آشنایی با بهترین دوره آموزش ایلوستریتور پیشرفته

آشنایی با بهترین دوره آموزش ایلوستریتور پیشرفته

نرم افزار ایلوستریتور چیست؟ ایلوستریتور (illustrator) نام یکی دیگر از محصولات کمپانی ادوبی است که هم هنرمندان نقاش و هم طراحان گرافیک برای ساخت تصاویر وکتور (برداری) از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار برای اولین بار در تاریخ 19 مارس 1987 برای سیستم‌عامل مکینتاش ساخته شد و پس‌ازآن در سال 1989 برای ویندوز نیز ارائه شد. کمپانی ادوبی سالانه ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به این برنامه اضافه می‌کند و تحت لایسنس های مختلف برای فروش قرار می‌دهد. تا سال 2012 این محصول نیز مانند سایر محصولات این کمپانی با پیش‌وند CS منتشر می‌شد و پس‌ از آن تحت نام CC به بازار عرضه شد.

نرم افزار ایلوستریتور چیست؟

نرم افزار ایلوستریتور Adobe illustrator دارای محیط طراحی وکتور مطابق با استاندارهای صنعتی برای طراحی مدیا می باشد. کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا به طراحی بُرداری روی تصاویر، فایل های تصویری، انیمیشن های فلش و … بپردازند. در نرم افزار Adobe Illustrator از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود که از جمله می توان به ابزار Eraser اشاره نمود توسط این ابزار شما قادر خواهید بود تا بر روی یک تصویر رنگ و یا قسمتی که با دیگر نقاط تصویر متفاوت است را انتخاب نموده و سپس با این ابزار بر روی قسمت مورد نظر حرکت کنید تا دیگر رنگ حذف شده و تصویر و یا رنگ زمینه آن برای شما نمایش داده شود.

معرفی پکیج جامع آموزش ایلوستریتور

همه ما برای یادگیری هر چه بهتر و سریع‌تر، هر آموزشی نیاز به منابع کاربردی و جامع داریم که همه مباحث را به خوبی یاد بدهد. ما در دوره آموزش ایلوستریتور سعی کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین آموزش را در اختیار شما قرار دهیم. به گونه‌ای که با صرف زمان کم‌تر به تمام مباحث کاربردی مسلط می‌شوید. لازم به ذکر است که برای فراگیری این نرم‌افزار نیازی دانش قبلی در این زمینه نمی‌باشد. زیرا در دوره ایلوستریتور از صفر تا صد این نرم‌افزار گفته شده است و گام به گام تا حرفه‌ای شدن با شما همراه هستیم‌. در این آموزش نکات طلایی و مهمی گفته می‌شود که در هر آموزشی این نکات را پیدا نخواهید کرد. این نکات و تکنیک‌ها کلیدی است که یک هنرجو را حرفه‌ای می‌کند.

وجه تمایز پکیج آموزش ایلاستریتور گرافیستار با سایر دوره‌های متفرقه

  • آموزش ها کاملاً به زبان فارسی و بسیار شیوا و روان است به نحوی که پیچیده ترین موضوعات را به راحتی درک خواهید کرد و هیچ گونه اضافه گویی و اتلاف وقت شما در این پکیج وجود ندارد.
  • این دوره آموزشی با بیش از 50 ساعت آموزش، کامل ترین دوره آموزش ایلاستریتور در ایران به شمار می آید و هیچ دوره ی دیگری از نظر حجم محتوای کاربردی و مثال های انجام شده در دوره، با آن قابل مقایسه و رقابت نیست.
  • در صورت آپدیت دوره و اضافه شدن آموزش های جدید ایلاستریتور، کاربران قبلی هیچ هزینه اضافه تری پرداخت نخواهند کرد و به محتوای جدید هم دسترسی خواهید داشت.
  • بر خلاف کلاس‌های حضوری ایلاستریتور، شما نیازی به جزوه نوشتن ندارید و ویدیوهای دوره همیشه در اختیار شما قرار دارد.
  • دوره از صفر و سطح مقدماتی شروع شده و تا سطح فوق پیشرفته و استادی ادامه می یابد. همین باعث شده که این دوره آموزشی تبدیل به یک مرجع برای سایر مدرسین illustrator شود و در حال حاضر بسیاری از هنرجویان ما خودشان ایلاستریتور را تدریس می کنند.

آموزش نرم افزار ایلوستریتور

در این دوره آموزشی ایلوستریتور، شما در یک فضای تعاملی همراه با استاد به تمرین می پردازید و تمام شرایط برای تمرین هرچه راحت تر برای شما فراهم شده است. این دوره آموزشی ایلوستریتور یکی از کامل ترین سرفصل های آموزشی برای ایلوستریتور را دارد که در قسمت سرفصل ها مشخص شده و در کمترین زمان ممکن یعنی ۹ ساعت تمام این دوره آموزشی در محیط استودیو و با کیفیت سمعی و بصری مناسب ضبط گردیده است.

این دوره آموزشی ایلوستریتور دارای راحت ترین حالت استفاده بوده و برای استفاده از آن به فایل های خام ویدیویی با کیفیت HD و فایل های تمرینی در کنار آن، دسترسی دارید. استاد این دوره آموزشی هم یکی فارغ التحصیل یکی از بهترین دانشگاه های ایران در کارشناسی ارشد گرافیک و همینطور یکی از متخصصین مطرح بازار کار با رزومه بسیار خوب بوده و مفاهیم پایه گرافیکی و کاربردی را در طی آموزش به خوبی تفهیم می نماید. شما می توانید با آموزش ایلوستریتور پروژه محور و آموزش گام به گام نرم افزار ایلوستریتور به راحتی بر نرم افزار ایلوستریتور مسلط شوید.

معرفی بهترین منابع آموزش ایلوستریتور

سایت graphistar

یک منبع کامل و جامع برای یادگیری موضوعات مختلف از جمله طراحی گرافیک، تدوین ویدیو، فتوشاپ، ایلوستریتور و بسیاری موارد دیگر است. با استفاده از آموزش‌های ما، قدم به قدم با مفاهیم پایه تا پیشرفته در هر حوزه آشنا می‌شوید. تیم ما از متخصصان حرفه‌ای تشکیل شده است که تجربه و دانش خود را با شما به اشتراک می‌گذارند. با روش‌های آموزشی تصویری، مثال‌های عملی و تمرین‌های عملی، ما مطمئنیم که می‌توانیم شما را در مسیر یادگیری بهترین دانش و مهارت‌ها همراهی کنیم. از امکانات این سایت برای ارتقای دانش و مهارت خود بهره‌برداری کنید و به سرعت به راهی موفقیت پیش بروید.

سایت Envato Tuts plus

Envato Tuts+ یک پلتفرم آموزش آنلاین برای یادگیری مهارت‌های متنوع در حوزه‌های طراحی و توسعه وب، گرافیک، کدنویسی، موسیقی، عکاسی، مدیریت پروژه و بسیاری حوزه‌های دیگر است. این وبسایت متعلق به شرکت Envato می‌باشد و مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی با محوریت‌های متفاوت را ارائه می‌دهد. در Envato Tuts+، کاربران می‌توانند از طریق ویدئوهای آموزشی، مقالات تخصصی، فایل‌های آموزشی و منابع تعاملی به یادگیری مهارت‌های مختلف بپردازند. هر دوره و مقاله توسط اساتید و متخصصان با تجربه در زمینه‌های مختلف تدریس می‌شود، این به کاربران اجازه می‌دهد تا از محتوای آموزشی با کیفیت و به‌روز استفاده کنند.

سایت Computer Arts

Computer Arts” یک مجله معتبر و معروف در زمینه طراحی گرافیک و هنر دیجیتال است. این مجله با بیش از ۲۰ سال تجربه، منبعی ارزشمند برای طراحان گرافیک و هنرمندان دیجیتالی به حساب می‌آید. در این مجله، مقالات، آموزش‌ها، مصاحبه‌ها و نمونه‌کارهایی از تازه‌ترین تحولات و روندهای دنیای طراحی و هنر دیجیتال منتشر می‌شود. “Computer Arts” به عنوان یک منبع اطلاعاتی و آموزشی، به طراحان امکان می‌دهد تا از تجربیات و الهام‌بخش‌های هنرمندان و طراحان موفق بهره‌برداری کنند.

کاربردهای نرم افزار ایلوستریتور چیست؟

  • طراحی لوگو
  • طراحی پوستر
  • طراحی ست اداری
  • طراحی کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ
  • ساخت تصاویر وکتور یا برداری
  • تبدیل عکس به وکتور
  • طراحی فونت
  • طراحی نمودار
  • طراحی دیاگرام و کاراکتر تبلیغاتی
  • نقاشی هنری
  • طراحی و رسم نقشه
  • رسم طرح های اینفوگرافیک یا اطلاع‌رسانی Info graphics

فرصت های شغلی و درآمد ایلوستریتور:

در ایران شما با یادگیری نرم افزار ایلاستریتور می تونید به عنوان طراح گرافیک، طراح وب، طراح نقشه در شرکت های معماری، طراح ارشد گرافیک، کاریکاتوریست، طراح جواهر و یا حتی به عنوان طراح فریلنسر مشغول به کار بشید. شما با یاد گرفتن نرم افزار ایلوستریتور فرصت های شغلی خودتون رو زیاد می کنید و یکی دیگه از مزایایی که داریم اینه که در کشور ما این نرم افزار ها را می تونیم با کم ترین هزینه در دسترس داشته باشیم و شما با مسلط بودن به نرم افزار های Adobe می تونید به طور میانگین حداقل درآمدی بین 2 تا 10 میلیون تومان داشته باشید که این مقدار کاملا به سطح توانایی و خلاقیت شما بستگی داره و حتی با توجه به سابقه، مهارت، ارتباطات و حوزه کاریتون میتونه بیشتر از این مقدار هم باشه.

آیا یادگیری ایلوستریور سخت است؟

اگر قبلاً با برنامه‌های گرافیکی کار نکرده باشید، شاید تصور کنید که یادگیری ایلوستریتور حتماً خیلی سخت است. نه؛ اصلاً اینطور نیست! حتی اگر قبل از این حتی وارد این برنامه هم نشده باشید، می‌توانید با گذراندن یک دوره جامع، به راحتی به این برنامه مسلط شوید. حتی بیشتر؛ عاشق ایلوستریور می‌شوید و کار در آن برایتان شیرین و لذت‌بخش می‌شود.

اما یک نکته را فراموش نکنید! وقتی مسیر یادگیری ایلوستریور را شروع می‎کنید، به طور جدی آن را پیگیری کنید و بین آن فاصله نیندازید. چرا؟ چون ایلوستریتور هم مثل هر هنر یا مهارت دیگری، نیاز به تمرین و استمرار دارد. این که بین یادگیری این برنامه وقفه بیندازید، باعث می‌شود که یادگیری آن سخت و سخت‌تر شود. شاید همین سختی هم شما را دلزده کند. اما اگر در یادگیری آن جدی باشید و بعد از یادگیری آن هم گرافیک‌های تمرینی را پشت سر هم طراحی کنید، به شما قول می‌دهیم کار با این ابزار برایتان مثل آب خوردن می‌شود.

دوره‌ی جامع ایلوستریتور برای چه کسانی مفید است؟

  • طراحان گرافیک (لوگو، گرافیک تبلیغاتی، طراحی هویت بصری، طراحی جلد کتاب)
  • طراحان پارچه و لباس
  • دانشجویان رشته‌های هنر (تذهیب، نقاشی، فرش)
  • کسانی که کارهای ویدیویی خلاقانه و انیمیشن کار می‌کنند.
  • کسانی که با پرینترهای سه بعدی کار می‌کنند.
  • طراحان بازی‌های ویدیویی

مدت زمان یادگیری ایلوستریتور

در حال حاضر هیچ چیزی مانند گذشته نیست. در گذشته برنامه هایی با عملکردهای محدود باعث می شدند که به عنوان یک مبتدی راحت تر کار با ابزارها را فرا بگیرید. اما این روزها با توجه به اینکه ابزار، راهنمایی و ترفندهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، اغلب احساس سردرگمی می کنید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید.

من بیش از ۱۰ سال است که از Adobe Illustrator استفاده می کنم و در مورد ترسیم شکل ها وسواس خاصی دارم. در اینجا هستم تا ۱۰ نکته و ابزار اساسی را که همه مبتدیان نرم افزار ایلوستریتور باید یاد بگیرند را با شما به اشتراک بگذارم، و به شما در یادگیری نحوه استفاده از آنها کمک کنم. این نکات تمام ابزار و راهنمایی هایی بودند که من در ترسیم شکل از آن ها استفاده میکردم و بدون آنها عملا کاری از دستم بر نمی آمد و یا آن طور که دلم میخواست نمی توانستم ترسیم کنم. خب. بیایید به سراغ آموزشمان برویم.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما