خرید بک لینک قوی و ارزشمند

با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود. خرید بک لینک قوی و ارزشمند یکی از روش‌های مهم برای بهبود رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو است. امروزه، در دنیای آنلاین، پیدا کردن منابع مناسب برای بک لینک ممکن است سخت باشد، اما با خرید بک لینک قوی و ارزشمند می‌توانید ترافیک و رتبه سایت خود را افزایش دهید. این روش اصلا توصیه نمی‌شود و با توجه به دائمی نبودنش، ممکن است حتی برای شما دردسرساز شود!

هرگز فراموش نکنین که هدف اونها ایندکس کردن بهترین محتوای وب سایت است تا به راحتی قابل دسترسی باشد. و باید با ایجاد محتوای عالی و اطمینان از دسترسی آسون به اون از بیشتر مکان‌ها، در این دو هدف به اونها کمک کنین. در این مقاله ۴ مورد از بهترین ابزار بک لینک برای بهبود استراتژی سئو رو به شما معرفی کردیم. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میون بگذارین و سوالات خودتون در این زمینه رو برای ما کامنت کنین.

اما جهت امنیت بیشتر لینک سازی، بهتر است حداقل ۳ ماه از عمر سایت شما گذشته باشد و سایت شما فعال بوده و ترجیحاً دارای کمی بک لینک معتبر دیگر نیز باشد. بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد. به همین منظور، تیم سئوسل در تمامی پکیج های برنزی، نقره ای، طلایی و الماس، کل فرآیندهای لازم جهت لینک سازی تقویتی را اجرا خواهند نمود. پس به جای کمیت و تعداد بک لینک های دریافتی تان، توصیه می کنیم کیفیت لینک های دریافتی را ملاک ارزیابی و تصمیم گیری های خود قرار دهید. اما بک لینک های مربوط به مرجع دامنه بالا تنها مزیت این تاکتیک نیستند (گرچه به تنهایی سود بزرگی محسوب می شوند).

بک لینک‌های قوی تاثیر بیشتری بر سایت شما خواهند داشت و باعث بهبودرتبه و افزایش ترافیک جستجو می‌شوند. بنابراین زمان خود را صرف ساخت بک لینک‌های با کیفیت رایگان کنید که باعث پیشرفت وب‌سایت شما می‌شود. اگر بتوانید مهارت خود را در ساخت بک لینک رایگان قدرتمند ارتقا دهید، در دسته سئوکاران حرفه‌ای قرار خواهید گرفت.

پس از اینکه احراز هویت خود را انجام دادید و عضو سایت شدید، از طریق گزینه Sign in وارد اکانت خود شوید. مشاوره XSEO کاملا رایگان و با پیشنهاد پکیج مناسب طبق تجربه ما انجام میشود. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بک لینک های این وب سایت در دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند و اغلب از سایت های ایرانی گرفته میشوند. البته متاسفانه بیشتر این لینک ها هم بک لینک های موقتی هستند و برای دائمی سفارش بک لینک کردن آنها باید هزینه بیشتری بپردازید. اما اگر رقبا شما تعداد بالایی بک لینک با کیفیت داشته باشند، تاثیر گزاری چند عدد رپورتاژ (هرچند با کیفیت) مقداری بعید خواهد بود.

شما اینجا میتونید نوع بک لینک مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و با رفتن به صفحه اختصاصی اون، پلن های قیمتی هر کدوم از انواع بک لینک رو مشاهده کنید. با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است. در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد.

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

روی پکیج الماس نیز که شامل 4 پکیج گفته شده بود 20 درصد تخفیف جداگانه اعمال شده است. با تمام این تعاریف اگر کاربر باز هم اصرار به خرید بک لینک داشته باشد از راه های اصولی مانند تولید محتوا مناسب نمی خواهد استفاده کند. در زمینه لینک سازی، امن ترین راه برای در امان ماندن از تغییرات الگوریتمی گوگل، برونسپاری خدمات لینک سازی هست. مجموعه نشونت با تجربه چندین ساله در حوزه سئو، کلیه خدمات لینک سازی رو به صورت اصولی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا تغییرات الگوریتمی گوگل ریسک چندانی برای شما نداشته باشه. بک لینک پروفایلی یکی دیگر از شیوه های لینک سازی خارجی است که اگر به درستی انجام شود می تواند بخش مهمی را در کمپین آف پیج شما داشته باشد. میهن بک لینک هم مانند سایت قبلی فروش بک لینک با کیفیت و بی کیفیت را در کنار هم دارد.

بهترین و ساده ترین راه برای به دست آوردن یک بک لینک خوب در شبکه جهانی وب، خرید بک لینک و رپورتاژ ارزان و قوی است. با خرید بک لینک تعداد بک لینک ها را می توان به طور قابل توجهی افزایش داد بدون اینکه نگران کیفیت بک لینک ها باشید.به شرط آنکه بک لینک ها را از یک وبسایت و شرکت حرفه ای ، معتبر و دارای سابقه خوب بخرید. به طور معمول متخصصین در حوزه سئو توصیه می کنند که تعداد لینک های مناسب برای یک متن 2 الی 5 عدد است. عده ای بر این باورند که با استفاده از تگ نوفالو می توان عصاره بک لینک ها را بر روی صفحات خاصی متمرکز کرد. External Links یا همان لینک خارجی به لینک هایی گفته می شود که به یک دامنه به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارید اشاره دارد. همچنین اگر در صفحه ای فقط به سایت شما لینک داده شود، آن لینک ارزش بیشتری خواهد داشت نسبت به لینکی که از صفحه ای ایجاد شده است که در آن صفحه در کنار بکلینک شما، کلی بک لینک دیگر به دیگر سایت ها زده شده است.

  • پست های وبلاگ را به سایت هایی ارائه ندهید که تخصصی جز پست مهمان ندارند.
  • در این پکیج، همان بک لینک های pbn ساخته می شوند (توضیحات پکیج اول را مطالعه نمایید).
  • در سال های گذشته، صاحبان کسب و کارها به ساخت و ایجاد لینک در سایت های خود اشتیاق نشان داده و ارزش خرید بک لینک دائمی و رپورتاژ را بیشتر از گذشته درک کرده اند.
  • سخت بودن تولید پست مهمان برای مشتریان باعث شده است تعداد شرکت هایی که چنین خدماتی را به مشتریان ارائه میدهند.
  • گرفتن بک لینک و لینک‌سازی در جلب اعتماد موتورهای جستجو نقش مهمی دارد و یکی از فاکتورهای اصلی برای گرفتن جایگاه بهتر در نتایج جستجو به شمار می‌رود.

سایت هایی که دارای DA بالای 50 هستند گزینه های مناسبی برای شما خواهند بود. توجه داشته باشید که  تاثیر بک لینک ها بر سئو سایت یکسان نیست و همیشه به افزایش رتبه وب سایت کمک نمی‌کنند؛ استفاده از بک لینک بی کیفیت باعث افت رتبه سایت می‌شود. اگر به دنبال خرید بک لینک هستید پیشنهاد می‌کنیم با مزیت‌های بک لینک خوب و باکیفیت و همچنین بهترین سایت خرید بک لینک قوی آشنا شوید.

​This a᠎rt᠎ic​le h as been done with GSA  Content  Gen​erat​or Dem᠎over sion. این که یک وب سایت یک مقاله یا نوشته انتشار دهد و به سایت شما لینک دهد، حالتی بسیار ایده آل از نظر گوگل و هرکس دیگری به حساب می آیند. با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است. با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می شود. به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند.

اگر اینفوگرافیک شما به صورت حرفه ای طراحی شود، میزان اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی بالا است، مخصوصا اینکه یک موضوع عمومی مانند روش های محافظت در برابر سرماخوردگی را بیان کنیم. البته شاید اینفوگرافیک به اشتراک گذاری شده لینک نشود ولی کافی است که لینک سایت خود را برروی آن بنویسید. چرا بک لینک های شما برخلاف دیگر وب سایتها به صورت اجاره ای یا بک لینک ماهیانه نیست ؟ بک لینک ها باید از سایتهای دارای اتوریتی و رنک بالا بوده و همچنین جزو سایتهای بسیار معروف دنیا باشند.

عموما بک لینک های رپورتاژی و دانشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و بعد از آن می توان به نوع فروم و پروفایلی اشاره نمود. یکی از بهترین و قوی ترین بک لینک ها، بک لینک های دانشگاهی یا edu هستند. ساخت این بک لینک ها کار بسیار دشواری است و گوگل اهمیت زیادی به آن ها می دهد. از آن جایی که گوگل به سایت های دانشگاهیاعتماد دارد، این بک لینک ها می توانند اعتبار و ارزش بالایی را به سایت شما منتقل نمایند.

با تبدیل شدن به یک منبع معتبر ، همچنین آگاهی از نام تجاری خود را افزایش می دهید و ترافیک مراجعه به وب سایت خود را هدایت می کنید. احتمالا برای پذیرش پست مهمان ناچارید به رقبای خود با دادن بک لینک اعتبار دهید. پست های وبلاگ را به سایت هایی ارائه ندهید که تخصصی جز پست مهمان ندارند. موضوعاتی را که می خواهید برای آنها یافت شود جستجو و سایت های برتر ظاهر شده را مرور کنید. بک لینک (Backlink)، به پیوندی گفته می شود که به صفحه ای در سایت شما اشاره می کند. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود.

آیا بدون سئو خارجی میشه در گوگل رتبه گرفت؟

بهینه‌سازی سرعت، تجربه کاربری، لینک‌سازی داخلی و خارجی از جمله این موارد است. بک لینک‌های قوی و ارزشمند باید در صفحات مرتبط با سایت شما قرار گیرند. برای مثال، اگر سایت شما درباره تکنولوژی است، باید بک لینک‌های خود را در صفحات مرتبط با تکنولوژی قرار دهید. البته باید توجه داشت که فاکتور اسپمی که توسط ابزارهای غیرگوگل داده می شود دارای خطاهایی نیز هست.

پس هر چقدر رای بیشتر داشته باشید رتبه سایت شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. بیشتر سایت‌های خبری و پربازدید به خاطر بالا بودن دامین آتوریتی و بازدید بالا، رپورتاژ آگهی می‌گیرند. فقط کافی است با مسئول تبلیغات یا رپرتاژ آگهی آن‌ها صحبت کنید و تعرفه بگیرید. رپرتاژ آگهی در سایت‌های خبری به خاطر اینکه ثابت هستند، اهمیت خیلی بالایی دارند.

توصیه می‌شود که برای در امان ماندن از چنین مشکلاتی عملیات لینک سازی را به تیم‌های متخصص مانند کارشناسان وندو بسپارید. دقت داشته باشید که اگر از سایت‌های فروش بک لینک برای خرید لینک اعتباری اقدام نمایید، همواره مجبور هستید که آن را تمدید نمایید. زیرا در صورت انجام ندادن این کار لینک مربوطه برای سایت شما حذف شده و به دنبال آن رتبه کسب شده نیز از دست می‌رود. به همین دلیل با افزایش تعداد بک لینک های سایتتان می توانید در گوگل رتبه ی بهتری پیدا کنید. فراموش نکنید که الگوریتم پیج رنک در گوگل بر اساس لینک های ورودی و خروچی یک سایت بنا شده است!

خرید بک لینک دائمی یک استراتژی خوب و موثر برای افزایش سئو سایت هنوز هم مطرح است. اما به یاد داشته باشید هر نوع استفاده از سئوی کلاه سیاه می تواند برای سایت شما جریمه در پی داشته باشد. ما در تلاشیم و مفتخریم تا بهترین خدمات خرید و سفارش لینک سازی را با رعایت نکات مهم و با بهترین قیمت برای بهبود سایت شما انجام دهیم. در این پکیج، همان بک لینک های pbn ساخته می شوند (توضیحات پکیج اول را مطالعه نمایید). پس اگر نیاز به ارتقای کلمات کلیدی خود در نتایج جستجو با بهترین قیمت و روش را دارید به سراغ خرید بک لینک های دائمی که بصورت دستی ساخته می شوند بروید.

بک لینک هرمی انبوه و انواع استراتژی آن

این نوع لینکسازی به اندازه یک ریپورتاژ آگهی نمیتواند برای سئو موثر باشد ولی تنوع در گرفتن بک لینک نکته ای هست که نباید از آن غافل باشید. البته دقت کنید این کار را نباید مکرر و به صورت غیرطبیعی انجام دهید، زیرا گوگل معتقد است لینکسازی باید روند کاملا طبیعی داشته باشد و هرگاه متوجه رفتاری غیرطبیعی شود، شما را توبیخ خواهد کرد. اینکه ما عبارت انکرتکست را چه چیزی بنویسم که نه سیخ بسوزد و نه کباب (یعنی هم مرتبط با موضوع باشد هم به مقاصد ارتقاء سئو ما کمک بکند) خود مهارت مهمی است که در مقاله ای جدا به آن خواهیم پرداخت. در قسمت بالاتر اشاره کردیم که یکلینک فالو، هم بر سایت مبدا و هم بر سایت مقصد، تاثیرگذار است. اما تشخیص این شرایط نیاز به آنالیز بک لینک دارد و اغلب هم به درد وب سایت های قدیمی میخورد که قبلا بک لینک زیادی ساخته باشند. با این توصیفات، پیشنهاد میکنم بدون پیشنهاد یک سئوکار به هیچ عنوان سراغ بک لینک های موقتی نروید.

یکی از مزایای مهم بک لینک باکیفیت مخصوصا برای سایت‌های تازه تاسیس شده، آگاهی از برند و نام تجاری است. هرچقدر کاربران برند شما را بیشتر بشناسند موجب ترغیب آنها به خرید محصولات و استفاده از خدمات شما می‌شود. بک لینک های شما فقط روی چند کلمه کلیدی خاص و برای چند صفحه خاص ساخته نمی شوند. از این رو، ما همیشه به علاقه مندان سئو خودمان توصیه می‌کنیم که به‌دنبال خرید بک لینک معتبر و یا خرید بک لینک pbn باشند و فریب تبلیغات برخی سودجویان در این زمینه را نخورند.. بک لینک‌ها به صورت پیوندهایی هستند که در یک سایت دیگر قرار می‌گیرند و با کلیک بر روی آنها، کاربر به سایت مبدأ منتقل می‌شود. این لینک‌ها نقش بسیار مهمی در بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو دارند.

این پلن ها بارها توسط ما نتایج بسیار موثر و مثبتی دریافت کرده اند و اکنون آماده پیاده سازی روی سایت شما می باشد. می توان گفت این روش یکی از بهترین روش هایی است که ما در پروژه های خود از آن نتیجه گرفتیم و سئوکاران دیگر نیز مداوم در حال اجرای این پلن ها هستند. اگر از پکیج های خرید بک لینک انبوه استفاده کنید، امکان پنالتی و جریمه شدن سایت شما از سمت گوگل بسیار زیاد است و قابل مقایسه با بک لینک سازی طبیعی در قالب فروم ها و رپورتاژها نمی باشد. خرید بک لینک قوی به ما این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم و با انتخاب منبع مناسب، لینک‌هایی را برای سایتمان بسازیم و در نتیجه رتبه و لحاظه‌گری وبسایت خود را بالا ببریم. همچنین این روش می‌تواند تأثیر بسزایی در رتبه بندی کلمات کلیدی اصلی سایت شما داشته باشد. وقتی وب سایت های مربوط به کسب و کارتان  به سایت شما پیوند می خورند، به Google کمک می کند محتوای سایت شما را درک کرده و رتبه بندی شما را برای عناوین و کلمات کلیدی مورد نظر شما بهبود بخشد.

  • خرید بک لینک به شما کمک می کند که کسانی که در گوگل دنبال خدمات شما می گردند را به سایت خود هدایت کنید.
  • همچنان “آب پیوند” را برای SEO ارسال می کند، اما نه داده های مربوط به مبتکر.
  • در حال حاضر هیچ بهانه‌ای برای اتخاذ یه استراتژی ایجاد پیوند وجود نداره.
  • از اطلاعات سایت شما در برابر انتقال به وب سایتی که کاربران شما در آن در حال حرکت هستند محافظت می کند.
  • اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.
  • اغلب بک لینک های خارجی در حال حاضر از نوع تقویتی هستند که در پلن های لینک سازی مختص به خودش در همین صفحه قابل مشاهده است.

گرفتن لینک از یک مطلب طراحی سایت یا سئو تاثیری در افزایش مخاطبان شما نخواهد داشت. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. زیرا این سایت ها متصدی ارتباط با سایت های مقصد هستند و خدمات متنوعی را برای این نوع تبلیغات که به تبلیغات بنری معروف هستند ارائه می‌دهند.

در مجموع، این ویژگی خاص یکی از مواردی است که باید قبل از اعمال آن در پیوندهای خود فکر کنید. به این ترتیب علاوه بر یافتن سایتی برای درج پست مهمان یک سایت برای محتوا گذاری هم خواهیم داشت. هدف از راه اندازی مجموعه سایت های گروه سئو کار ، حمایت مادی و معنوی و پشتیبانی از سایت های نوپا و تازه تاسیس می باشد. کلیه خدمات سئو در گروه سئو کار با ارزان ترین قیمت و تعرفه سئو ، ارایه خواهد شد.

اما استفاده غیراصولی از آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود . همان طور که قبلا گفتیم، بک لینک نقش مهمی در افزایش رتبه سئو سایت دارد. آن‌ها همانند نمونه‌های کوتاه‌مدت عمل نموده و هیچ امتیازی را برای وب‌سایت شما به ارمغان نمی‌آورند. شما می‌توانید از وبلاگ خود و دیگران و یا انجمن‌های گفتگو (فروم) برای لینک دهی به بک لینک و رپورتاژهای خود و افزایش اثرگذاری‌اش استفاده کنید.

تعداد بسیار زیادی از ابزارهای موجود برای کمک به افراد در اجرای یه استراتژی موفقیت آمیز برای لینک دهی می‌تونه ایده‌ای رو درباره اهمیت back link ایجاد کنه. در داخل این ابزار جهانی، مفیدترین ابزارها شبکه، مشکلی رو در کل اینترنت پیگیری می‌کنن و به شما در فعالیت‌های مدیریت لینک سازی کمک می‌کنن. فقط با ابزارهای جادویی که قول میدن به طور خودکار back link در سایت شما ایجاد می‌کنن، تعجب نکنین. اکثر سایت‌هایی که در لیست بالا به شما معرفی کردیم، امکان قراردادن لینک پروفایلی را به شما می‌دهند. متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که با استفاده از این بک لینک ها یک سایت را به سرعت بالا آورده و پروژه را تحویل و بلافاصله اصرار شدیدی به تسویه حساب می کنند.

یکی از فاکتورهای تشخیص محبوبیت و اعتبار صفحات توسط گوگل نقشه لینک های کل دنیای عظیم وب است. هرچه وبسایتی لینک های بیشتری داشته باشد و کاربران بیشتری از طریق پخش لینک ها به سایت آنها وارد شوند گوگل متوجه اهمیت و اعتبار آن صفحه می گردد. سایتی که دارای Spam Scroe خیلی بالایی است برای خرید بک لینک می‌تواند بدترین گزینه ممکن باشد.

در هنگام ایجاد لینک‌ها به حل کپچا و ریکپچای گوگل احتیاج است که از برنامه GSA Captcha Breaker و برنامه XEvil استفاده می‌شود. برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود. برای محتواهای لایه دوم و سوم از برنامه GSA Content Generator استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان محتوای یونیک اما با خوانایی کم تولید کرد اما برای لایه دوم و سوم گزینه مناسبی است. شما می‌توانید لایسنس دائمی تمامی این برنامه‌ها را از طریق ما خریداری کنید. وقتی صحبت از طبیعی سازی لینک سازی میکنیم، باید فاکتورهای زیادی رو ملاک قرار بدیم.

  • به عبارت دیگر، لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به سایت شما، بک لینک هستند.
  • متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که با استفاده از این بک لینک ها یک سایت را به سرعت بالا آورده و پروژه را تحویل و بلافاصله اصرار شدیدی به تسویه حساب می کنند.
  • به بخش بیوگرافی وب‌سایت موردنظر رفته و لینک سایت‌تان را به همراه توضیحاتی درباره خدماتی که ارائه می‌کنید، در آن قرار دهید.
  • اما به یاد داشته باشید هر نوع استفاده از سئوی کلاه سیاه می تواند برای سایت شما جریمه در پی داشته باشد.
  • سعی کنید بک لینک های ابتدایی سایت شما در  وبسایت های هم موضوع ایجاد شده و در ادامه مسیر به سمت سایر سایت ها بروید.

یکی دیگر از مزایای مراجعه به بهترین سایت برای خرید بک لینک ارتقای مستمر است. اگر شما بتوانید بک لینک‌های باکیفیتی‌ را دریافت کنید دیگر تا مدت‌ها نیاز به لینک سازی نخواهید داشت. تیم راز بک لینک به شما مشاوره رایگان خواهد داد و به شما کمک خواهد کرد که بهترین و باکیفیت ترین لینک ها را برای وب سایتتان ایجاد کنید. از آنجایی که بک لینک یکی از مهم ترین فاکتورها در بهینه سازی خارجی وب سایت می باشد به همین دلیل در تمامی استراتژی های سئو خارجی از خرید بک لینک استفاده می نمایند. زیرا به دست آوردن بک لینک طبیعی که سایت ها داوطلبانه این کار را انجام بدهند و به سایت شما لینک دهند بسیار کار سخت و زمانبری است. حتی اگر شما بهترین محتواها را نیز تولید کرده باشید کمتر کسی راضی خواهد شد که به سایت شما لینک دهد.

ابتدا بیایید به این سوال بپردازیم که بک لینک چیست؟ بک لینک، لینکی در سایت‌های دیگر است که به سایت شما اشاره می‌کند. کاربران با مشاهده بک لینک روی آن کلیک می‌کنند و وارد سایت شما می‌شوند. برای اینکه بتوانید جایگاه خوبی در نتایج جستجوی گوگل دریافت کنید، باید برای لینک سازی سایت خود استراتژی داشته باشید. این استراتژی باید ترکیبی از خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی قوی یا استفاده از رپورتاژ رایگان، برند منشن و سوشیال سیگنال باشد.

هنگامیکه برای تحقیقات خود در وب متوجه میشوید که سایتی به یکی از رقبای شما که دیگر در آن زمینه کار نمی کند لینک داده است. و در حقیقت لینک آنها به منبع، یک لینک شکسته است که کاربر را به سایت مقصد نمیرساند. میتوانید درخواست جایگزین کردن بک لینک با یک بک لینک مفید دیگر را بدهید. که براحتی میتوانید مالک سایت را قانع کنید که لینک شکسته در سایتش را با لینک سایت شما جایگزین کند.

همانطور که تا اینجا گفتیم سایت هایی وجود دارند که مالکان آن حاضر به تولید محتوا برای سایت خودشان هم نیستند. سایت هایی هم هستند که برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل نیاز به دریافت لینک از سایت های مرتبط هستند. همین نکته است که سایتی که امکان ایجاد پست مهمان در همه زمینه ها را برایمان مهیا کند وجود ندارد. اگر بگویم بیشتر سئو کاران از یاد میبرند که میتوانند لینک های مفیدی از سایت خودشان به خودشان بدهند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما