راویچاندران اشوین پس از شکستن رکورد کاپیل دیو مقابل سریلانکا این را می گوید.

[ad_1]

راویچاندران اشوین، آف اسپینر تیم هند، که در روز یکشنبه (6 مارس) دومین پرتاب کننده موفق هند در آزمون کریکت شد، گفت که گرفتن ویکت در اولین مسابقه مقابل سریلانکا آسان نبود و او مجبور بود برای دوره های طولانی کاسه زنی محکم انجام دهد. اشوین 35 ساله در هشتاد و پنجمین مسابقه خود، پس از اخراج چاریت آسالانکا در اینینگ دوم سریلانکا، از اسکالپ 434 آزمایشی کاپیل دیو افسانه ای گذشت. هند با یک اینینگ و 222 دوش برنده آزمون شد.

434 ویکت کاپیل از 131 مسابقه به دست آمده بود. آنیل کومبل افسانه ای با 619 پوست سر که در 132 مسابقه مدعی شد در صدر جدول قرار دارد.

“سطح واقعاً خوب بود، بیرون آوردن ضربات هنگام دفاع آسان نبود. اشیون پس از پایان مسابقه که در عرض سه روز به پایان رسید، گفت: شما باید برای دوره‌های طولانی کاسه‌ای محکم می‌زدید.

فکر می‌کنم شامی و جاسپریت از انتهای بازی فشار زیادی ایجاد کردند، جایی که زیاد چرخش نداشت.»

اشوین تلاش راویندرا جادجا را برای برنده شدن در مسابقه تمجید کرد و گفت که اسپینر همه جانبه، که 175 گل را در اینینگ های انفرادی هند انجام نداد و 9 ویکت در مسابقه گرفت، در ضربات خود راه طولانی را پیموده است. من فکر می کنم که او واقعاً در چهار تا پنج سال گذشته راه طولانی را پیموده است. عددی که او می زند به نظر من کمی پایین است. ضربه زدن او یک پله بالاتر رفته است. او می داند که دارد چه کار می کند و این در نحوه ضربات زدن او منعکس می شود.

در این بین، ما هر دو متوجه شدیم که جایانت زیاد بولینگ بازی نکرده است و کسی که قرار است سومین اسپینر باشد، روهیت نیز چند اوور به او داد. گاهی اوقات این آسان نیست که سومین اسپینر در پهلو باشید و مراقبت از آن مهم است.

جادو در دادن توپ بزرگوار بود. گاهی اوقات با خفاش از خودم سبقت می‌گیرم، اما روی چیزهایی کار کرده‌ام که به دنبال گرفتن یک توپ در یک زمان بودم.»

اشوین در این مسابقه 6 ویکت گرفت و 96 ران زد.

(با ورودی های PTI)



[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما