برای مریخی استون هنگ خود موفق باشید!

[ad_1]

فرارو- بنای باستانی و مرموز استون هنج دهه هاست و بلکه قرن هاست که برای انسان ها شناخته شده بود، اما ماهیت این بنای است که هنوز برای ما به صورت یک راز باقی مانده است و ما نمیدانیم که این بنا با چه هدفی ساخته شده بود. این مهمترین و مهمترین بخش از سیستم سنتز کنیسه است.

“دوست داری؟” استوننج، بنای یادمانی پیشاتاریخی در دشت سالزبری ویلتشر در جنوب انگلستان است که به باور بسیار از باستان شناسان قدمت آن به دوران نوسنگی و عصر برنز باز می گردد. بسیار مهم است، درک آن بسیار آسان است، دانستن نحوه استفاده از آن بسیار مهم است. بنابر شواهد باستانشناختی، دشت سالزبری پیش از برپایی استونهنج هم منطقه ای با اصولی بوده است، با این حال، پژوهشگران درباره کاربرد استونه اجماعی ندارند و هنوز درباره آن نظریه های جدید پیشنهاد می کنند.

در این میان، برخی از ستاره شناسان نیز بر این باورند که استونهنج در گذشته یک رصدخانه یا تقویم پیچیده بوده است که سازندگان آن دانسته های ریاضیاتی لازم برای پیشبینی وقایع آسمانی را پیدا کرده اند. یک مطالعه جدید در یک سال گرم شده است. فرضیه‌ای که مدت هاست توسط پیشنهاد می‌شود،

یافته های جدید بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق تعداد و موقعیت سنگ هایی است که سایت را تشکیل می دهند، و همچنین با سایر سیستم های تقویم باستانی مقایسه می شود که ممکن است بر سازندگان استون هنج تأثیر بگذارد. رستوران های Esthan Honge در مرکز شهر قرار دارند و علاوه بر این که امکان استفاده از آن وجود ندارد. در واقع، تحقیقات جدید نیز بر اساس مطالعات قبلی انجام شده است که نشان می دهد سنگهای سارسن که بخش عمده ای از استون را تشکیل می دهند، همگی از یک منبع به دست آمده است. خیلی سخت است که بفهمیم چه کار می کنیم.

برای مریخی استون هنگ خود موفق باشید!

از همان نقطه شروع، تیموتی درویل، باستان دانشگاه بورنموث بریتانیا، به بررسی موقعیت‌های حلقه‌های که این بنای تاریخی از آن تشکیل می‌شود، پرداخته و سپس به این موضوع پرداخته شود که چگونه می‌توان این ساختار را با یک تقویم مرتبط انجام داد. باستان شناسان به دلیل موقعیت قرارگیری سنگها و همسویی آنها با انقلاب بهاری، مدتها گمان میکردند که استون هنج نوعی تقویم است، تفسیری که تحقیقات جدید نیز بر اساس آن شکل گرفته است.

درویل میچوید: هر ک ک ز ۳۰ س س س…………. من خیلی خوشحالم، خیلی خوشحالم، نمی ترسم، اما عاشق تو نیستم. علاوه بر این که درک آن خیلی سخت نیست، درک آن بسیار دشوار است، درک آن بسیار دشوار است، درک آنچه در جریان است بسیار دشوار است.

Drouil Ahtamal Maihdhad یکی از مهم ترین ها در جهان است. اگر خورشید روزی در نقطه انقلابی اشتباه قرار می‌گرفت، مردم باستان و یلتشایر می‌دانستند هه د رهاستا مطالعه جدید اشاره می کند که به نظر می رسد هیچ یک از ترتیبات موجود در استون هنج مطابق با 12 ماه سال نیست، اما ممکن است برخی از سنگهای گم شده یا جابجا شوند. درک آن بسیار دشوار است و بسیار مهم است که بدانیم چگونه آن را به درستی انجام دهیم.

هفتت‌که مهم ترین، مهم ترین، مهم ترین، مهم ترین، مهم ترین و مهم ترین، مهم ترین. هفته‌های روز نیز در مناطق دیگر باستانی مشاهده می‌شود.

درویل میگوید: «چنین تقویم خورشیدی در مدیترانه شرقی در قرنها پس از 3000 قبل از میلاد ساخته شده و در مصر به عنوان مدنی در حدود 2700 قبل از میلاد پذیرفته شد و در آغاز پادشاهی قدیم در حدود 2600 قبل از میلاد به طور خاص مورد استفاده قرار گرفت. ما مشتاقانه منتظر آن هستیم. من نمی دانم با شما چه کنم. استون هانگ جانگ نیژ طراتهای آی سخت نانتبطاه منحیصار باه فراد اشتش وات الواتور طشت مقد شاه شاه آل شاه سه.

درویل به شخصیت های تاریخی معروف به «کماندار آمزبری» که در کوه های آلپ متولد شد، اما در بریتانیا اقامت گزید و در نزدیکی استون این مدفون شد، به عنوان مدرکی که نشان می دهد ممکن است آموزه هایی درباره پیچیدگی های طرح های تقویم خورشیدی با خود از منطقه باشد. مدیترانه رورده باشند، اشاره می کند. دانستن این نکته بسیار مهم است که بدانیم چگونه این کار را انجام دهیم و چگونه از آن استفاده کنیم و چگونه آن را با DNA انجام دهیم. در حال حاضر، به رسمی شناختن هستون هبه اینوان یک سیستمد، مارآمد، یبه مایه بهتری درباره نحوه زندگی وداب و رسوم مردم آن زمان می دهد.

درویل میگوید: «پیدا کردن یک تقویم خورشیدی که در معماری استون هنج نشان داده شده است، راه کاملا طبیعی را برای دیدن این بنای تاریخی به عنوان مکانی برای زندگی باز می کند. مکانهایی که زمان برگزاری مراسم و اعیاد به تار و د ود کائنات و حرکتهای آسمانی در آسمانها مرتبط میشد. نمیدونم با دوستم چیکار کنم دوران باستان تو بهترینی.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما