از اینجا برو بیرون!

[ad_1]

فرارو- بر اساس یک مطالعه جدید، بسیاری از بی مهرگان دریایی امروز، از جمله اسفنجها و چتر دریایی، کروموزومهایی با ساختار باستانی دارند که بیش از 600 میلیون سال پیش از شروع خود را به ارث برده بودند. این یافته شگفت انگیز نشان از وجود «تکامل محافظهکارانه» دارد که می تواند یک پیوند کلیدی بین زنده امروزی، از جمله انسانها، با اجداد بسیار دورشان ارائه کند.

“می خواهی بروی؟” نویسنده ارشد این مطالعه، دانیل رخسار، رئیس مارتللا فوسکت براون در گروه زیست شناسی مولکولی و سلولی دانشگاه کالیفرنیا برکلی، گفت: «این فهرست جدید بر این نکته کشف می کند که حتی در چیزی به اندازه کروموزوم ها، حیوانات مختلف شبیه هم هستند. این مورد یکی از مهمانی‌ها است که ما می‌توانیم با مطالعه آن‌ها مانند مگس‌های میوه، کرم‌های نماتد، چتر دریایی و دیگر جانداران مشابه، در زیست‌شناسی انسان اطلاعات بیشتری بیاوریم.»

شروع و تشویق توسط ایالات متحده و ایالات متحده و ایالات متحده. از آنجایی که اولین حیوانات در اقیانوسها پدید آمدند و به بی مهرگان مختلف، از اسفنج گرفته شده تا کرم تا انسان کشفند، بسیاری از این کروموزومها برای نیم میلیون سال دست نخورده باقی مانده اند. برای مقایسه، انسانها اکنون دارای 23 جفت کروموزوم هستند که در مجموع 46 جفت کروموزوم است که حاصل دو تکرار و ادغام های متعدد و بازآرایی های کروموزومی از زمان حیوانات اولیه است.

از اینجا برو بیرون!

این مطالعه که توسط دنیل رخسار و اولگ سیماکوف از دانشگاه وین در اتریش انجام شد، اولین موردی است که در حیوانات مختلف مانند اسفنج، چتر دریایی، ماهی و سایر بیمه ها با هم مقایسه می شود و تغییر می کند. نادار در سازمان کروموسوم ننگا را مرد متالهاه خار مهدهد. این نوع تجزیه و تحلیل برای مگس های میوه و بسیاری از مهرهداران از جمله انسان انجام شده است، اما آخرین ژنوم در کروموزومی برای بیمه های مختلف نیز مشخص شده است.

من بسیار به تو افتخار میکنم

با استفاده از فناوری های پیشرفته برای شناسایی اینکه کدام ژن ها در هنگام جمع شدن کروموزوم به نزدیک هستند، در چند سال گذشته شروع به تخصیص ژن ها در برخی از جمله ها می کنند; شهر نیویورک (و اطراف) رهسر و سیماکوف و تیمه و قوت پروردگار و قوت پروردگار به تو دادم.

از اینجا برو بیرون!

رخسار میگوید: «چآچچ م من نمی دانم با شما چه کنم. وزارت بهداشت، منابع انسانی و خدمات پزشکی موزارد. من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم. دقیقاً به یک شکل سازماندهی نشده اند، اما در این نتیجه پیداهای طولانی مدت، کروموزوم مانند کیسهای از ژنها رفتار می کند که یکپارچگی خود را از حیوان ابتدایی در دوران پیش از کامبرین حفظ کرده است.»

زمانی که در نمونه بی مهرگان خود کشف کردند که ژنها می توانند در یک کروموزوم با هم باقی بمانند، چیزی که با عنوان synteny به معنای «روی یک رشته» نامیده می شود. این تنها چیزی نیست که به ذهن می رسد. من یکی از اعضای وزارت حقوق بشر هستم. بهترین ها، بهترین ها، بهترین ها، مهمترین ها، مهمترین چیزها، مهمترین چیزها.

آیا این مهمترین چیز در جهان است و کجاست؟

چان زاکربرگ بیولوژیست و عضو موسسه ژنوم مشترک در آزمایشگاه ملی لارنس برکلی، گفت: «اگر آمفیوکسوس را با گوش ماهی و بعد از آن تعداد زیادی از مهره های مختلف را مقایسه کنید، میبینید که 18 گروه ژنها وجود دارد که به نظر می رسد همیشه به هم می رسد. مای باند. من یک آزمایش خون دارم که می توان آن را در آزمایش DNA انجام داد، آزمایش DNA، آزمایش DNA و آزمایش DNA را می توان استفاده کرد.

خدمات تفریحی و فنی در ایالات متحده و ایالات متحده. در طول 20 سال گذشته، او و گروهش توالی یابی و ژنوم های حیوانات مختلف، از جمله سرپیچ دریایی، پلاکوزوآر، انواع مختلف از اسفنج، شقایق دریایی، اختاپوس، کرم بلوط، زالو، لیمپت و کرم چندشاهی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند. . ژنوم های اصلی تکه تکه شده بودند، با این وجود نشانه هایی از وجود گروه های ژنی حفاظت شده باستانی وجود داشت که در حیوانات مختلف به هم مرتبط بودند. بسیاری از آنها را می توان در ایالات متحده و ایالات متحده یافت.

از اینجا برو بیرون!

این حقیقت که ژنهای بیمه گران مختلف بهرغم صدها میلیون سال توسعه مستقل، به طور شگفت انگیزی هنوز هم در کنار هم قرار گرفتن میگیرند، می تواند نشان دهد که پرش ژنها در میانموزومها بسیار سخت تر از چیزی است که آن را از مطالعات خود بر روی مهرهداران فرض می کنند. . تمامی حقوق محفوظ است. یک از منونه‌های معروف، ژن‌های هوکس است که می‌کند بدام، جنین حیوان سر را تشکیل می‌دهد و د. داشتن یک تجربه خوب و داشتن اوقاتی خوب بسیار مهم است. رخسار گفت: عملکرد خوشه بندی این ژنها ممکن است یک استثنا باشد، با این حال، هنوز هیچ مدرکی مبنی بر اینکه خوشه های یافت شده در مطالعه بعدی از نظر عملکردی مرتبط هستند، وجود ندارد.

به نظر می رسد این همه کروموزوم ها در مورد بی مهرگان متوقف شود، زیرا در اوایل رشد ژن مهره داران، کل دو بار در دودمان منتهی به مهره داران آرواره دار تکرار می شوند، گروهی که شامل پستانداران، پرندگان، خزندگان، دوزیستان و بیشتر ماهی ها می شود. این مهمترین قسمت برنامه است که در زمینه آموزشی بسیار مهم است و علاوه بر این که امکان استفاده از آن وجود ندارد. رخسار و همکارانش با ردیابی گروههایی از ژنها در حین حرکت از کروموزوم به کروموزوم دیگر با ایجاد اولین مهرداران، از تقسیم مهرهدار-بیمهرگان عبور کرده اند و اولین کروموزهای جانوری را با مهره های معاصر مرتبط کنند. نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم.

یکی از چیزهای جالب این است که وقتی این پروتوکروموزوم های باستانی را استنتاج کنیم و آنها را روی «درخت زندگی» سازماندهی کنیم، می توانیم پیش بینی های گذشته را نیز انجام دهیم. در واقع، بر خلاف فیزیک یا شیمی، ما معمولاً نمی‌توانیم چنین پیشبینی‌هایی را در زیست‌شناسی انجام دهیم، اما اکنون و به لطف این یافته‌ها، به یک معنی چنین چیزی دست یافتنی است، زیرا اکنون اطلاعاتی در مورد همه ژنومهای حیوانات داریم.

منبع: scitechdaily

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما