بررسی برترین ها در زمینه دانلود pdf بهترین رمان های جهان

در جهان فعلی رقابت در تمامی زمینه ها بسیار سختر از همیشه شده است ، حتی در زمینه نویسندگی نیز سطح نویسندگان در جهان ارتقاع پیدا کرده و است و روز به روز رمان های بهتر و جذابتری منتشر میشود البته همواره رمان های کلاسیک را میتوان بار ها و بارها مطالعه کرد . در این مقاله سعی میکنیم تا تعدادی از بهترین رمان های جهان را به شما معرفی کنیم و تمامی این کتاب ها به صورت کامل در سایت https://dehlinks.ir به صورت کاملتری به شما معرفی شده اند و اگر دوست داشتید میتوانید این کتاب ها رو برای خود دانلود و یا خریداری کنید . در قسمت زیر تعدادی از بهترین رمان های جهان را به همراه خلاصه ای از این کتاب ها معرفی نموده ایم ، امیدواریم که این مقاله کوتاه را دوست داشته باشید

رمان مزرعه ی حیوانات

 این رمان معروف اثر نویسنده ی بزرگ ، جورج اورول، می باشد. که علاوه بر این رمان، اثرات ادبی بزرگ دیگری را نیز به ثبت رسانده است. داستان این رمان در واقع روایت زندگی حیواناتی اهلی ست که در یک مزرعه به همراه صاحب مزرعه زندگی می کنند ولی طی یک حرکت انقلابی تصمیم به بیرون کردن صاحب مزرعه می گیرند و در نهایت موفق می شوند. دال بر اینکه بتوانند برابری را به صورت مساوی در بین خود ایجاد کنند ولی متاسفانه این اتفاق نمی افتد. و خوک های مزرعه قدرت را به دست گرفته و سلطه گری را با راه های مختلف در جهت متقاعد کردن حیوانات دیگر در پیش می گیرند. رمان مزرعه ی حیوانات رمان کوتاه و بسیار جذابی ست که مطالعه ی آن مناسب برای تمامی سنین اعم از کودک و نوجوان، جوان و پیر می باشد.

رمان آناکارنینا

رمان بسیار زیبای آنا کارنینا یکی از آثار ادبی بزرگ دنیاست که توسط نویسنده ی معروف و بزرگ، لئو تولستوی، نوشته و عرضه شده است. این کتاب در واقع روایت عشق و خیانت است. خیانت زنی که در عین وفاداری به همسر خود، عاشق مرد دیگری می شود و این خیانت حوادث ناگواری را برای او و خانواده اش در پی دارد. این کتاب توسط چندین مترجم به فارسی ترجمه شده است که بهترین و معروف ترین ترجمه متعلق به سروش حبیبی می باشد که هم اکنون در دسترس شما خوانندگان عزیز قرار گرفته است. فیلم این داستان زیبا نیز ساخته شده است.

رمان زنان کوچک

. چهار خواهر به نام های مگی، جو، بتی و ایمی هستند که برای هر کدام اتفاقات متفاوتی می افتد. مگی بزرگترین خواهر است و بسیار شبیه مادر خور، موقر و با احترام است، بر خلاف او جو، شخصیت هیجانی و گاها سرکشی دارد و دوست دارد نویسنده ی بسیار بزرگی شود که البته وقایع این کتاب نیز از زبان جو نقل شده است. بتی بسیار یکدنده و لجوج و در عین حال ایمی بسیار ساکت و معصوم است و متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی برای وی پیش می آید.

رمان جنگ و صلح

اسم و معرفی کوتاهی از این کتاب بارها در کتاب های درسی آمده است و همواره این رمان جزو بهترین رمان های جهان محصوب میشود . این کتاب یکی از بزرگ ترین و معروف ترین رمان های دنیاست که به زبان های بی شماری ترجمه شده است و جالب است بدانید که شخصیت های بی شمار و بسیار زیادی در این کتاب حضور دارند. رمان بسیار زیبایی ست و در چندین فصل نوشته شده است. در این کتاب بیشتر به حمله ی ارتش فرانسه به رهبری ناپلئون بناپارت در برابر روس ها می پردازد.

کلام آخر

تمامی کتاب هایی که در پست برای شما معرفی کردیم جزو دانلود pdf بهترین رمان های جهان ست و به شما که علاقه به مطالعه دارید توصیه میکنیم که حتما این کتاب ها را بخوانید. لازم به ذکر است تمامی این کتاب های ارزشوند را میتوانید از سایت ما دانلود کنید (در صورت داشتن حق نشر میتوانید کتاب ها را به صورت فیزیکی خریداری نمایید )

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما