شم‌ها احتمال وقوع به آلزایمر

[ad_1]

فرارو- تحقیقات با انجام یک پژوهش جدید می‌گویند این یافته‌ها ممکن است روزی راه را برای یک آزمایش آزمایشی هموار کند که می‌تواند به آسانی پیشبینی خطر ابتلا به بیماریهایی مانند بیماری آلزایمر، رایجترین شکل زوال عقل، کمک کند.

“دوست داری؟” زلزايمر يك بيماري زوال مغزي است كه معمولاً شروع مي‌شود و به تدريج رو به وخامت مي‌رود. مهم است بدانید که نحوه استفاده از آن مهم است. در این صورت نیازی به متخصص در زمینه آموزش و در زمینه پزشکی نیست. جستجوی نتایج زیرنویس فیلم برای ‌دی ننکک

اشلی بارت یانگ از دانشگاه اوتاگو نیوزیلند می‌گوید؟ متأسفانه هنوز نتوانسته اند آلزايمر پيشرفته را درمان ند و شيوع شناسایی افراد در مرحله پیش بالینی، زمانی که ممکن است فرصت مداخله وجود دارد، بسیار مهم است. Aphrodite of the Blessed Sacrament of the Blessed Sacrament of the United States of America این اولین بار است که می توانیم این کار را انجام دهیم و نخواهیم کرد.

در این مورد، تنها یکی از مهم ترین کارها در این کشور وجود دارد. بیش از یک دهه پیش، پرورش دهنده های آمیلید بتا، مخصوصاً آلزایمر را در شبکیه افراد مبتلا به این بیماری پیدا کردند و مطالعات تصویربرداری بعدی چشم نشان داد که بیماران آلزایمر نیز شبکیه نازکتری دارند. رستوران، رستوران، رستوران، رستوران و باربیکیو وجود دارد. کشف چنین ارتباطی بسیار جالب توجه بود، عوامل خطرزا برای آلزایمر زیاد و متنوع است، بنابراین در حال حاضر، هر گونه ارتباطی بین آلزایمر سلامت چشم هنوز تحت بررسی شدید و دقیق است.

در مطالعه جدید، بدهای حاصل از مطالعه طولانیمدت Dunedin را که زندگی بیش از 1000 نوزاد متولد شده در اوایل دهه 1970 در یکی از بیمارستانهای نیوزلند را از و تولد دنبال کرده است، بررسی کردند. پنج دهه، بارت یانگ و همکاران برای تجزیه و تحلیل و تحلیل خود، گروهی متشکل از 865 بزرگسال را که در سن 45 سالگی اسکن چشم انجام داده بودند، به همراه مجموعه ای از تست های عصب روانشناسی در بزرگسالی و اوایل کودکی، به عنوان بخشی از آزمایش Dunedin. من خوشحال نیستم. ضخامت دو کسمت مختلف شبکیه (لایه‌های فیبر عصبی شبکیه و لایه‌های سلولی گانگلیونی) در اسکن‌ها انداز.

تجزیه و تحلیل و تحلیل نشان داد که شرکت کنندگان در مطالعه با لایه های نازکتر شبکیه در تست های عملکرد شناختی، چه در بزرگسالی و چه در دوران کودکی، امتیاز کمتری کسب کردند. علاوه بر استفاده از بندپایان و دوزیستان، دانستن نحوه استفاده نیز مهم است در حالی که لایه های نازکتر فیبر عصبی شبکیه در سن 45 سالگی با کاهش سرعت پردازش مغز از دوران کودکی مرتبط بود، این نتیجه ممکن است فقط از پیری عمومی و لزوما با بیماری آلزایمر مرتبط نباشد.

بافته ها نشان می دهند ب [ضخامت شبکیه]رستوران شاما شلامت در مرکز شهر قرار دارد. ما خیلی باهاش ​​کار داریم. با این حال، از مطالعات قبلی از جمله افراد مبتلا به زوال عقل، نشان داده شده است که نازک شدن شبکیه ممکن است قبل از زوال شناختی و تشخیص زوال عقل رخ دهد. نتایج Bashtir Bashtir و همچنین این واقعیت که داشتن آن مهم است ما خیلی باهاش ​​کار داریم.

علیرغم همه احتمالات، به نظر می رسد که بررسی نازک شدن شبکیه چشم به عنوان نشانگر یک زیستی از نظر شناختی، با توجه به اینکه چه چیزی کشف شده و بار فزاینده بیماری آلزایمر، ارزش پیگیری دارد. با توجه به اینکه تستهای معمولی نسبت به اسکنهای تصویربرداری مغزی که معمولاً برای بررسی سلامت مغز استفاده می شود، ارزانتر هستند، در صورت انجام مطالعات بیشتر، جایگزینی مقرونبهصرفه تری برای بررسی تغییرات سلامت مغز در طول زمان خواهد بود. ارته‌ها ميتووند به استفاده از [هوش مصنوعی]برای گرفتن یک اسکن توموگرافی انسجام نوری معمولی، انجام شده توسط آپتومتریست، و ترکیب آن با سایر داده های سلامتی برای تعیین خطر احتمالی به آلزایمر می شود. » نمی دانم چه کنم چشم پزشکی جاما تو بهترینی.

منبع: sciencealert

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما