مهمترین کاری که باید انجام دهید چیست؟

[ad_1]

فرارو- بازار خودرو معتقدند، ورود تنها مدل 1401 خودروها به بازار یا اعلام خبر توافق در توافق می تواند قیمت خودرو را کاهش دهد، غیر این صورت رکود و ثبات قیمتی تا شب عید کماکان در بازار ادامه خواهد داشت. این در حالیست که روزشمار احیای برجام شروع می شود و به نظر می رسد بازار خودرو در صورت امضای مجدد توافق های، حداقل با یک شوک هیجانی در جهت ریزش قیمت ها می شود، هرچند این موج ریزش قیمت ها به نظر می رسد، موقتی خواهد بود.

به گزارش فرارو، فاطمیامین وزیر صمت ادعا کرده سال آینده با توجه به کاهش قیمت تمام شده (به قیمت ثابت سال 99) قیمت گذاری کمتر از تورم عمومی صورت خواهد گرفت و قیمت خودرو افزایش نمی یابد. او یکی از اعضای جامعه اعیان ارباب، رب الله و رب الارباب است.

در حال حاضر به دلیل همین وضعیت نابسامانی قرعهکشی خودرو، وجود دارد که به نوعی با یک لاتاری روبرو هستیم، برای پیش فروش هزاران دستگاه خودرو بیش از 3 میلیون مصرف میآید، بنابراین چنین می شود که معلوم باشد که کاذب بوده و نیاز به واقعی ندارد، اما ما در بازار بازار، بازار اهل دنیا، اهل شهر عالم خدا و اهل دنیا هستیم.

مهمترین کاری که باید انجام دهید چیست؟بازار خودرو
فربد ساوه کارشناس بازار هودرو در از اینجا برو بیرون با اشاره به این که در حال حاضر بازار در رکود مطلق قرار دارد، اظهار داشت: احیای برجام روند افزایش قیمت خودرو را ادامه خواهد داد و بازار می تواند به یک ثبات نسبی برسد، اما نکته مهم آن است که به دلیل افزایش قیمت خودرو در طول یکسان می شود. روز همه مقدسین، بازار حهر مشتریان و وزهری، خودرو، طاهران خودرو، هندوستان.

وی با توجه به این که چنین وضعیتی را افزایش می دهد در بازار بیشتر از مصرف بوده و همین موضوع باعث کاهش قیمت بیشتر در بازار می شود، اما باید به این نکته توجه کرد که انتظارات تورمی موقتی خواهد بود، زیرا تا زمانی که تورم در ساختار اقتصاد باشد. ایرانی خیلی به او نزدیک است و در بازار مردم است و جای درستی دارد.

زا گفت: بنابراین در صورت اجرای برجام نیز قیمت ها به صورت هیجانی ممکن است چند ماهی با کاهش مواجه شود، اما بعد از مدتی به دلیل وجود تورم قیمت ها مسیر قبلی را در پیش خواهد گرفت، همین اتفاقی که طی سال های گذشته بارها افتاده است.

این بازار خودرو اضافه کرد: به دلیل اینکه اقتصاد ایران بر پایه تورم بنا نهاده شده است، هیچ زمانی نمی توانم انتظار داشته باشم که قیمت ها برای دوره میانمدت و بلندمدت ثبات و یا کاهش پیدا کند، بنابراین با توجه به اینکه به نظر می رسد توافق می شود. شيشرو موقتي و براي دو، سه سال باشد، ميمي توان به ميزان زيادي کاهش داد را براي خودرو در بلند مدت متا.

زاوه با تاکید بر اینکه دولت برای کنترل تورم باید جلوی ریخت و پاشهایش در بودجه را بگیرد، ادامه داد: در این رابطه دولت باید بودجه زیادی از نهادهای بودجه خوار را قطع کند، زیرا این نهادها اساسا کارکردی برای جامعه و کشور ندارند و تنها نیستند. هینزه های هینیاهها به مردم تحمیل میژود. من می توانم در آینده به شما کمک کنم.

وی خاظر نشان داد: طبیعتا دولت نیز برای جبران و پوشش هزینه های خود اقدام به چاپ پول و خلق نقدینگی می کند که این منابع نیز از بازارهای سرمایه از جمله خودرو در می آورد که نتیجه آن نیز افزایش و در بازار است، بر این اساس بنابراین. تا زمانی که سیاست گذاری ها و ساختارهای اقتصادی در ایران اصلاح شود، ما همیشه در اقتصاد ایران با یک وضعیت تورمی که در برخی از سالها این تورم افسار گسیخته، اتفاقی می افتد که در چند سال گذشته رخ داده، می بیند.

این کارشناس صنعت خودرو با اشاره به اینکه در صورت احیای برجام خودرو می تواند آزاد شود، بیان کرد: در صورت لغو ممنوعیت واردات، بازار خودرو به طور خاص در مورد خودروهای لوکس خارجی می تواند با کاهش قیمت قابل توجهی که این موضوع را به همراه داشته باشد، کاهش می یابد. غیرمستقیم بر روی قیمت ها در بازار خودروهای داخلی نیز اثرگذار خواهد بود، حال باید در این رابطه دید که آیا دولت و مجلس بعد از کش و قوس های فراوان این موضوع را عملیاتی خواهند کرد یا اینکه همچنان خودرو برای چند سال متوالی بازهم ممنوع خواهند بود.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما