چرا به فوت فتیش نیاز دارید

یعنی داشتن این فتیش جالب نیست. در واقعا من ازشون بدم نمیاد بیشتر دلم به حالشون میسوزه چون فتیش یه چیزیه که به انتخاب خودت دورنت شکل نمیگیره و مربوط به یکی دو روز نیست. دنیای سکس یه چیز کاملا شخصیه و هر کس سلیقه ی خودشو داره و نمیشه گفت روش تو درسته ماله من غلط. بعد ازش پرسیدم پشیمون نیستی گفت نه چرا پشیمون باشم؟ والا نمیتونم روشنفکر باشم تا این حد😁آخه حقیقت امر اینه که کسی که بیست سال یجور زندگی کنه با تفکرات غالب اطرافیان نمیتونه یدفعه انقدر عوض شه حتی با وجود حرفای کاملا صحیح ایوان.

با این حال شواهد جامعی در رابطه با علت فوت فتیش یا عوامل ایجاد کننده آن وجود ندارند. بسیاری از افراد که از SSRIها استفاده میکنند دچار کاهش تمایل به رابطه جنسی نیز میشوند که خود به کاهش علائم اختلال کمک میکند اما علت فوت فتیش را از بین نمیبرد. بعضی بر این باورند که علت فوت فتیش یا اختلالهای مشابه این است که اولین تجربههای تحریک جنسی فرد در ارتباط با یک شی یا یک بخش از بدن بوده است. اختلالهای فتیش در دوران بلوغ شکل میگیرند. در ادامه به یک سری آمار در رابطه با اختلالهای فتیش اشاره میکنیم.

پاها در قسمت پایین بدن قرار داشته و این یعنی بعضی افراد آنها را به عنوان یک بخش پایین و پست از بدن قلمداد می کنند. همونطورم که گفتم فتیش پا خیبیییی شایع تر از اونیه که فکر میکنید هم پسرا هم دخترا دارن و اگه کثیف نباشه و مریضت نکنه ( یه سریا پایی که تمیز نباشه و عرقی باشه رو بیشتر دوست دارن ) اصلا بنظر شخصی من چیز بدی نیست و میتونه فوق العاده لذت بخش باشه حتی. مثل رابطه برادر – خواهر یا مادر – پسر یا دختر – پدر که شایع ترینشون رابطه خواهر و برادریه که توی سنین بین ۱۳ تا ۲۲ بیشتر از همیشه اتفاق میفته. اگه کل آدمای زمین نابود شدن و فقط شما موندید و یکی از اعضای خونوادتون مثل خواهر مادر دختر پدر پسر برادر ( مثلا شما موندید و خواهرتون ) مجازید که برای ادامه نسل بشر دست به تولید مثل بزنید.

اما شما نباید با این افراد بد رفتاری کنید و این کارها را شرم آور بدانید. خیلیا هم مثل ایشون بد نمیدونن و انجام میدن ( و جالبه قسمت رضایتمندانش و دوطرفش خیلی بیشتر از اجباری هاست. یعنی طرفین هردو از کاری که میکنن خوشحالن و مشتاقانه اینکارو انجام میدن. اول می خواهی چه کاری را انجام دهی؟ برای دریافت مشاوره در زمینه اختلالات جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۸ و از تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۲۶۵ تماس بگیرید. جهت دریافت مشاوره تخصصی روانشناسی در این زمینه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر و از سراسر ایران با شماره ی ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی در روز های تعطیل تماس حاصل فرمایید تا روانشناسان متخصص ما در خدمت شما باشند.

همانطور که سلیقه اشخاص در پوشش یا موسیقی متنوع و مختلف است، امیال و فانتزیهای جنسی متنوع و متفاوتی هم دارند؛ بنابراین نمیتوان بطور دقیق دریافت که به چه دلیل بعضی با دیدن پاها تحریک میشوند و ریشه این مسئله چیست. بالای صدها فتیش مختلف هست که اگه خودتون برید تو اینترنت دنبالشون ، یسریاشونو که میخونید مغزتون ارور میده. همون طور که اگر مثلا دست ها از موهای زائد تمیز شده باشن میتونن جذاب و تحریک کننده باشه این دیدگاه اشتباهیه که یک مرد باید فقط دخول رو انجام بده و تمام قطعا هر خانمی هم دوست داره مورد نوازش های همسرش قرهر بگیره و هر عضوی هم حس عصبی خاص خودش رو داره به نظرم این هنر یک مرد هست که بتونه معاشقه رو به درستی انجام بده که خانمش ارضا بشه فوت فتیش زمانی نکوهیده میشه که بهش مثل اون چیزی نگاه کرد که در فیلم های مستهجن اتفاق میفته چون در این فیلمها به صورت افراطی به پای شریک جنسی توجه میشه. ولی یجا هست طرف راضی نیست تو بهش تجاوز کنی اون کاره کثیفیه حقاً و انسانی نیست و تمام جوامعم محکومش میکنن.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما