بس کن، درستش کن!

[ad_1]

خبرآنلاین: با دستور محمود فکری میلچ در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

تصمیمات عجیب و غریب و قانونی در استقلال.شاید را نمی‌دانم و شاید می‌خواهم با لجبازی و برای اینکه برای بازیکنان داخلی خط و نشان بکشند، راه می‌روند که بقیه تیم‌ها مثل پرسپولیس رفته‌اند؛ یعنی بی تدبیری در برخورد با بازیکنان خارجی. !!

مجانی

وقتی ترکیب مقابل استقلال گل گهر اعلام شد نام یک بازیکن در بین نفرات نبود؛ میلیچ.بازیکن خارجی آبی ها که همین چند ماه پیش با هزار زور و زحمت استقلالی ها او را در تیم شان نگه دارند.چقدر بر سر نیامدن او به ایران است. حاشیه ایجاد شد و استقلالی را نوشت چقدر به هوا قول داد که میلیون‌ها نخواهند رفت.هر چه بود او آمد و دوباره جزئی از استقلال شد. : «نیمت نشنیئی بدون ددیل! اشکالی که همیشه از تیم حمایت کنید، دیروز برد خوبی به دست آوردیم و هم تیمی هایم خوب کار کردند. !! در محضر رب النوع السید السّلام.

آرایشگاه هاوایی

محمود فکری هفته قبل در گفت و گو از عدم موفقیت استقلال حرف زد و از این گفت که خیلی از مشکلات تیم مربوط به فضای مجازی است! احتمالاً در اختیار گرفتن گرفتن با باشگاه هم بی ارتباط با این موضوع نخواهد بود.فکری برای اینکه نشان دهد با کسی شوخی این کار را انجام نمی دهد تا جلوی سایر حاشیه ها در فضای مجازی را بگیرد.تصمیم جدید باشگاه در حالی که اتفاق افتاده است. ما خیلی باهاش ​​کار داریم.

دانشگاه جسی

امروز یا فردا جلسه رویدادی به میلیون‌ها خواهد رسید.آنچه که مشخص است این است که میلی‌چ برای هیچ تیمی کری نخوانده است و پستی هم که بعید گذاشته است آنقدر حساس باشد که برای تیم حاشیه ایجاد کند.

فارسی العربية

میلچ در اختیار باشگاه قرار گرفته است و هر آن ممکن است استقلال تصمیم گیری کند که باعث جدایی این بازیکن از استقلال شود. باید چراغ روشنی باشد برای اینکه آنها تصمیمات هیجانی نگیرند.جدا از جریمه های دلاری و پرداخت غرامت به بازیکنان حواس استقلالی ها باید به این موضوع جمع شوند که طبق قانون جدید وزارت ورزش و جوانان هر تیمی که بازیکن خارجی اش را از دست بدهند دیگر نمی شود. می تواند بازیکنی خارجی جذب کند.میلیچ بازیکن خوبی است و یکی از مهره های تاثیرگذار است.حواس استقلالی ها باشد که این بازیکن را به راحتی از دست ندهند و متحمل جریمه های سنگین هم نشوند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما