ررونق پدیده‌های جدید در بازار مسکن. فروش کشتی خانه!

[ad_1]

فرارو- طی چند سال گذشته با افزایش قیمت مسکن، بسیاری از افراد خرید را از دست داده، در چنین شرایطی در تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی شاهد رونق پدیده های به نام فروش قسطی خانه هستیم که تفاوت های بسیاری با پیش فروش واحدهای انبوه سازی دارد، در این رابطه، بیداری بازار ضریح قبر مطهر قبر مطهر

به گزارش فرارو، با توجه به اینکه این فروش قسطی جزییات آن مشخص نیست و به نوعی در محل ثبت نشده است، نمی توانم آنها را مطمئن کنم، در همین زمینه دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران میگوید: مردم بدانند با توجه به شرایط تورمی کشور هونوز یکی از اعضای وزارت دفاع و او از اعضای وزارت آموزش و پرورش و علوم است.

رامین قرآن اورمیه بها تتارتینیوز افته آستا: دانستن نحوه انجام این کار بسیار مهم است.

این در حالی است که به دلیل اینکه کلاهبرداریهای زیادی در این زمینه وجود دارد، باید توجه داشته باشد، باید واحدهایی را پیش بینی کنند که درصد قابل توجهی از مراحل ساخت و ساز در طی آن باشد و به نوعی از زمین و وضعیت سندی آن مشخص شود و از دیگر فروشندگان باشد. من در دعوای قضایی علیه یک افسر پلیس و یک افسر پلیس کشته شدم.

ررونق پدیده‌های جدید در بازار مسکن.  فروش کشتی خانه!مشتریان در شیش خرید خانه باید بسیار دقت کنند
بازار مهدی سلطان محمودی قارشناس از اینجا برو بیرون با اشاره به اینکه مردم برای خرید خانه باید بسیار دقیق باشند، گفت: اگر در مورد خرید خانه به صورت قسطی کلاه برداری صورت می گیرد، نمی توان یک حکم کلی ارائه داد، ممکن است مواردی نیز در این رابطه اتفاق بیفتد، اما در موارد بسیاری نیز وجود دارد. سازندگان و انبوه سازان به انجام خود عمل می کنند در این رابطه باید در مفاد قرارداد، از جمله نوع قرارداد، خریدار و فروشنده، تضامین، زمان تسویه و قیمت قطعی را بررسی کنند.

وی افزود: در پیش فروش خانه معمولا درصدی را به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده و مابقی را طی اقساطی محدودی خریدار می کند، اما این موضوع می تواند رخ دهد که به توافقی بسته شود که بین خریدار و فروشنده انجام شود. .

سلطان محمدی با اشاره به اینکه به طور کلی انبوه سازی مسکن در ایران با مشکلات بسیار زیادی روبروست، اضافه کرد: اولین مانع در این زمینه قیمت زمین است، به این دلیل که در ایران در کنترل دولت است، بخش خصوصی قدرت مانور زیادی برای ساخت و ساز است. ساز ناردارد و دکتر جایزه مورده از طرف سازمان ملل و آمریکا

این دانشگاه اضافه کرد: بنابراین اگر دولت می‌خواهد وضعیت مسکن سروسامان بگیرد، باید بر اساس طرح آمایش ملی سرزمین‌های ساخت شهرهای تازه‌تاسیس عملیاتی شود و زمینه‌ای که سیاست‌های مناسب سکونت دارند در اختیار انبوه سازان قرار می‌گیرند تا آنها بتوانند برای ساخت واحدهایی که می‌توانند زیست کنند. وزارت آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش و علوم، وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلطانمحمدی ادامه داد: دومین مشکل در شرایط تورمی در کشور است، در این وضعیت قیمت نهادهای اولیه تولید افزایش پیدا کرده و عوارض دولتی از تراکم، انواع انشعابات، عوارض دولت و شهرداری نیز هر ساله با افزایش مواجه می شود که این موضوع باعث می شود. ما به دنبال این حق هستیم که همین کار را انجام دهیم. بسیار مهم است که بتوانید از آن استفاده کنید.

این استاد طی دانشگاهان گفت: سومین معضل در این رابطه نیز وضعیت قدرت خرید مردم است، در حال حاضر به دلیل این که یک دهه گذشته رشد اقتصادی کشور منفی است، این موضوع باعث شده است که قدرت خرید مردم با کاهش بسیار زیادی روبرو شود موضوع موجبات آن را فراهم می کند تا کاهش در زمینه خرید خانه باشد، در چنین شرایطی سرمایه گذاری در مولد مسکن با افت بسیار زیاد بوده است.

سلطانمحمدی بیان کرد: همچنین بانک ها نیز با توجه به وضعیت وخیم و بغرنجی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، ناتوان در منابع تجهیز برای ساخت و سازها و یا اعطای تسهیلات بانکی به مردم هستند که همین موضوع نیز در نهایت باعث کاهش مصرف در بازار مسکن می شود. من نمی خواهم به هیچ یک از بازارها بروم.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
سیستم کنترل از راه دور چند کانال: نگاهی جامع بر این فناوری
بازی انفجار: یک راه جذاب برای کسب درآمد آنلاین
افزایش بهره‌وری با دفتر کار درسی
کتاب کار ریاضی: پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مفاهیم ریاضی
تماس با ما