی و بدون پیش بینی برق، حتی برای مدت زمان کوتاه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به یک مجموعه تولیدی وارد کند.

برای مثال  در انگلستان  ، Defra (دپارتمان محیط زیست غذا و امور روستایی) سیاست های زیست محیطی را تعیین می کند و در هند وزارت محیط زیست و جنگلها (وزارت دفاع) این نقش را بازی می کند. مسلماً این آشنایی برای انتخاب یک دیزل ژنراتور عالی، بسیار مفید خواهد بود. به هرحال اگر این رسوبات پیشروی کند تا مرحله‌ای است که رینگ‌های پیستون داخل شیارهایشان را تصرف کنند.

در موتور های بزرگتر ممکن است از یک فیلتر بزرگ و یا دو فیلتر (دو قلو) استفاده شود. میزان وات شروع و در حال اجرا دستگاه های شما به انتخاب میزان قدرت ژنراتور گازوئیلی بسیار وابسته است. جهت یافتن میزان قدرت دستگاه ها و قدرت مورد نیاز از دیزل ژنراتور می بایست آمپر را در ولتاژ مصرفی ضرب نماییم. بخش معدن و استخراج مواد معدنی در سراسر جهان به شدت وابسته به قدرت موتور دیزل به بهره برداری از منابع طبیعی مانند شن، ماسه، فلزات گران بها، سنگ آهن، نفت، گاز و زغال سنگ است.

بسیاری از مراکز مانند بیمارستان ها، سازمان ها، ادارات و… از این دستگاه استفاده می کنند. برای داشتن بهترین انتخاب را در خرید دیزل ژنراتور دست دوم (استوک) یا نو داشته باشید، قبل از انتخاب این نکات را در نظر بگیرید و یا از مشاوره رایگان خرید ژنراتورهای دیزلی دشت نور استفاده کنید. دیزل ژنراتور ها برای تأمین نیروی پشتیبان ساختمان در هنگام خاموشی و سایر موارد اضطراری استفاده می شوند.

نگهداری دیزل ژنراتور چگونه است؟

به این روش شبکه‌های ملی بریتانیا با توان ۲ گیگا وات از نیروگاهی که بالاتر است و به همان سرعت دو دقیقه در برخی موارد به صورت موازی عمل می‌کند، تماس می‌گیرد. این مورد بسیار سریع تر نسبت به بار پایه توان است که می‌تواند ۱۲ ساعت از سرما بگیرد و سریعتر از توربین گازی است که می‌تواند زمان زیادی را مصرف کند. مراکز و صنایع زیادی وجود دارند که به طور دائم نیازمند جریان برق هستند و در صورت قطع برق می تواند خسارت های زیادی وارد کند. از نمونه های این نوع مراکز می توان به بیمارستان ها،مکان های عمومی، فرودگاه ها، برج های مسکونی، ساختمان های تجاری و فروشگاه ها اشاره کرد.

سلام جناب سلطانی عزیز، هایپر صنعت فامکو در حال حاضر تنها در زمینه فروش ژنراتور فعالیت دارد. سلام جناب خدایاری عزیز، خیر، شما به دستگاهی با 13 الی 14 کیلووات توان نیاز دارید. سلام، قیمت دیزل ژنراتو 750 کاوا رو می خواستم اگر موجود دارید اطلاع بدید.

بنابراین لازم است به شرایط فعلی موتور دیزل، تاریخچه آن و محل خریداری توجه داشت. منظور از محل خریداری این است که دیزل ژنراتور دست دوم  را از یک شرکت و فروشگاه معتبر خریداری نمایید. بدین ترتیب کارشناسان آنها به خوبی و به طور دقیق دستگاه را مورد تست و آزمایش قرار می‌دهند. خرید از مرکزی غیرمعتبر عدم اطمینان از نقص‌ها و عیب‌های پنهانی دستگاه و عدم اطمینان از مدل‌های بازسازی شده دارد.

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور  C550D5 دارای فرکانس جریان 50 هرتز است و برای استفاده‌های اولیه برق طراحی شده است.

دیزل ژنراتور

او طی سفر به انگلستان به طور غیر منتظره جان باخت و در رابطه با توضیح علت مرگ مشکوک وی احتمالات بسیاری مطرح شده اما تا امروز علت اصلی مرگ او پنهان مانده است. دیزل ژنراتور ها معمولا از بنزین، گازوئیل و گاز به عنوان سوخت استفاده می کنند. در انتخاب ژنراتور باید به در دسترس بودن سوخت آن و همچنین هزینه ای که برای آن سوخت باید پرداخت کنیم، دقت کنیم.

  • دستگاه دیزل ژنراتور مقداری از انرژی شیمیایی موجود در سوخت دیزل را از طریق احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می کند.
  • لطفا برای اطمینان از قیمت فروش دیزل ژنراتور و ارائه درخواست‌های سفارشی و همچنین نیاز به دریافت هرگونه مشاوره تخصصی خرید، با همکاران فروش ما تماس بگیرید.
  • محاسبات میزان سوخت ژنراتور گازوئیلی در طول کارکرد دستگاه به صورت برآوردی و تقریبی بوده و کاملا دقیق نیست.
  • دیزل ژنراتور ها اگر در اندازه مناسب تهیه نشوند، قطعات داخلی آن ها دچار نقص خواهد شد و افراد هر روزه می بایست هزینه ای برای تعمیرات بپردازند.

اگر با توجه به محیط اندازه‌مناسب بهترین دیزل ژنراتور تعیین نگردد، برق تولید شده با نوسان همراه خواهد بود.

کانوپی های سایلنت را باید حتما افراد متخصص طراحی و اجرا کنند در غیر این صورت چنانچه موتور و ژنراتور روشن شوند دچار خفگی و نرسیدن هوا می شود و گاهی گرم شدن بیش از حد موتور موجب واشر زدن موتور می شود.

تقریباً تاریخ اختراع اولین مولد برق به زمان کشف انرژی الکتریسیته بر می‌گردد. راه‌اندازی یک موتور با بار کم سبب فشارهای استوانه‌ای کم می‌شود و در نتیجه رینگ پیستون به صورت ضعیفی بسته می‌شود زیرا بستگی به فشار گاز نیرو در برابر فیلم روغن بر روی سوراخ‌ها برای شکل‌دهی مهر و موم دارد. فشار سیلندری کم سبب احتراق ضعیف، فشار کم حاصل از احتراق کم و دما می‌شود.

دیزل ژنراتور

در ادامه برخی از معروف ترین برندهای ژنراتور را برای شما معرفی می‌کنیم. با این وجود دیزل ژنراتور ولوو پنتا توانسته مشتری خود را پیدا کند و امروزه از برندهای معروف دیزل ژنراتور به حساب می‌آید. قیمت تابلو کنترل دیزل ژنراتور و میزان تاثیر آن (بر حسب %) بر قیمت ژنراتور دیزل ژنراتور در یک کیفیت یکسان به توان دستگاه و نوع تابلو کنترل دیزل ژنراتور (دستی، اتوماتیک، پارالل و …) بستگی دارد. قیمت تابلو کنترل ها از بالا به پایین مربوط به تابلو سنکرون، تابلو اتوماتیک و سپس تابلو دستی می باشد.

در حالت کلی دیزل ژنراتورها به علت مواد خاصی که از آن ساخته می‌شوند و ساده تر بودن فرایند ساخت و همچنین ساده تر بودن و کند کار بودن قطعاتشان، کمتر دچار خستگی می شوند.

معمولا قیمت دیزل ژانراتور ثابت نیست و ممکن است با توجه به نواسان بازار، نرخ این محصول متفاوت شود که در این مواقع ما شما را از سفارشی کردن دیزل خود منع می کنیم زیرا مقرون به صرفه نخواهد بود. در این مرحله، سوخت به هوای متراکم داغ وارد می‌شود و شروع به سوختن کرده و فشار را حفظ می‌کند و هنگامی که پیستون به مرکز فوقانی برسد، تأمین سوخت متوقف می‌شود.

آهنگ جدید

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما