رئیس اتحادیه فوتبال سوئد می گوید بازی پلی آف جام جهانی با روسیه “تقریبا غیر قابل تصور” است

[ad_1]

رئیس اتحادیه فوتبال سوئد (SvFF) در پی حمله روسیه به اوکراین در روز پنجشنبه (24 فوریه) به رویترز گفت که بازی پلی آف جام جهانی 2022 روسیه در حال حاضر “تقریبا غیر قابل تصور” است. سوئد قرار است در بازی پلی آف جام جهانی در مرحله پلی آف گروه B در 24 مارس به مصاف جمهوری چک برود و تیم پیروز با برنده بازی دیگر گروه بین لهستان و روسیه دیدار کند.

برد سوئد و روسیه به معنای دیدار دو طرف در روسیه در 29 مارس است و حضور در جام جهانی قطر در خطر است. کارل-اریک نیلسون به رویترز گفت: «این یک سناریوی ممکن است… به طور خود به خودی در مورد احساساتی که امروز صبح از خواب بیدار می‌شویم، این است که تقریباً غیرقابل تصور است که در چند هفته آینده یک مسابقه فوتبال در روسیه انجام دهیم.» او افزود: “آنطور که اینجا و اکنون به نظر می رسد، امروز مطلقاً تمایلی برای انجام یک مسابقه فوتبال در روسیه وجود ندارد.”

نیلسون گفت که پس از حملات شبانه، با مخاطبین خود در اوکراین در تماس نبوده است. او گفت: “دوستان ما در اوکراین درباره وضعیتی که امروز از خواب بیدار شده اند، فکر می کنند، این افتضاح است. فوتبال را باید در میانه این جهنم چیزی کم اهمیت تلقی کرد.”

داور سابق 64 ساله از درخواست اخراج روس ها از جام جهانی کوتاهی کرد. (من معتقدم که (در این مواقع) خیلی سریع درخواست می شود – ما حتی در آینده نیاز به زندگی و معاشرت خواهیم داشت، و فکر می کنم نباید خیلی سریع در راه حل ها عمل کنیم. در عوض، باید وقت خود را صرف کنیم و ببینیم چه اقداماتی لازم است، در حال حاضر ما مشتاقانه منتظریم که سلاح‌ها به زمین گذاشته شود و صلح و آزادی به وجود بیاید.» او توضیح داد.

رئیس فوتبال سوئد گفت که خواسته های خود اوکراینی ها باید راهنمای واکنش فوتبال باشد. نیلسون گفت: «مهم است که درخواست ها از اوکراین باشد.
او گفت: “در حال حاضر آنها چیزهای بیشتری از فوتبال برای فکر کردن دارند، اما آینده ای یک روز فرا خواهد رسید و ما همبستگی خود را با دوستان فوتبالی خود در سراسر اروپا نشان خواهیم داد.”



[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما