دمحسابی ها؟ Manhars Salar Manager، ایالات متحده آمریکا

[ad_1]

ترجمه: سالالالکسس »ال متت ما تاجه به مهاجرت آن‌ها به شهر Merced

دمحسابی ها؟  Manhars Salar Manager، ایالات متحده آمریکا

و زیست شناسی زیست شناسی دانشگاه آستاراخان، سانسکریت ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا داشتن یک رستوران بسیار محبوب در سالن بدنسازی بسیار محبوب است.

«سالار کمانگر» در حالی که در استنفورد حضور داشت همیشه سعی می‌کرد پیشرفت‌هایی را پیدا کند که از فارغ‌التحصیلی وارد شود و در عین حال به آن علاقه داشته باشد بنابراین لیستی از علایق خود را بعد از آن می‌دهد و عواملی را که برای او انجام می‌دهند. هاگان صاحب رستوران است. او تصمیم گرفت به دنبال سه شرکت، چون گوگل، اسک جیوز و دایرکت هیت برود و بعد از ارائه رزومه و درخواست فرم درخواست سعی کنید راهی برای پذیرش در مصاحبه پیدا کند و ثابت کند که می تواند یک کارمند با ارزش و نمونه باشد.

دمحسابی ها؟  Manhars Salar Manager، ایالات متحده آمریکا

یکی از معاوین سابق گوگل به نام «سرگی برین» در سال 1999 به دانشگاه استنفورد بازگشته بود و سعی می کرد که از طریق دانشجویان برای پیوستن به گوگل آنها را راهنمایی کنند و با آنها صحبت کنند و اطلاعات تماس خود را به آن ها بدهند.

«سالار کمانگر» بعد از طی چند هفته و تجزیه و تحلیل و تحلیل چشم اندازهای رقابتی، همراه با جستجو را آغاز کرد و اطلاعاتش را برای «سرگی» فرستاد و بعد از چند هفته «سرگی» و تیمش از مصاحبه ای به عمل آوردند و در نهایت. و من خواهم آمد.

او در مصاحبه های مربوط به غیر مرتبط بودن رشته تحصیلی خود با کاری که انجام می دهد گفته است: اوایل که به مدرسه میرفتم، بسیار مشتاقانه خیال پزشک شدن را در سر میپروراندم، تا اینکه زمانی را به تماشای طبابت پزشکان اختصاص دادم. من نمی خواهم به هیچ یک از این مکان ها بروم. مهم این است که ما با این مشکل نداریم، اما نمی دانیم چگونه از آن استفاده کنیم. درسی که من آموختم این بود که تنها تصور و خیالی باشد که از یک کار کافی است و باید از اینکه یک حرفه به صورت روزانه و هیجان‌انگیز لازم باشد، مطمئن شوید. »

دمحسابی ها؟  Manhars Salar Manager، ایالات متحده آمریکا

او در سمت نظارت بر طرح کسب و کار شروع به فعالیت می کند و در همان سال اول یعنی سال 2000 اولین طرح کسب و گوگل را راه اندازی می کند همچنین در کنار وظایف گذشته فعالیت حقوقی و مالی را هم انجام می دهد.

سالار منگر. اما شايد مهمترين فعاليتي كه ال ا ا ا « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « « طریقه‌ای کار این سرویس به این شکل است که با پرداخت هزینه‌های مدیران کسب و کارها می‌توانند وب‌سایت خود را در صدر نتایج جستجوها به اندازه‌ای که پول می‌دهند ارائه‌دهنده می‌کنند. آماری هه وجود دارد ۹۶ درصد از درآمد بها همفری، آه اوغود دشت، و باه رشد سریه عین سروییس او خالی سریه توانش تیئانسستسته بو، مهندس برتر جوآن گوهل تهد.

دمحسابی ها؟  Manhars Salar Manager، ایالات متحده آمریکا

پس از 10 سال فعالیت در گوگل در سن 32 سال بعد از برکناری «چاد هورلی» که دوران ناموفقی در یوتیوب داشت به عنوان عامل این شرکت بزرگ منصوب شد و تا سال 2014 در این جایگاه ماند. تمامی حقوق محفوظ است. شما دوست بزرگ ایالات متحده هستید.

«جان یوشایی» یکی از نویسندگان و سردبیران وب سایت فوربز در مورد او نوشته است: «طبیعی نیست که شخصی به عنوان نهمین کارمند شرکت گوگل استفاده شود و به این حد در کار خود موفق باشد. من نمی دانم با شما چه کنم. تمامی حقوق محفوظ است. تمام افرادی که این کار را بر عهده داشته اند نتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما