آخرین اخبار «جدید ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با امیر سرتیپ زنگنه ریاست سازمان هواپیمایی کشور دیدار اخبار جدید ثبت نام مسکنادامه دهید – و گفتگو کرد. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، به نقل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با امیر سرتیپ زنگنه ریاست سازمان هواپیمایی کشور دیدار و گفتگو کرد. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بعد از سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج در روز یکشنبه 29 بهمن ماه 96 و جان باختن 66 مسافر و عوامل پروازی، دیگر آنگونه که باید و شاید رونق به فرودگاه یاسوج برنگشت و البته پیگیریهای مسئولان و متولیان امر برای افزایش پروازها همچنان ادامه دارد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۵:۴۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات – اخبار استانها – علی محسنیان در گفتوگو با تسنیم در یاسوچ اظهار داشت: ساعاتی پیش اولین پرواز فرودگاه یاسوج از تهران به زمین نشست و با حدود 50 مسافر از یاسوج به تهران بازگشت. کهگیلویه و بویر احمد- مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پروازهای این فرودگاه، پس از حدود سه ماه وقفه از ۲۴ خردادماه سال جاری از سر گرفته میشود. در نخستین اقدام در مهرماه سال جاری با تاکید رییس جمهوری، ۲۶ ماده در بخش صادرات شناسایی کردیم که با تصویب و ابلاغ ستاد اقتصادی دولت، تأثیر خوبی در صادرات گذاشت و مورد استقبال و رضایت صادرکنندگان قرار گرفت.

اخبار جدید سریال های نمایش خانگی

وی در این دیدار از سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویراحمد و روند فعالیت پروژهها در حوزه راهسازی و مسکن ابراز رضایت کرد و افزود: اعتبارات ملی بیشتری به این استان تخصیص مییابد. به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی محسنیان اظهار داشت: پروازهای جدید فرودگاه یاسوج از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. یارانه جدید سوالات زیادی برای مردم ایجاد کرده است . وی افزود: غیر از این ۲ پروازی که شرکت هما اضافه کرده یک پرواز دیگر نیز از سوی شرکت هواپیمایی ماهان برای دوشنبهها از هفته آینده اضافه شده است. به همین دلیل ما برای این که به این سلیقه احترام گذاشته باشیم، بروزترین و جدیدترین فیلم های روز دنیا را در یک لیست 30 تایی ارائه کرده ایم. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج پایتخت طبیعت ایران، منطقه ای کوهستانی، جنگلی و دارای ارتفاعات دنا است که این موارد مزیت هایی برای گردشگری استان دارد، اما گاهی این نعمت ها باعث محدودیت هایی می شوند. کلانتری هدف از این دیدار را پیگیری مباحث مطرح شده با وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج عنوان کرد.

درباره مبلغ یارانه جدید هم گمانههای زیادی مطرح بود و حتی گفته شد احتمالا یارانه خانوار چهار نفره به ۸۰۰ هزار تومان میرسد. زمان اجرای برنامه پروازی جدید از ۱۷ مهر خواهد بود و استمرار این پروازها منوط به استقبال مردم خواهد بود. درست مانند سه گانه ارباب حلقه ها که فیلم هابیت باید قبل از آن ساخته می شد اما پس از سه قسمت ساخته شد! وی اظهارکرد: بنا به اعلام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) دو پرواز در روزهای سه شنبه و پنجشنبه در مسیر تهران- یاسوج و بلعکس با ناوگان ایرباس A۳۱۹ خود انجام خواهد شد. وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته ،شرکت هواپیمایی ماهان در روزهای سه شنبه و پنجشنبه اقدام به برقراری پرواز های هفتگی از تهران به یاسوج و برعکس با استفاده از هواپیمای ناوگان ایرباس ۳۱۹ خود خواهد کرد. خبر بد اینجاست که؛ اگر مجموعه هری پاتر را دنبال کرده باشید، میدانید که تحصیل در مدرسه جادوگری هاگوارتز ۷ سال طول میکشد، یعنی این اول کار است و وجود یک نوشته به نام سال دوم با علامت قفل، در پایان مراحل بازی، نشان از ادامهدار بودن این مجموعه پیشدرآمد است. اگر به فیلم های ابرقهرمانی علاقه دارید در سالهای اخیر تعداد قابل توجهی از آن ها نمایش داده شده است.

اخبار جدید صادرات دام زنده

اگر فیلم های دیگری را سراغ دارید که تصور می کنید می تواند در لیست فیلم های سینمایی خارجی جدید قرار بگیرند در بخش دیدگاه ها معرفی کنید تا پیوسته بتوانیم لیست جدیدترین فیلم های خارجی را بروز نگه داریم و کاربران نیز از تماشای جدیدترین فیلم های روز دنیا لذت ببرند. مبلغ جدید یارانه در دولت رئیسی معلوم شد/چه کسانی کارت رفاهی ۲۰۰ هزار تومانی می گیرند؟ وی افزود: باید در سال جدید نگاه به توسعه حمل و نقل هوایی با افزایش ظرفیتهای زیرساختی استان فراهم شود. کلانتری با اشاره به رایزنیها برای بهبود وضعیت فرودگاه یاسوج گفت: ۳ برنامه برای توسعه ظرفیتهای فرودگاه یاسوج دیده شده است، از جمله تکمیل پروازهای هفتگی، افزایش مسیرهای پرواز و موضوع دیگری که بعداً به اطلاع مردم خواهد رسید. بدیهی است که پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان برای روزهای شنبه و چهارشنبه همچنان برابر ساعتها و روال قبلی برقرار خواهد بود. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج روز چهارشنبه گفت: برنامه پروازی شرکت ماهان روزهای شنبه و چهارشنبه به ترتیب شنبهها از تهران ساعت ۱۱:۳۰ و از یاسوج ساعت ۱۳:۵۰ و چهارشنبهها از تهران ساعت ۱۲:۳۵ و از یاسوج ۱۴:۵۰ خواهد بود.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما