فرش قرمز بنفش برای بازگشت ستاره ها

[ad_1]

ورزش سوم: دو بازیکن کلیدی لیگ فوتبال ایران در فصل گذشته ممکن است به محض باز شدن پنجره زمستانی به تیم های سابق خود بازگردند.

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره ای هستند که ممکن است بنا به دلایلی به کار خود در لیگ فوتبال قطر ادامه ندهند، البته این احتمال برای مهدی ترابی بیشتر از علی کریمی است.

ترابی که اوایل این فصل پس از حضور سخت در قطر و تایید پیشنهاد الدحیل، سرانجام تیم العربی را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد و با لباس قرمز به این تیم پیوست، از ورود به قطر و قرنطینه دچار مصدومیت شد. همسترینگ او به طرز عجیبی او را آزار می داد و تکرار این موضوع منجر به قطع رابطه او با باشگاه به عنوان یک ستاره تاثیرگذار و تعیین کننده شد.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

در عین حال علی کریمی که از زمان حضورش در قطر تاکنون بازی های نسبتا خوبی را با این تیم انجام داده است، به نظر می رسد بیشتر از زردپوشان قطری به دنبال تیمی برای ادامه بازی باشد چرا که اهداف مهم تری بازی در تیم ملی و تیم ملی است. حضور در تیم ملی.تیم ملی. او به جام جهانی 2022 اشاره می کند و به همین دلیل ممکن است دوباره ایران را ترک کند و پیراهن استقلال را به تن کند. البته شایعات جدی درباره پیوستن علی کریمی به الدحیل به گوش می رسد اما باید منتظر اطمینان این شایعات بود که اگر این اتفاق بیفتد و کریمی از قطر به الدحیل برود، استقلالی ها باید به اردوی تیمش برگردند. حداقل برای نیم فصل دیگر. صبر کن. بازیکنی که معتقدند قهرمانی لیگ آنها را تعیین می کند.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

مهدی ترابی که به دلایل مختلف از پرسپولیس جدا شد و البته بخشی از مشکلاتش به مدیریت باشگاه برگشت، به محض اینکه شایعاتی مبنی بر جدایی وی از فوتبال قطر مطرح شد، با پرسپولیس تماس گرفت و مذاکرات اولیه برای بازگرداندن او آغاز شد. ترابی بازیکنی تعیین کننده در لیگ برتر ایران بود که قهرمانی او در فصل گذشته تا حد زیادی مدیون درخشش و گل ها و پاس گل های چشمگیرش بود. طبیعتا پرسپولیسی ها که بشار رسن را از دست داده اند تمام تلاش خود را می کنند تا او را در جمع خود نگه دارند.

مطمئناً این دو بازیکن کوچکترین اظهار نظری در مورد بازگشت به ایران نداشته اند، اما در هر صورت باید فرصت باز باشد. به احتمال زیاد، شما به عنوان یک فوتبالیست برتر واقعاً لیگ فوتبال قطر را دوست ندارید و دوست دارید در تیم محبوبی که عضو آن هستید به آغوش هواداران خود بازگردید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما