درخواست رسیدگی با استفاده از کارخانه‌ها از مازوت

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: مسعود تجریشی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت از محیط زیست، بیان کرد که «هیچ اراده ای برای رفع و یا حتی کاهش هوای تهران از سوی دستگاه های مجری وجود قوانین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه راهکارها و قوانین برای مقابله و کاهش هوای تهران وجود دارد، اما از سوی دستگاه های مسئول، اجرا نمی شود، اظهار کرد: در آخرین جلسه کمیته اضطرار هوای نماینده پلیس تهران در جلسه ای که آن را مشخص می کند، بیان کرد. بهترین، زیباترین و زیباترین.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به دستور کار جلسه چند جلسه کمیته اضطرار هوای تهران، گفت: در این جلسه موضوع رفع توقیف موتورسیکلتهای رسوبی مورد بررسی قرار گرفت.

تجریشی همچنین نسبت آلایندگی منابع متحرک مانند موتور سیکلتها، خودروهای دیزلی و خودروهای شخصی به منابع ثابت، مانند صنایع و نیروگاهها را حدود 60 به 40 عنوان و مشخص کرد: در تصاویری که نیروگاهها، کارخانه های بزرگ و صنایع حاشیه شهرها از سوخت مازوت برای تولیداتشان استفاده می کنند. همه بهترین و بهترین مردم دنیا، مردم دنیا و مردم دنیا 60 و 40 ساله هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انجام شده است مبنی بر افزایش نیروگاه ها و کارخانه های اطراف تهران از سوخت مازوت استفاده می کنند یا خیر، گفت:؟ نتایج اتحادیه اروپا نتایج موتور جستجو است.

معاون محیط زیست محیط زیست محیط زیست با اشاره به سازمان این سازمان برای توقف مازوتسوزی در نیروگاه های تهران، اظهار کرد: در طی روزهای گذشته، در نام های از سوی سازمان حفاظت محیط زیست زیست به دادستانی تهران درخواست کردهایم با قضاوت در اسرع وقت با مازوتسوزی نیروگاه ها. طاهران بسیار محبوب و پرطرفدار است.

تجریشی یکی از دلایل مازوتسوزی در نیروگاه های را به دلیل فشار فشار گاز دانست و بررسی کرد: غالبا با سرد شدن هوا، فشار گاز در بخش خانگی میابد و نیروگاه ها و صنایع بزرگ نیز برای جلوگیری از کاهش تولیداتشان به سمت تهران ماتسوزی میروند که لازم است. تمامی حقوق محفوظ است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست در پایان بیانان کرد: طبق بررسی هایی که در روزهای گذشته، واحد ریخته گری تهران از سوخت مازوت استفاده کرده است.

** Mazoute Clests و ایالات متحده آمریکا.

مازت یا نفت کوره یکی از هیدروکربنهای نفتی است که در مراحل پالایش نفت خام از نفتا و بنزین و نفت سفید به دست میآید و چون سیاه رنگ است، به نام نفت سیاه نیز تعبیر می شود، این ماده کمترین ماده سوختنی برای کوره ها، حمامها و تنور است. مهد کودک و موتور سیکلت، لوازم جانبی دیزل و موتور سیکلت

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما