چند بار می توانید از ماسک N95 استفاده کنید؟

[ad_1]

ماسک های با کیفیت خود را معمولا در کجا نگهداری می کنید؟ در چند کیسه کاغذی قهوه ای روزهای هفته مشخص شده و در قفسه قرار داده شده است؟ آیا نزدیک در خروجی آویزان شده اید؟ آیا آن را در یک کیسه پلاستیکی در کیسه یا کوله پشتی قرار می دهید؟ آیا گاهی اوقات آن را در جیب یا کف ماشین خود پیدا می کنید؟

در حال حاضر، برای محافظت در برابر سویه های جدید کروناویروس نیاز به ماسک های با کیفیت، توصیه های پزشکی مجرب دارید.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده می گوید کارکنان بهداشتی می توانند تا پنج بار از ماسک N95 استفاده کنند. اما کارشناسان می گویند چند بار هر فرد می تواند با خیال راحت از این نوع ماسک ها استفاده کند بستگی به نحوه استفاده از آنها دارد.

به عنوان مثال، استفاده از ماسک N95 برای رفتن به فروشگاه مواد غذایی با استفاده از آن در تمام طول روز در محل کار بسیار متفاوت است.

ریچارد فلاگان که در موسسه فناوری کالیفرنیا درباره ماسک‌ها و آئروسل‌ها مطالعه می‌کند، می‌گوید: «مدت زمانی که از ماسک استفاده می‌کنید مهم‌تر از دفعات استفاده از آن است.

او معمولاً توصیه می کند که استفاده از ماسک N95 را به حدود دو یا سه روز محدود کنید.

فلاگان می گوید که با هر تنفس ماسک 1995، ذرات روی آن جمع می شوند. اگر ماسک ذرات زیادی را به دام بیاندازد، می تواند تنفس را دشوار کند.

او اضافه می کند که این ذرات عملکرد ماسک را کاهش می دهند.

چند بار می توانید از ماسک N95 استفاده کنید؟

برای مقاومت در برابر مسری تر Omicron از چه ماسک یا ماسک هایی استفاده کنیم؟

ماسک N95 (N95) برای کنترل 200 میلی گرم ذرات طراحی شده است که معادل استفاده مداوم از آن به مدت 200 روز در هوای بسیار آلوده شانگهای است. اما این همه ماجرا نیست.

پاک کن روی ماسک می تواند فرسوده شود و به خوبی به صورت بچسبد. ماسک همچنین می تواند کثیف یا خیس شود، به خصوص اگر در حین ورزش از آن استفاده کنید. همه این عوامل بر کیفیت ماسک تاثیر می گذارد.

دکتر Linzie Mayor، استاد مهندسی عمران و محیط زیست در ویرجینیا که در زمینه انتقال ویروس تخصص دارد، می‌گوید 40 ساعت استفاده کلی، چه پنج دوره هشت ساعته یا چند دوره کوتاه‌تر، باید خوب باشد. با این حال باید دید این ماسک قبل از پایان 40 ساعت در چه وضعیتی خواهد بود. اگر آشکارا کثیف است، باید تعویض شود.

اگر متوجه هر یک از این تغییرات در ماسک خود شدید، زمان آن رسیده که استفاده از آن را متوقف کنید، حتی اگر فقط چند ساعت از آن استفاده کرده باشید. از آنجایی که ماسک های 95 قابل شستشو نیستند پس از استفاده باید دور ریخته شوند.

اما اگر پس از یک بار استفاده متوجه شدید که ماسک هنوز قابل استفاده است، طبق گفته مرکز کنترل بیماری های ایالات متحده، می توانید آن را در مکانی خشک در یک کیسه کاغذی قهوه ای رنگ برای یک یا دو روز نگهداری کنید. ماسک را در ظرف دربسته نگهداری نکنید.

هزینه خرید ماسک AN95 در ایران

قیمت این نوع ماسک در ایران نسبت به ماسک های جراحی بالاتر است اما می توانید قیمت های متفاوتی را در بازار مشاهده کنید. در مجموع ده ماسک AN95 با قیمت 50 تا 60 هزار تومان پیدا می کنید. هزینه این ماسک ها به صورت تکی از 15 تا 17 هزار تومان می باشد.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تعبیر خواب ماهی از اب بیرون افتاده
تعبیر خواب برف در فصل تابستان برای دختر مجرد
پرینترهای با کیفیت در سایت آوافرهنگ: بهترین گزینه برای خرید
صنعت بازی‌های آنلاین: بخشی پررونق از سرگرمی
خرید پرینتر: راهنمای جامع خرید پرینترها
The World of Money Exchanges: Everything You Need to Know
تماس با ما