شش نکات بسیار مفید برای بهبود پارکت لمینت آرتا

پارکت آرتا کد 735 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC5 و AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. کفپوش های PVC، کفپوش هایی از جنس پلاستیک می باشند که ویژگی برجسته آن، ضد آب بودن آن است. بخاطر کیفیت بالای کاور لمینت آرتا، برای تمیز کردن آن، نیازی به شوینده نیست، تنها با کمی رطوبت، غبار و آلودگی پاک میشود. اگر آب یا مواد شوینده هم روی سطح ریخته شود، به سرعت و راحت نفوذ نکرده و شما برای پاک کردن آن فرص دارید، نگران نباشید. بسیاری از خانمها برای تمیزکردن منزل از سفیدکنندهها و پاک کنندههای اسیدی استفاده میکنند ، اگر هنگام استفاده از این مواد مقداری از آن روی پارکت ریخت به هیچ عنوان نگران نباشید . از خیس کردن یا استفاده از پاک کننده قوی خودداری کنید. پارکت لمینت آرتا مدل 785 پاپلار توسط گروه صنعتی آرتا و با نام تجاری آرتا کلیک تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در اردبیل تولید می شود و اولین پارکت ایرانی می باشد؛ پارکت آرتا دارای ضمانتنامه ۱۰ ساله تولید کننده می باشد و مشتریان گرامی می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنند.

  1. تعداد تایل در هر کارتن: 8 عدد
  2. سهولت در تمیز کردن
  3. از خیس کردن یا استفاده از پاک کننده قوی خودداری کنید
  4. در رنگ های متنوع

پارکت آرتا اولین و تنها پارکت ایرانی می باشد؛ دارای ضمانتنامه ۱۰ ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنند. پارکت آرتا دارای ضمانتنامه ۱۰ ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند در هنگام خرید پارکت لمینت آرتا به پشتوانه ی این گارانتی، خرید مطمئن و راحتی داشته باشند. در زمان تولید پارکت های چوبی عموما از فرآیند خاص و پیچیده ای استفاده نشده است. لایه دوم، همان لایه ای است که طرح کفپوش را مشخص می کند و انتخاب های زیادی را در اختیارتان قرار می دهد. پارکت لمینت آرتا از طرح ها و رنگ های گوناگونی برخوردار است که از طراحی های چوبی طبیعی تا طرح های ساختمانی و مدرن متنوعی را شامل میشود. لمینت آرتا نسبت به قیمت آن از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و دارای 10 سال ضمانت است. آرتا نسبت به قیمت آن از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و دارای 10 سال ضمانت است.

راهنمای پارکت آرتا برتر!

همچنین لمینت آرتا نسبت به قیمت آن از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است که دارای 10 سال ضمانت است. پارکت آرتا 635 پارکتی پر کاربرد برای امور نمایشگاهی میباشد که در بین غرفه سازان از محبوبیت زیادی برخوردار است. پارکت لمینت آرتا یک برند ایرانی است که در زمینه تولید و عرضه پارکت لمینت فعالیت میکند. این پارکت با این که با تکنولوژی اروپا ساخته می شود اما چون تولید آن درون کشور انجام می پذیرد، قیمت پایین تری نسبت به نمونه های خارجی خود دارد. بسیاری ازافراد هستند که به دلیل وجود حشرات موذی مانند موریانه از خرید پارکت ها منصرف میشوند، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در ساختار پارکت آرتا رزین به کاررفتهاست و این امر نیز سبب میشود تا حشرات موذی به آن ها نفوذ نکنند. ساختار سیستم کلیک های استفاده شده در پارکت لمینت آرتا به گونه ای می باشد که می توان در مدت زمان اندکی این پارکت لمینت را برای محل مورد نظر نصب نمود زیرا نیازی به اتصال پارکت به طور کشویی و یا ضربه ای نمی باشد و به این ترتیب نیز پارکت لمینت بر اثر ضربه آسیب نمی بیند و می توانید تا آخرین الوار کاری با کیفیت بالا را بر روی کف نصب نماییم.

راهنمای مخفی استالین یوسف برای پارکت آرتا

کوبيده مي شود و دچار له شدگي مي شود، به گونه اي که پس از جابه جايي وسايل جاي آنها بروي پارکت باقي مي ماند، از نظر نفوذ پذيري در برابر آب نيز بسيار سريع آب را به خود جذب و متورم مي شود يا به اصطلاح باد مي کند، از نظر هزينه نيز به علت استفاده از چوب و همچنين شيوه نصب تقريبا متريال گران قيمتي محسوب مي شود، لازم به ذکر است که پارکت در حدود 20 سال است که ديگر در بازار دکوراسيون داخلي و تزئينات جايگاه خود را از دست داده و مورد استفاده قرار نميگيرد. پارکت لمینت آرتا شامل حدود 30 رنگ و طرح مختلف می شود که در نوع خود تنوع بسیار خوبی محسوب می شود. پارکت کف ارتا دارای تنوع رنگ و طرح زیاد و زیبایی می باشد به طوری که در حدود 30 طرح مختلف را شامل می شود با انواع الواری و پارکتی، استریپ، آجری، کم گره و طرح های خلوت، دارای گره های چوب، از روشن تا تیره.

پارکت آرتا کد 785 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. پارکت آرتا کد 800 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 و AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. بالانس شیت که از جنس کاغذ دکوراتیو بوده با گرماژ بیشتر جهت بالانس کردن HDF در زیر پارکت لمینت پرس می شود. این محصول با نام بالتیک بلوط و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. این محصول با نام مدیترانه ای و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. ظاهر پارکت های ترک به گونه ای هستند که زیباتر از پارکت ایرانی جلوه میدهند.

آرتا، با دکوما چوب نماینده رسمی آرتا تماس بگیرید.

سلام، وبسایت جامعی در زمینه دکوراسیون داخلی دارید که مطالب و اطلاعات خوبی در آن پیدا می شود، تنها خلأیی که به ذهنم رسید که وجود دارد این هست که سرویس فروش یا سفارش اینترنتی ندارید. اطلاعات بیشتر. متوجه شدم. برای اطلاعات دقیق تر درباره قیمت ها و محصولات پارکت لمینت آرتا، با دکوما چوب نماینده رسمی آرتا تماس بگیرید. این محصول با نام پاپیروس و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. این محصول با نام بلوط کینگ نات و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. این محصول با نام والنسیا و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. این محصول با نام داپر و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است.

  • ضخامت ان 8 میلی متر
  • نصب و نگهداری آسان
  • مقاومت سایشی
  • مقاومت بالا در برابر آب
  • آشنایی با پارکت لمینت آرتاکلیک

این محصول با نام اولایو و با 8 میلیمتر قطر در میان محصولات شرکت آرتا از جمله پر مصرف ترین مدل ها است. رنگ چوب این محصول با تداعی طرح چوب طبیعی برای مصرف کننده حس گرمای مضاعف را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. این کار تضمین کننده این است که یک سیستم نصب کامل خواهید داشت که در آن هیچ شکافی به وجود نخواهد آمد ، شما خواهید توانست از یک پارکت لمینت عالی برای سالیان متمادی لذت ببرید . پارکت لمینت آرتا یکی از بهترین مدل های لمینت ایرانی است، گروه تولیدی صنعتی آرتا فعالیت خود را با تولید کف پوش های متنوع با نام آرتا موکت در سال ۱۳۵۸ آغاز کرد و در طول ۳۰ سال گذشته آرتا موکت موفقیت های زیادی کسب نمود و توانست به عنوان برند برگزیده و مورد اعتماد در زمینه پوشش های کفپوش در ایران و خاورمیانه انتخاب شود. گروه تولیدی صنعتی آرتا فعالیت خود را با تولید کف پوش های متنوع با نام آرتا موکت در سال ۱۳۵۸ آغاز کرد و در طول ۳۰ سال گذشته آرتا موکت موفقیت های زیادی کسب نمود و به عنوان برند برگزیده و مورد اعتماد در زمینه پوشش های کفپوش در ایران و خاورمیانه عنوان شود.

پارکت آرتا نظرات و راهنما

گروه صنعتی آرتا نیز با ادغام طبیعت و صنعت، کفپوش چوبی با دوام را تحت عنوان پارکت آرتا تولید نموده است. سلام من ساکن اندیشه هستم آیا امکان خرید و نصب برای شهر اندیشه نیز وجود دارد یا خیر؟ پارکت آرتا کد 770 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. کفپوش چوبی،پارکت یا چوبفرش کفپوشی از جنس چوب است که برای داخل ساختمان استفاده میشود. لمینتهای یونیورسال با مقاومت فرسایشی AC4 (تحمل وزن ۸۵۰ کیلوگرم بر متر مکعب) مناسب برای استفاده در منازل و ادارات است و از روش کلیک و قفل (Click&Lock) نصب میشوند. سومین لایه، ضخیم ترین لایه کفپوش آرتا محسوب می شود که وظیفه دارد تا فشار حاصل از گام های شما را تحمل کند. این امر به دلیل وجود کلیک هایی در 4 طرف پارکت می باشد که اتصال به وسیله آنها انجام می گیرد.

نوع کلیک های این محصول به گونه ای است که از هم جدا نمی شوند و به طور دائم بر روی یک دیگر پرس می شوند و تا سال ها فضایی زیبا و دلنشین برای کف فضای مورد نظر شما به وجود می آورد. گروه صنعتی آرتا، فعالیت خود را بر تولید کف پوش با نام آرتا موکت در سال 1359 آغاز نموده و در طی 30 سال گذشته آرتا موکت موفق شد به عنوان برند برتر و مورد اعتماد در زمینه پوشش های کف در ایران و آسیا مطرح شود. پارکت نوعی کفپوش است که در کشورهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود. این پارکت از 4 لایه تشکیل شده است که بدنه آن از ماده مستحکم اچ دی اف (HDF)، تشکیل شده است. یکی از مزیت های برند آرتا کلیک، نصب آسان آن است و تنها با چند کلیک و بدون آسیب رسانی می توان این کفپوش را در محل مورد نظر نصب کرد.

این امر بدیهی به نظر می آید اما ممکن است در مورد سیستم های دیگر اینگونه نباشد. نحوه نصب و اتصال این پارکت بسیار ساده و آسان تر از پارکت های دیگر است. ۳- کیفیت عالی: می توانید به آرتا کلیک اعتماد کنید چون این محصول با دقت بسیار بالا آزمایش شده و به تمامی معیارهای بین المللی و استانداردهای کیفی آن توجه شده است. تمامی لمینتهای یونیورسال H.D.F هستند و دارای مقاومت با فشار بالا هستند. لمینتهای یونیورسال با سیستم گرمایش از کف سازگاری دارند و میتوانید در پروژههای خود روی آنها حساب کنید. از قهوهای روشن تا قهوهای تیره، با طرحها و بافتهای متنوع، لمینت Emboss نیازهای شما را برای یک لمینت با درجهبندی فرسایشی AC5 به طور کامل برطرف خواهد کرد. پارکت لمینت یونیورسال 14 مدل دارد که 8 طیف رنگی را شامل میشوند که دسته بندی آن میشود سفید، بژ، خاکستری، قهوهای روشن، قهوهای تیره، NATURAL و قرمز. مقاومت برای یک پارکت بسیار مهم است و باید در برابر انواع ضربه هایی که از طریق ضربات پا و یا اجسام وارد میشود از خود مقاومت نشان دهد. پارکت لمینت آرتا سری امباس یکی از پارکت لمینت های بسیار با کیفیت موجود در بازار می باشد و بالاترین استاندارد در بین پارکت لمینت های ایرانی موجود در بازار را دارد، از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مکان های پرتردد می باشد، پارکت لمینت امباس از نظر ابعاد تایل نیز پهن تر از سایر برندهای معمول می باشد و این موضوع در زیبایی و جلوه کار تاثیر زیادی دارد.

آنچه دونالد ترامپ می تواند در مورد پارکت آرتا به شما بیاموزد

و هرچه این چگالی بالاتر باشد دوام پارکت نیز بیشتر خواهد بود. در چنین مناطقی بیشتر با کاشی کاری مواجه می شویم. ناگفته پیداست که هر چقدر میزان ضخامت این لایه بیشتر باشد، خیالتان از بابت احتمال خط و خش و همینطور سایش راحتتر است. با توجه به همه این مزایا و امکاناتی که با هم برشمردیم قیمت پارکت آرتا به نسبت سایر برندها مناسب تر است و توانسته در این امر از رقبای خود پیشی بگیرد پس شما می توانید با توجه به طرح و رنگ انتخابی خود از لحاظ قیمت نیز از قیمت مناسب پارکت آرتا مطمئن باشید و خرید خود را نهایی کنید. توجه قیمت محصول برای هر بسته پارکت به متراژ 196 سانتیمتر مربع میباشد. پارکت آرتا را می توان با توجه به کلیک هایی که در شیار آنها وجود دارد در هم قفل کرد و به راحتی آن را بدون استفاده از چسب نصب کرد. لمینت آرتا دارای 34 نوع رنگ بندی و نقش متفاوت می باشد با موجودی کامل که نیاز خریدار را به راحتی تامین می کند.

چرا که به واسطه تنوع رنگ سلیقه اکثر علاقمندان به خرید پارکت لمینت را پاسخگو می باشد. طیف گسترده در طرح و رنگ این لایه از کفپوش آرتا، باعث شده تا حتی اگر سخت پسند هم هستید، بتوانید کفپوش آرتا را مطابق با سلیقه تان انتخاب کنید. بعضی ها از این تضاد رنگی در طرح بسیار استقبال میکنند ولی این طرح به سلیقه بعضی دیگر جالب نمی اید. یا روش دیگر این است که به صورت شماتیک یک نقشه روی کاغذ رسم کنید و اندازه هر دیوار را روی نقشه بنویسد و همراه خود به دفتر فروش بیاورید تا هنگام خرید کارشناس فروش میزان مورد نیاز پارکت و قرنیز را برای شما محاسبه نماید. آرتا طیف رنگی وسیع و طرح چوب های مختلفی دارد که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. هم چنین اگر سطح خانه شما سرامیک، موزاییک ویا سیمان دارد ، و میخواهید دکوراسیون منزل خود را تغییردهید به هیچ عنوان نگران نباشید شما به راحتی و بدون هیچ دردسری میتوانید روی همه این موارد پارکت نصب کنید. درشیارهای روی این پارکت ها کلیک هایی وجوددارد که به راحتی درهم قفل می شوندو به همین دلیل هم بدون این که به ماده دیگری نیاز باشند می تواند نصب شود.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما