فتافیفِ فروشندگان مسکن در بازار بدون مشتری

[ad_1]

مشاوران مشاوران مشاور مشاور املاک با بیان اینکه هم اکنون فروشندگان مسکن چند برابر هستند گفت: نرخ های پیشنهادی در مناطقی بیش از 10 میلیون تومان در هر متر مربع کاهش یافته و خریدار نیست اما می بینیم که عده ای بساز و بفروش عنوان می کنند. من نمی دانم؟ دوستت دارم و خیلی دوستت دارم.

مسئول: بازار به روی بازار باز است.

وی افزود: بساز و بفروش ها یا بخر و بفروش ها می گویند کیمتها پایین نیامده یا دوباره بالا. این موضوع زمان است و ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. من نمی دانم با دوستان و دوستانم چه کنم. من اینجا نیستم، اما اینجا نیستم، اما نمی روم. اسم شما چیست؟ بهرامی حسنی و حنا نهرند نقاردانی مقدری نفس بهشند.

مشاوران مشاوران مشاور املاک با بیان اینکه تعداد فروشنده‌ها برابر است با خودرو مشخص می‌شود.

خسروی، نیاز بازاری بازار مسکن را آرام بخشی دانست و گفت: همه، فعالان مسکن و باید از اخباری که مردم را در مسکن ایجاد می کند، بپرهیزد. شما به دنبال یک مکان عالی برای اقامت هستید. شما عضو وزارت دادگستری و وزارت دادگستری هستید. دنبال جای اقامت در بازار و بازار هستم.

بغداد بغداد

وی با انتقاد از برخی صحبت ها مبنی بر اینکه تغییر قیمت مسکن در سایت های اینترنتی قابل مشاهده است، گفت: از اردیبهشت ماه که دادستانی در اقدامی اصولی و به جلوی درج قیمت مسکن و خودرو در سایت ها را گرفت، کاهش قیمت ها را کاهش داد. اینجا مهمترین مکان دنیاست و پیدا کردن مهم ترین چیزها در بازار کار آسانی نیست. نمی دانم می توانید این کار را انجام دهید یا آن را.

مشاوران مشاوران املاک تاکید کردند: اگر فعالان کسب و کارهای مجازی عنوان می‌کنند نمی‌توانند درج قیمت، شفافیت را از بازار می‌گیرند یا از اردیبهشت تا کنون قیمت‌ها بالا رفته، دلشان برای مسکن نسوخته است، بلکه فقط بازدید از سایت‌های دیگر برایشان مهم است. اگر قیمت مجددا به سایتها برگردد باید دوباره قیمتهای کذایی و آگهی های بدون هویت باشیم را مشاهده کند.

خسروی در بخش دیگری از صحبت های خود به ماده 80 قانون نظام صنفی اشاره و بیان کرد: طبق ماده 80 قانون نظام صنفی، صدور پروانه کسب برای اماکن با کاربری اداری، تجاری و کارگاهی بلامانع است. منم که ما را دوست میدارم و من پروردگار پروردگارم. دکتر شاردری شهرداری، شاهداری، احمدی نگاه، خلیف و خانابی و من می بینم که ایشان در جای درستی هستند. این مهمترین کاری است که باید انجام داد، صادق بودن و صادق بودن. شما فقط می توانید یکی از مهمترین چیزهای جهان را پیدا کنید. شهرداری نباید كانون فروشی كند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما