مشاوره کنکور تجربی 1401 + نکات طلایی برنامه ریزی

درست است که در کنکور تایم تستهای اختصاصی چیزی حدود یک دقیقه یا کمی بیشتر و کمتر است، اما این تایم مربوط به زمانی است که شما در یک درس کاملاً مسلط شده اید و تا قبل از اینکه به تسلط کافی برسید نباید سراغ تست های زمان دار بروید. بیشتر بخوانید: چگونه مشاوره کنکور باعث پیشرفت شما میشود؟ اما احتمالاً این سؤال برای شما مطرح میشود که بهترین مشاور کیست و چه وظایفی به عهده دارد؟ برخی از موسسات معتبر مشاوره تحصیلی و کنکور جلسات متعددی را تحت عنوان کلاسهای رفع اشکال برای متقاضیان برگزار میکنند و تجربه نشان داده است که شرکت در این کلاسها میتواند عمق یادگیری دانش آموزان را افزایش دهد و باعث پیشرفت آنها در دروس مختلف گردد. در نتیجه نمی توان در این مسیر از ده ها مشاور مختلف و چندین شیوه مشاوره ای گوناگون بهره برد و خود را در مسیر هر موجی قرار داد.

خیلی از دانش آموزان کنکوری تا کمی به آنها فشار وارد می شود تسلیم می شوند وبی خیال رویاهایشان می شوند؛ اول از همه باید بگویم که برآورده کردن رویاها کار آسانی نیست؛ نمی توان با دست روی دست گذاشتن و بدون تلاش کردن انتظار کسب رتبه برتر یا قبولی در رشته و دانشگاه تاپ داشت! خصوصا با وضعیت تعطیلی مدارس که در ۱ سال گذشته با آن روبرو بودهایم و تلاش برای آموزش مجازی، اهمیت داشتن مشاوره تحصیلی بیش از پیش شده است. اما بهرحال آقای فلاح در اینجا بهعنوان بهترین مشاور کنکور نقش خودش رو ایفا میکنه و با تجربیات و دانش خودش، دانش آموز رو در این مسیر کمک میکنه.به اعتقاد ایشان :همه باید بدانیم نتیجه گیری در کنکور ، به معنی موفقیت یا شکست در طول زندگی نخواهد شد ،برای موفقیت در زندگی باید مولفه های بیشتری داشته باشیم ، کنکور فقط مرحله ای از زندگی هست و باید تلاش کنیم تا به بهانه کنکور نقاط قوت ، مسوولیت پذیری روحیه جنگندگی خودمون و قوی کنیم .

پسرم هم الان سال هفتم هست و من و مادرش که پزشک هستیم و تا قبل از این خیلی دغدغه درسی آروین رو داشتیم، الان با یه وضعیت آرمانی درسی مواجه شدیم که شبیه معجزه هست برامون. 🚫 شما هم مثل خیلی از دوستان تان که وضعیت درسی خوبی دارند و بدون دغدغه پیشروی می کنند، پیش بروید. واقعا کادر مشاوره این مرکز خیلی دلسوزانه با دقت به بچه ها توجه دارند. دانش آموزان کدام دسته به مشاور نیاز دارند؟ سلام دانش آموزای عزیز پایه دهمی ، یازدهمی ، کنکوری و پشت کنکوری ! خواهر آریا رو هم میخوام از پایه سوم دبستان بزارم که دیگه مثل آریا تو کلاس دهم دچار مشکل نشیم چون واقعیت اینه که مدرسه ۸۰ درصد برای بچه های من کاری نمیکنن. سلام. دختر من پایه هشتم است و از مرکز بارسا مشاوره می گیرد . اگر برنامه ای که توسط مشاور به شما داده شده، از استانداردهای لازم برخوردار باشد، باعث ایجاد تغییرات سازنده می شود و این تغییرات می بایست به طور مداوم توسط ارائه دهنده، رصد شود و توصیه های تکمیلی نیز در اختیار متقاضی شرکت در کنکور قرار گیرد. 2) آیا خودش در کنکور همان رشته شرکت کرده است ؟

🌀 بستری فراهم کرده ایم که امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری با مشاور از هر جایی که باشید، بدون حضور فیزیکی وجود داشته باشد. پیشینه خدمات مشاوره ای وی و میزان رضایت دانش آموزانی که با او همکاری کرده اند را نیز مد نظر قرار دهید. با در نظر گرفتن وضیعت دانش آموز، برنامه مدارس و برنامه آزمون های آزمایشی، روند مطالعاتی وی را مشخص می کند. استفاده از برنامه عمومی برای تعداد زیاد دانش آموزان، شبیه به استفاده از یک رژیم غذایی خاص برای چاق یا لاغر شدن همه افراد جامعه است. با استفاده از خدمات مشاوره کنکور پزشکی و کنکور تجربی دورخیز در هر سطحی از توانایی علمی و آموزشی که باشید می توانید یک برنامه تخصصی برای رتبه های عالی داشته باشید. در صورتی که به دنبال مهارت در هر یک از دروس می باشید بهتر است بر روی تست های دشوار تمرکز بیشتری داشته باشید. مسلط به برنامهریزی کنکوری باشد و آنقدر در این زمینه باید تجربهٔ کافی و مفید داشته باشد که کاملاً مهارت ایجاد توأم انگیزه و برنامهریزی اصولی و حرفه ای برای هر تیپ داوطلب کنکوری را داشته باشد.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما