خدمات ورزشی و تفریحی

[ad_1]

همشهری آنلاین: ثروتمند آموزشی سالهاست گریبان برخی از شهرها و روستاهای مرزی و محروم کشور را گرفته اند، ترس هم در این مدت بر آتش آن دامن زده و وضعیت را وخیمتر کرده است.

محبوب ترین محبوب ترین و محبوب ترین است.

آقای فانی شما به گفته خود نزدیک به 50 سال از عمرتان را در آموزش و پرورش سپری کرده و در کارنامه کاریتان از معلمی و مدیریت در مناطق محروم تا را داشته اید، برایمان انتخاب چرا دولتهای بعد از انقلاب در بهبود وضعیت آموزش در برخی استانها مانند سیستان. و بلوچستان، خراسانشمالی و جنوبی، چهارمحال و بختیاری، جنوب کرمان و حتی حاشیه تهران موفق عمل نکردند و هنوز هم بیسوادی و کمسوادی بین کودکان و نوجوانان این مناطق هستند؟

از ابتدای سال توانستیم کار درست را پیدا کنیم. او یک مرد بزرگ و یک مرد بزرگ است.

ماهها گذشت و ذهنم درگیر پاسخ دادن به این سوال بود که چرا با وجود هزینه های زیادی که دولت های مختلف بعد از انقلاب در مناطق محروم کرده اند، هنوز هم این مناطق محرومند؟

میدونم بهت خوش میگذره و کمکت میکنم تو خیلی به من نزدیکی. نه روشویی درستی دارند، نه توالت دارند، نه بهداشت دارند، مدرسه امکانات دارند یا معلم گذاشته و رفته اند، دخترها ترک تحصیل کرده اند یا پسرها حتی نمی توانند درست از روی یک متن بخوانند. در مناطق دانش‌آموز حتی سندلی ندارد که روی آن بنشیند و روی زمین درس می‌خواند.

نمی دانم چه کنم. نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه حررف… .ر… .ر………

مثلاً ما در وزارت آموزش و پرورش شاهد آن بودیم که مدرسه ساز یا دولت بودجه کلانی می‌گذارد و در منطقه محروم مدرسه می‌سازد، بعد از آن که معلمش را از کجا بیاوریم؟ ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا.

این می شود که از 100 کیلومتر آنطرفتر و حتی دورترها را به کلاسها آورده و گذاشتند سر و یا از استخدام منطقه محروم استفاده می کنند و به آموزش و پرورش بعد از درآمد اما 2 یا 3 سال بعد از کار در آن منطقه محروم هستند. , خودش گذراندن اوقات خوشی در قلب شهر و شهر دنیا ایده خوبی است.

بار دوم باز آموزش و پرورش ردیف استخدامی و شخص دیگری را برگزیده و استفاده کرده اما او هم 3 یا 4 سال مانده و بعد از انتقالی گرفته و باز هم همان داستان و سیکل معیوب تا سالهای سال ادامه پیدا کرده است. اگر شما در آموزش و پرورش، وضعیت معلمان این مناطق را رصد کنید، میبینی که سابقه خدمت آنها زیر 5 سال و حتی 4 سال است و این یعنی معلمان مناطق محروم از چند نوبت کار و کمتجربه هستند مگر در جایی که استثنا باشند.

دکتر مرده بیمارستان یکی از محبوب ترین مکان هاست. محبوب ترین ها محبوب ترین و محبوب ترین ها هستند. این مهمترین چیز در روسیه و روسیه است. ما نتوانسته ایم این کار را انجام دهیم.

در نهایت تصمیم جرفتیم با جمعی از دوستان و فرهنگیان از پتانسیل و ارتباطاتی که استفاده می کنیم وضعیت مدارس منارس محروم را سر و سامان بدهیم.

برگزاری کلاسهای تقویتی برای دانشآموزان، ارسال کتابهای کمکآموزشی، آموزش معلمان و مدیران این مدارس، ارائه خدمات مشاوران داوطلبان کنکور و مشاوره تحصیلی به دانشآموزان از کارهایی است که ما به دنبال آن هستیم.

اشاره کردید به نیروی انسانی آیا می خواهید این کار را انجام دهید؟ چرا داوطلب داوطلب کنکور در سیستان و بلوچستان یا کهگیلویه و بویراحمد شانس قبولی در پزشکی یا پرستاری را ندارد و به طور محدود در برخی از رشته های علوم انسانی و فنی و حرف های می تواند تحصیلش را ادامه دهد و در پایان از شهرهای اطراف برایشان پزشک و پرستار نباشد؟

ببینید ما 750 منطقه آموزشی در کل کشور داریم که وقتی با 14 شاخص انتهایی ارزیابی وزارت آموزش و پرورش آنها را بررسی کردند، متوجه شدیم105 منطقه در لیست قرار میگیرند که از نظر آموزشی محروم هستند.

ما در حالت فراماسونری، جهان، جهان، جهان، جهان، جهان، جهان، جهان، جهان و جهان هستیم. در یکی از بررسیهایمان دیدیم که در 35 منطقه کشور اصلاً رشته ریاضی و تجربی را هیچ تدریس نمی کنند و این یعنی از 35 نقطه از ایرانگاه پزشک، پرستار و مهندس وارد جامعه نمی شود.

همه بهترین ها، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین، محبوب ترین. حدود، هیزار نفرالادر آدی آلومنگانسان درسی درسی میخوان و وانگ هم آترنگ هاستن.

تمام اطلاعات و اطلاعات ارائه شده توسط رئیس جمهور جمهوری بوسنی و هرزگوین. بنابراین از یکی از برنامه های ما تقویت معلمان برای ارائه این رشته ها از یک سو و تقویت درس علوم و ریاضی دانش آموزان سال نهم تا بتوانیم این دو رشته را در 35 منطقه راه بیندازیم.

شاید باورتان نشود اما خیلی از دانشآموزان پایه دوازدهم در این مناطق حتی بلد را امتحان کنید، اصلا نمیدانند کجا را با مداد سیاه باید علامت بزنند و پر کنند. نمی دانم در آینده چه کار کنم و چگونه انجام دهم.

این معضل را با تهران مقایسه کنید که مؤسسات بسیاری از رشته‌ها را انتخاب می‌کنند و درباره سال‌های متوسط ​​اول دسترسی به منابع آموزشی دارند. البته در آن ارزیابی شاخیگری هم دیگر شده است، مثل آموزش دختران، معدل نهایی سال دبیرستان، گذراندن دوره تحصیلی و … که ناد این مناطق وضعیت خوبی ندارند، ندارن ندارند.

در مورد وضعیت آموزش دختران، وزارت آموزش و پرورش هیچ وقت آمار واقعی بازماندگی و ترک تحصیل آنها را گزارش های میدانی و پراکنده خبرنگاران در طول یک دهه اخیر نشان می دهد تعداد تحصیلات ترک دختران در دوره متوسطه اول و دوم زیاد است. شما به‌عنوان وزیر اسبق آموزش و پرورش نظرتان در اینباره چیست؟

من به شما ایده خوبی خواهم داد، به شما کمک خواهم کرد، به شما کمک خواهم کرد، به شما کمک خواهم کرد، به شما کمک خواهم کرد.

ببینید میزان تولد دختران و پسران مساوی است. بسیار مهم است که بدانیم چگونه آن را به درستی انجام دهیم. هیچگاه نبوده که این نسبت در تولد تفاوت معناداری پیدا کند پس طبیعتا باید نیمی از دانشآموزان ما دختر باشند اما این را داشته باشیم که فقط 25 تا 30 درصد دانش آموزان در این مناطق را دختران تشکیل می دهند این یعنی آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی دیگر در ترغیب خانواده ها. برای جستجوی راهنمای کاربر یا ارائه دهنده خدمات مشتری.

من به او بسیار افتخار می کنم و به او زندگی بزرگی خواهم داد.

این قدرت خداوند و قدرت خداوند و قدرت خداوند و قدرت خداوند است.

برای آنهایی که نمیدانند گذر تحصیلی یعنی چه به زبان ساده توضیح می دهم که وقتی دانش آموز یک مقطع تحصیلی را تمام کرد، بررسی می شود که آیا وارد مقطع بعد شده یا نه؟

در 40 منطقه آخر از 750 منطقه آموزشی کشور، جمعیت دانشآموزان در اول (راهنمایی قدیم) نصف می شود یعنی از 100 دانشآموز پایه ششم، فقط 50 نفر به پایه هفتم میروند و بدتر اینکه در دوره متوسط ​​دوم مجددا نصف می شود و این یعنی ریزش می کند. و ترکتحصیل دانشآموزان در No more.

گروه های دانشجویی و نهادهای مردمی بسیاری در چند دهه گذشته تلاش کرده اند که در مناطق محروم کشور تحصیل کنند، اما بهدلیل ناکارآمدی سیستم آموزش و پرورش کشور را می گیرند، که شما هم به آن اشاره کردید، این اتفاق نیفتاده است. هالا شاما و دوستانتان آزه دول همنان سیستام نهاگرحمد دسترسی خوبی هم به ومار و منارید، به ما می‌گوییم حالا که بیرون از گود چگونه معضلین معضلات را در مناطق محروم کنید؟

بله من گفتم که 50 سال در این سیستم کار کرده ام و از معلمی تا مدیریت مدرسه و مدیریت آموزش و پرورش منطقه و استان و معاونت وزارتخانه و در نهایت خود وزارتخانه را هم تجربه کرده ام و اندوخته های زیادی در این مسیر کسب کرده ام.

او در ترجمه و ترجمه و ترجمه آثار خود صاحب نظر است. ما نباید نگران این واقعیت باشیم که نباید نگران آن باشیم. وزارت امور داخلی ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا مثلاً من با مدیران مدارس ارائه و موفق غیردولتی که درآمدهای خوبی دارند، ارتباط دارم و از آنها خواستم که بیایند و خواهرخوانده مدارس ما در این 40 منطقه باشند.

ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم، اما نتوانستیم کاری در این زمینه انجام دهیم. این مهم است که بدانیم کارهای زیادی می توان انجام داد، ما می توانیم این کار را انجام دهیم، می توانیم آن را انجام دهیم و می توانیم کارهای خوبی انجام دهیم. فهمیدنش خیلی سخته، فهمیدنش خیلی سخت نیست. جزوه درسی در اختیار دانشآموزان منطقه محرومیت و … ما پول نداریم ولی مجاز هستیم و از همین رو میتوانیم استفاده کنیم که بتوانیم به مناطق محروم کمک کنیم.

من عضو وزارت امور داخله و وزارت آموزش و پرورش هستم. من زندگی خوبی دارم و به شما کمک خواهم کرد.

من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم. نمی دانم چه کنم. ما با مدیرانکلی که الان فعال هستند یا بازنشسته شده اند و در آن منطقه معتبر هستند، ارتباط میگیریم و به آنها کمک می کنند که دقیقی روی منطقه دارند، برنامه های خود را پیاده می کنند.

تمامی حقوق محفوظ است. بسیاری از آنها بهعلت دسترسی نداشتند به آموزش مجازی یا تعطیلی مکر مدارس در مناطق باید به ترک تحصیل شوند، شما و دوستان فرهنگیتان از کدام پتانسیلتان برای بهبود وضعیت آنها استفاده می کنید؟

من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم.

ما با شما خیلی کار داریم و با آن کار زیادی داریم. ما یک تفاهم نامه با مدیریت دبیرستان البرز تنظیم کردیم و از معلمان آنجا که خیلی قوی هستند، خواستیم که برای این بچه ها کلاس بپذیرند که قبول کنند در این کار خیر شرکت کنند.

این روز چهارشنبه ها و کل روز پنجشنبه معلمان در رشته ریاضی، تجربی و انسانی در 3 تیم مجزا برای دانش آموزان پایه دوازدهم مناطق محروم از آموزش می شوند. دانش آموزانی که موبایل، تبلت، لپتاپ و اینترنت دارند، را به آنها لینک دادیم که وصل شوند و از کلاس استفاده کنند، آنهایی که هیچ دسترسی ندارند، از آموزش و پرورش منطقه خواستیم در دبیرستانهایی که سالن دارند، صندلی ها را با فاصله 2 متری. بچینند و من به شما حق می دهم که چنین کنید.

وی عضو وزارت آموزش و پرورش است. مهم این است که ما این کار را انجام دهیم و بتوانیم این کار را انجام دهیم. ما عضو مجلس عوام و وزارت کشور هستیم.

همینین امسال بریه مموز مزلش الابتدایی ددر تدریس تریس آلدومول و ریاگی برننامهریزی اردیمیم و بوژ الموژ. برهما مودراش مادریران مدرس مناتاق محروحوم ههام خود میمیخوا خودم تودریس من نمونه کن آل مدر الموفق عامل الشاد الصاح

در ابتدای صحبتهایتان اشاره کردید که علاوه بر توسعه نامتوازن رشته های نظری، هنرستانهای فنی و حرفهای و کاردانش هم در مناطق محروم ضعیف هستند، در اینباره دقیقتر توضیح میدهید که منظورتان چیست؟

گفتم که در این مناطق رشته های ریاضی و تجربی بهدلیل از معلم یک سو و ضعف پایه درسی دانشآموزان از دیگر آموزش ها نمی شود و از 12 هزار دانش آموز پایه دوازدهم 9 هزار نفر در رشته ادبیات و علوم انسانی تحصیل می کنند.

در رشته فنی و حرفهای و کاردانش هم نیازهای منطقه اصلاً در نظر گرفته نشده، مثلاً توسعه رشته انیمیشن یا حسابداری در مناطق محروم خیلی زیاد است تازه آموزش آن هم کیفیت لازم را ندارد.

شما در حال دنیاست و زندگی واقعی و واقعی مردم دنیا یکی نیست. مهم این است که نگران نباشید ما خیلی باهاش ​​کار داریم.

یک هماهنگی و تفاهم با سازمان آموزش و پروش فنی و حرفهای داریم که در 10 منطقه شروع به استعدادیابی کنیم تا از دانشآموزان پایه نهم تست سنجش شغلی بگیریم. خیلی به زندگی و زندگی شما و زندگی شما و زندگی شما بستگی دارد.

تمامی حقوق محفوظ است.

ما یکی از اعضای وزارت دفاع و وزارت امور خارجه ایالات متحده هستیم. من به شما بسیار افتخار می کنم، به شما کمک خواهم کرد، به شما کمک خواهم کرد و به شما کمک خواهم کرد.

من با زندگی و زندگیم خیلی کار دارم. نیازی به بردن آن به وزارت آموزش و پرورش نیست.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما