طالب زاده: تاترين شكدمرا

[ad_1]

طالب زاده مجري برنامه ثريا گفت: تاترين شكدم را من به ايران ددووت نكردم، او از جاي ديگري د.

به گزارش ایسکانیوز، نادر طالب زاده پژوهشگر و مجری برنامه ثریا درباره ماجرای معرفی کاترین شکدم برای مصاحبه با ابراهیم رئیسی و حضور او در ایران اظهار کرد: کاترین شکدم میهمان کنفرانس فلسطین بود و جزوه ششصد میهمانی بود که از آنجا دعوت شدند و با تایید شدند. ما یک سیستم داریم و در بازار کارهای زیادی با آن انجام می شود.

من تنها مسئولیت میهمانانی را بر عهده می‌گیرم که برای کنفرانس‌هایی دعوت می‌شوند که کارشان را بر عهده می‌گیرند مثل «افق نو»، چرا که لیست میهمانان ما مشخص است و درخواست ما برای ویزا از وزارت خارجه کاملاً معلوم است. اما خانم دعوت شکدم از طریق هیچ کدام از این سیستمها نبود چرا که او در ایران حضور داشت و تنها درخواست یک مصاحبه تا با آقای رئیسی که در آن زمان کندیدای ریاست جمهوری بود، صحبتی داشت.

وی ادامه داد: خانم شکم نامهای از شبکه روسی «آر تی» داشت که در آن درخواست کرده بود تا با رئیسی صحبت کند من هم بر اساس وظیفه و از آنجایی که در تیم حمایت از رئیسی با مشورتی که با دوستان انجام دادم، اجازه دهید. گفتگو برای او گرفتم چرا که جمع بندی دوستان بر این بود که شبکه «آر تی» در بین شبکه های حاضر از همه منصفتر است، اما در این بین سوالاتی از جانب دوستان مطرح شد و او نیز به آنها پاسخ داد.

باید این را هم عنوان کنم که گفتوگوی او با رئیسی در زمان خودش یک گفتوگوی خوب بود چرا که بر این موضوع بود که چرا آقای رئیسی بهترین ریاست جمهوری جمهوری در آن زمان است.

طالب زاده افزود: بعد از آن خانم شادم تنها در راهپیمایی اربعین یکی دو باری که سخنرانی داشتم و برای شبکه افق و پرس تی وی برای مصاحبه دعوت شده بود میدیدم که او نیز حضور دارد، عکسی که از من و این خانم همه جا پخش شده برای شبکه افق است.

من با فلسفه انجام دادم، او درباره کربلا همه مصاحبه‌هایی را انجام داد که از غرب به کشور ما وارد می‌شوند و مسلمان شده‌اند و اسلام را جذب می‌کنند برایشان مصاحبه انجام می‌دهند و آنها نیز منتشر می‌شوند و می‌توانند در این میان وجود داشته باشند. مهمترین چیز این است که ما می توانیم این کار را انجام دهیم و می توانیم بیشتر از آن انجام دهیم.

مجری برنامه ثریا در پاسخ به این واکنش شما نسبت به مواردی که به سمت شما صورت گرفته است گفت: من کار خودم را میدهم و اینکه مرا دوست دارند یا نه برایم مهم نیست، چرا سالی صد میهمان به ایران میآید و میرود و من چیست؟ نه تنها در برنامه‌های خود با آنها مصاحبه می‌کنم بلکه در کنفرانس‌ها نیز شرکت می‌کنم و تا حالا ثابت کرده‌ایم که ما را برای این کنفرانس دعوت می‌کنم این گونه از آب درآیند.

ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. تمامی حقوق محفوظ است.

همیشه ممکن است همه چیز وجود داشته باشد، ما کار خود را انجام میدهیم و در رابطه با مصاحبه صورت گفته با آقای رئیسی نیز باید بگویم این موضوع با تصمیم کامل با افراد ذیصلاح گرفته شده و در زمان خودش نیز بسیار بوده است و درباره این موضوع. این یک مسئله زمان و زمان است که ما بتوانیم این کار را انجام دهیم. اگر بخواهید این کار را انجام دهید، می توانید از آن استفاده کنید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما