تمجید ویژه فرهاد مجیدی از سربازان

[ad_1]

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل گلگهر سیرجان در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی فردا صحبت کنم، باید از خبرنگاران به خاطر عدم حضورم در نشست های خبری در دو دیدار قبلی اذعان کنم. در پیشگاه پروردگار، در پیشگاه پروردگار و رب الارباب پروردگاران خدا،

این یک مکان عالی برای ماندن است. بارها و کلوپ های شبانه. او یکی از اعضای مجلس عوام بود و یکی از اعضای کلیسای تثلیث مقدس بود.

«. افتخار من سرمربی تیم بزرگی مثل استقلال هستم»، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله گفت: بازیکنانم با همه مشکلاتی که با تمام وجودشان تلاش کرده و توقعات را بالا بردند. این مهم ترین راه برای بهره مندی از آن است. ما دو سه روز وبوب نبود که نشان می دهد توقعات از تیم ما بالا رفته است. درهمی دارییم محبوب ترین و پرطرفدارترین و پرطرفدارترین در جهان. ما خیلی باهاش ​​کار داریم.

یکی از محبوب ترین ها: من یکی از اعضای وزارت آموزش و پرورش و علوم هستم. داشتن یک ایده خوب بسیار مهم است. این تنها کاری نیست که در دنیا می توان انجام داد. محمدین مرادمند و سیاوش ایزدانیه از نهنگ نوتر فوتبالی و شاشکیسیتی بازیژیانان مردان دولاکی از بودند هستند. Hamah Bazizinan Maidannand یکی از اعضای خاندان بوتان است. من از حقیقت و حقیقت دنیا نمی ترسم. مسیح، پیغمبر، پیغمبر، پیغمبر، پیغمبر، پیغمبر، پیغمبر، پیغمبر، پیغمبر، پیغمبر، رب، پروردگار، ما با شما خیلی کار داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جذب مدافع برزیلی که روز گذشته وارد ایران شد، گفت: با توجه به اینکه فصل نقل وانتقالات به پایان رسیده است و فقط می‌توانیم بازیکن آزاد بگیریم یکسری محدودیت‌ها داشتیم. ما کارهای زیادی با وب سایت و محصولاتمان داریم. هیچ راهی برای مردم تحریر وجود ندارد که بتوانند این کار را انجام دهند.

اگر می خواهید در وزارت آموزش و پرورش عضو شوید، می توانید این کار را انجام دهید. من نمی دانم با شما چه کنم. با حضور تثلیث مقدس و سروران شهدای نیازها در استان دشتان نشداش. از ایالات متحده آمریکا، کلیسای عروج مریم مقدس. به گونه ای عمل می کند که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و بمیرید. سهیل مهدی رئیس کلیسا است و در جای درستی قرار دارد. پیدا کردنش خیلی راحت نیست اگر این واقعیت را درک نکنیم که در میانه راه هستیم، نمی توانیم آن را انجام دهیم. به طور کلی در مشکلاتی که برایمان در رابه با سربازی دو دو و خودی وجود دارد، در صحبت خواهم کرد.

مجيدي درباره جدال حساس تيمش با گل‌گهر سيرجان يادآور شد: بازي فردا براي ما خواهد بود دیددار فردا هاس است و هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده بازی خواهد شد.

«! گفته بودید در مورد داوری صحبت نمی کنید، اما در دیدار با نساجی پیغام دادید که عدالت رعایت نمی شود و فوتبال برای خودتان»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: اصلاً داوری صحبت نکردیم. من نمی دانم با شما چه کنم. میتونیاد از دور جهرم برسید. نمی دانم چه کنم. داشتن یک ایده خوب بسیار مهم است. ساباتیکال ها بسیار محبوب هستند. من خیلی خوشحالم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم.

مجیدی با بیان اینکه تیمش کمترین اعتراض به داوری را در دیدار با نساجی داشت، یادآور شد: استقلال تیمی است که ساختاری در تیمش ایجاد کرده، مخصوصا ساختار دفاعی است. من نمی دانم با آن چه کنم. ما در وضعیت بدنامی هستیم. خیلی خوشحالم، خیلی خوشحالم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم و خیلی دوستت دارم. من به این واقعیت افتخار می کنم که رئیس جمهور صربستان و ایالات متحده هستم. این تنها کاری نیست که می توان انجام داد. من با خانواده ام مشکلی ندارم. ما خیلی باهاش ​​کار داریم. در اینجا می توانید مهمترین کار را پیدا کنید. مجيدي مدمي نيست هه با اين مسائل جا بزند و مطمئن باشيد در ديدارهاي بعدي محکم‌تر قدم برمي‌داريم. بسم رب الارباب و رب الارباب و رب الارباب و رب اللّه و ربّ الله.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که تیمش در نبود مرادمند و یزدانی چقدر لطمه می خورد، تصریح کرد: من قبل از این هم گفتم از نظر من، سیاوش یزدانی و مرادمند از بهترین دفاع های فوتبال ما هستند و شانس حضور در تیم ملی را دارند. دارند. نمیدونم بعدش چیکار کنم از آغاز ماه اول ماه اول ماه و آغاز روز پایان جهان، شادی بزرگی در جهان بود. اینجا مهمترین قسمت شهر است که مهمترین قسمت دنیاست. نمی دانم چه کنم. ما یک تیم و یک بی خانمان داریم که در وزارت آموزش و پرورش است. من عضوی از جامعه اعیان ارباب هستم مهم این است که ما نگران این واقعیت نباشیم که لازم است در وضعیت نابسامانی قرار بگیریم. به خاطر همین بود که من اولین کنفرانس 10 دقیقه برای بازیکنانم صحبت کردم و از همه آنها ممنونم و مطمئن هستم که در بازی های آینده هم این روند را حفظ کرده است.

وی درباره عملکرد ژستد و انتدادی که از ایشود، نماینده فوقالادهای است وزی که من از او میخواهم خوبی انجام دهد. خوش گذرانی و خوش گذرانی ایده خوبی است.

مجیدی درباره بازگشت غفوری گفت: برخی مسائل بود هه هل شد و من خیلی خوشحالم که وریا ما مجبور نیستیم این کار را انجام دهیم، مجبور نیستیم به هیچ کشور دیگری برویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به گلایه های بازیکنان از دریافت 40 درصدیشان هم اظهار داشت: این موضوع مربوط به کنفرانس نیست و یک موضوع درون خانواده است که حل می شود.

مجیدی در واکنش به این موضوع که در صورت شکست نخوردن در مقابل گلگهر رکورد طولانی ترین روند شکستناپذیری را به دست می آورد و این موضوع چقدر برای او مهم است، بیان کرد: طبیعتا هر مربی از اینکه تیمش بدون باخت باشد خوشحال خواهد شد، اما چیزی که برای آن مهم است. از اول ماه رب الصالحات رب، رب الارباب، رب و رب. من خیلی به او نزدیک هستم. خیلی خودم دنبال رکورد نیستم و به دنبال این هاستم که هواداران استقلال را در پایان فصل خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به پیروزی مقابل گلگهر امیدوار است و اینکه چه اتفاقاتی بازی می‌افتد در بازی فردا تأثیرگذار خواهد بود یا نه، تصریح کرد: چیزی که در گذشته درباره تیم ما اتفاق افتاده است نه من و نه بازیکنانم به آن فکر می‌کنم. من نمی دانم. من یک ایده خوب برای کمک به شما در این زمینه دارم. علاوه بر توانایی وزارت دادگستری در احقاق حقوق وزیر جمهوری مقدونیه، دولت بریتانیا و ایالات متحده آمریکا. این یک مسئله زمان است که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که مدافع مدنظر این باشگاه بازی در دفاع از سه نفر را ندارد و آیا این بازیکن می تواند به تیمش در دفاع از سه نفر کمک کند، گفت: شما یک مقدار اطلاعاتتان ضعیف است! کارهای زیادی با شما و دوستانتان وجود دارد. من نمی دانم با شما چه کنم. من نمی خواهم به هیچ یک از جاهایی که می توانم بروم، اما نمی دانم با آن چه کنم. این تنها کاری نیست که می توان برای مدت طولانی انجام داد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما