به‌روزرسانی‌های زنده المپیک: زنان ایالات متحده، مردان جامائیکایی در روز بزرگ برای بازی بابسل با هم رقابت می‌کنند

[ad_1]

اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک روز جمعه رفتار مربیانش با یک اسکیت باز نوجوان روسی را «سردکننده» خواند، یک روز پس از اینکه کامیلا ولیوا اسکیت‌باز از رقابت‌های المپیک پکن با عملکردی پر از خطا در المپیک پکن خارج شد. مسابقات انفرادی بانوان این اظهارات به سرعت با واکنش خشمگین یکی از مقامات ارشد دولت روسیه مواجه شد.

رئیس جمهور، توماس باخ، با شکستن سکوت خود در مورد پرونده Valieva بیش از یک هفته پس از اینکه برای اولین بار فاش شد که آزمایش داروی ممنوعه این اسکیت باز 15 ساله مثبت شده است، رئیس جمهور، توماس باخ، در یک کنفرانس خبری در پکن به اشتراک گذاشت که احساس ناراحتی کرده است. تماشای ذوب شدن این قهرمان المپیکی جوان در حین اسکیت آزادش در پنجشنبه شب. ولیوا به عنوان برنده مدال طلا وارد شب شده بود، اما زمین خورد و بارها سقوط کرد تا به مقام چهارم سقوط کند و به طور کامل مدال را از دست بدهد.

باخ یک روز پس از پایان مسابقات زنان گفت: «دیروز وقتی مسابقه را از تلویزیون تماشا کردم، خیلی ناراحت شدم. این اظهارات اولین اظهارنظر عمومی او در مورد پرونده ولیوا از زمانی بود که خبر مثبت شدن آزمایش او در اوایل هفته گذشته به خط اصلی داستان بازی ها تبدیل شد.

باخ افزود: «می‌توانی احساس کنی که این یک استرس ذهنی بسیار زیاد است، و شاید او ترجیح می‌داد یخ را رها کند و این داستان را پشت سر بگذارد».

معاون نخست وزیر روسیه، دیمیتری چرنیشنکو، به سرعت واکنش نشان داد و اظهارات باخ را “نامناسب و اشتباه” خواند.

ولیوا که بعد از اینکه مشخص شد در تست دوپینگ قبل از بازی‌ها رد شده است، المپیک او به بوته انتظارات، کنایه‌ها و فشارها تبدیل شد، پس از اجرای خود اشک می‌ریخت. اندوه او تنها زمانی افزایش یافت که یخ را ترک کرد و مربی اش، اتری توتبریدزه، بلافاصله شروع به بازجویی از او به زبان روسی در صحنه ای کرد که توسط دوربین های تلویزیونی ضبط شد.

“چرا از جنگ دست کشیدی؟” توتبریدزه پرسید. “برای من توضیح بده. چرا؟ تو آن را رها کردی بعد از آن محور.» ولیوا پاسخی نداد.

توتبریدزه مربی هر سه زن روسی بود که در فینال انفرادی زنان شرکت کردند. پس از اینکه والیوا با گریه اسکیت آزاد خود را به پایان رساند، هم تیمی او آنا شچرباکووا، برنده مدال طلا، به تنهایی روی مبل سفیدی نشسته بود و علیرغم پیروزی او بسیار موقر به نظر می رسید. او بعداً گفت که از درون احساس خالی بودن می کند. الکساندرا تروسوا، دارنده مدال نقره، که از برنده نشدن خود ناامید شده بود، در مقابل مربیانی که سعی داشتند او را به روی یخ برای مراسم برندگان تشویق کنند، مقاومت کرد. تروسوا بعداً گفت که دلش برای مادر و سگ هایش تنگ شده است.

باخ گفت که دیدن سردی استقبال از والیوا توسط توتبریدزه و دیگر مقامات روسی اسکیت پس از اجرای او، “سرد کننده” بود.

باخ گفت: “همه اینها نه در مورد آنچه در گذشته اتفاق افتاده است و نه تا آنجا که به آینده مربوط می شود” به من اعتمادی به این اطرافیان کامیلا نمی دهد.

چرنیشنکو، معاون نخست‌وزیر روسیه، در بیانیه‌ای ایمیلی گفت که از اینکه می‌بیند باخ «روایت تخیلی خود را بر روی احساسات ورزشکاران ما می‌بافد و سپس آن‌ها را به‌عنوان صدای کمیته بین‌المللی المپیک به‌عنوان صدای کمیته بین‌المللی المپیک» به‌عنوان صدای IOC ارائه می‌کند، «عمیقاً ناامید» است.

باخ و چرنیشنکو به خوبی یکدیگر را می شناسند. چرنیشنکو رئیس کمیته سازماندهی محلی بازی‌های سوچی 2014 بود و قبل از اینکه پس از فاش شدن طرح دوپینگ روسیه در بازی‌های سوچی از سمت خود برکنار شود، در کمیته سازماندهی المپیک برای بازی‌های پکن حضور داشت.

اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه در اظهاراتی که شبکه تلویزیونی روسی RT گزارش داد، از مربیان کشورش دفاع کرد.

«شخصیت یک مربی تا حد زیادی نتایج ورزشکاران را تعیین می کند. ماتیسین گفت: ما در مسابقات تیمی طلا داریم، اگرچه به دلیل تست مثبت والیوا هیچ مدالی در اسکیت نمایشی تیمی اهدا نشده است. وی گفت: روسیه در مسابقات انفرادی نیز مدال طلا و نقره و در رقص مدال نقره کسب کرده است و امیدوارم در دو نفر نیز مدال داشته باشیم.

دادگاه داوری ورزش به والیوا اجازه داد تا با وجود مثبت بودن آزمایش یک ماده ممنوعه، داروی قلبی، چندین هفته قبل از بازی‌ها، به رقابت در المپیک ادامه دهد.

IOC باخ به همراه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و اتحادیه بین المللی اسکیت، نهاد حاکم بر این ورزش، درخواست تجدید نظر به دادگاه ارائه کرده و خواستار تعلیق والیوا شده بودند.

در گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت که دادگاه تا حد زیادی درخواست تجدیدنظر آنها را رد کرد، زیرا یک آزمایشگاه استکهلم نتوانست نمونه والیوا را سریع پردازش کند.

او همچنان ممکن است با مجازات هایی روبرو شود، اما ممکن است ماه ها طول بکشد تا پرونده او به طور کامل حل شود.

تصویر کوچک صفحه class=

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما