واتس اپ محدودیت زمانی را تا این حد افزایش می دهد

[ad_1]

دهلی نو: گفته می شود واتس اپ که متعلق به متا است، در حال کار بر روی تمدید محدودیت زمانی برای حذف پیام “برای همه” است. “از مدت‌ها قبل، می‌توانید پیامی را در یک ساعت، هشت دقیقه و شانزده ثانیه در واتس‌اپ پاک کنید. طبق یک منبع اخیر، این ممکن است حداکثر تا دو روز و 12 ساعت افزایش یابد. به گفته WABetaInfo، نسخه بتا واتس اپ برای اندروید دارای منابعی است که پیشنهاد می کند محدودیت زمانی «حذف برای همه» را تمدید کنید.

با توجه به ردیاب واتس اپ، ارجاعات موجود در واتس اپ برای اندروید نسخه بتای 2.22.410 نشان می دهد که محدودیت زمانی برای حذف پیام ها به 2 روز و 12 ساعت افزایش می یابد و به کاربران دو روز و نیم فرصت داده می شود تا به طور دائم یک پیام را حذف کنند. کاربران متوجه اعلانی می شوند که می گوید “این پیام حذف شد.” پس از حذف یک پیام. “این اولین بار نیست که واتس اپ ادعا می شود که دارای “افزونه” حذف برای همه است محدودیت زمانی وجود دارد.

در نوامبر 2021، اعلام شد که برنامه پیام‌رسانی فوری متعلق به متا، محدودیت زمانی برای حذف متون را تا هفت روز افزایش می‌دهد. با این حال، طبق گزارش WABetaInfo، محدودیت زمانی هفت روزه بیش از حد به نظر می رسد، زیرا اکثر مردم مایل به پاک کردن پیام دریافتی بیش از یک هفته پیش نیستند.

اگرچه مشخص نیست که چه زمانی نرم‌افزار محبوب پیام‌رسان فوری این ویژگی را پیاده‌سازی می‌کند، اما می‌توان حدس زد که به زودی این ویژگی رخ خواهد داد. در سال 2018، واتس‌اپ گزینه «Remove for Everyone» را منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها را ظرف یک ساعت حذف کنند. پیش از این محدودیت زمانی هفت دقیقه تعیین شده بود.

به طور جداگانه، WABetaInfo ادعا کرد که واتس اپ برای اندروید نسخه بتای 2.22.4.9 دارای یک صفحه معرفی جدید برای انجمن های WhatsApp است. این صفحه برای توضیح نحوه عملکرد ویژگی جدید برای کاربران استفاده می شود.

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما