ایالات متحده آمریکا فدراسیون روسیه

[ad_1]

وزیر خارجه آمریکا با همتای چینی در خود علیه مواضع روسیه

به فارس، در حالی که گزارش های موفقیت آمیز آمریکا و متحدانش علیه روسیه درباره روسیه ادامه دارد، آنتونی بلینکن و وانگ یی وزرای آمریکا و چین تماس تلفنی نمی کنند.

تمام اطلاعات ارائه شده توسط ایالات متحده و ایالات متحده و ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا طبق این بیانیه‌ها محور اصلی رازنی دو ترتف، درباره تنش‌های اخیر بر سر کشور بوده است.

بر اساس گزارش وزارت خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن با وانگ یی وزیر خارجه چین علیه «تجاوزگری روسیه علیه روسیه» گفتگو و گفتگو و مذاکرات مقامات واشنگتن و برخی از متحدانش علیه مسکو را یک بار دیگر تکرار کرد.

در بیانیه وزارت اقتصادی ایالات متحده آمریکا آمده است: «بلینکن وزیر (خارجه ایالات متحده آمریکا) در مورد خطرات امنیتی و جهانی ناشی از تجاوز بیشتر روسیه به کشورهای منطقه کرد و گفت که کاهش تنش و دیپلماسی راه‌ها پیش رو است».

وزارت شیکن آمریکا همچنین خبر داد، بلین و وانگ یی «در مورد نحوه پیشبرد کار مشترک (آمریکا و چین) پس از دیدار مجازی 15 نوامبر 2021 (24 آبان 1400) رئیسجمهور بایدن با رئیسجمهور (جین پینگ) از جمله در مورد مدیریت ریسک “نجوم، به خاطر صلح، و به خاطر جهان.”

Whart Whale یکی از اعضای تلویزیون ملی ایالات متحده و ایالات متحده است. پکن در این بیانیه داد، وانگ یی یی یی ی لیتونی آفتهن است دولت دفته است دولت دین، «نگرانی های امنید منطقید بوسید جدی از نظر و ورطرف شوند».

رایزنی ضد روسی آنتونی بلینکن با وزیر خارجه چین در شرایطی انجام می شود که هفته های اخیر مقام های آمریکایی و برخی از متحداشن بارها مدعی تدارک روسیه برای حمله به شکسته شده اند; من قادر به انجام این کار نخواهم بود.

مقامات ارشد مقامات ارشد روسیه ضمن رد کارزنیها درباره تدارک مسکو برای حمله به مردم، به مقامات آمریکا، اتحادیه اروپا و دولت غربگرای مردم آنها درباره تبعات جدی عضویت در ناتو هشدار داده اند.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
سیستم کنترل از راه دور چند کانال: نگاهی جامع بر این فناوری
بازی انفجار: یک راه جذاب برای کسب درآمد آنلاین
افزایش بهره‌وری با دفتر کار درسی
کتاب کار ریاضی: پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مفاهیم ریاضی
تماس با ما