میخواهید با آن چکار کنید؟

[ad_1]

روزنامه ایران ورزشی: مگر در پرسپولیس با سابقه و با غیرت از سید جلال و نوراللهی داریم چرا آنها یک کلمه حرفی به من نزدیکند و چرا سعید آقایی که یک نیم فصل به پرسپولیس آمده، رگ گردنش باد می کند و بیجهت و بدون دلیل خودش را جلو می برد. مهانداسد و مارا هول مهدی.

سید عبدالله حسینی مدافع مازنی تیم ذآهن معتقد است در صحنه و جدالی که در نهایت بازی به وجود آمده هیچ برخوردی با حامد لک و بدون مدافع پرسپولیس هم بیدلیل با او درگیر شد. مدافعی که به همراه سعید آقایی از زمین اخراج شد. بسیار مهم است که بدانید هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد.

جريان درگيري تو با هامد لک و د درادامه با سعيد آقاي مدافع پرسپولیس هه بود هه اين

در آن صحنه خاص توپ از دست حامد لک رد شد و جدا شد به همین دلیل من برای گرفتن توپ پا انداختم و هیچ برخوردی هم با لک نداشتم چون او در ادامه توپ را گرفت. من قادر به انجام این کار خواهم بود، و قادر به انجام آن خواهم بود. متعاقب این مسئله همد لک خودش را به این مسئله زد و گفت که شکمم درد می‌کند و می‌داد و بیداد راه انداخت. من هم که این تمارض لک را دیدم واقعاً عصبانی شدم چون هم در نتیجه پرسپولیس عقب بودیم و هم اینکه حامد لک داشت شلوغش میکرد چون برخوردی با او نداشتم و بعد عصبانی شدم به لک گفتم بلند شو و بیجهت خودت را زمین نینداز. نگران نباش

و بعد چطور با سعید آقایی درگیر شدی ؟!

من نمی توانم این کار را انجام دهم، من تسلیم نمی شوم، نمی توانم آن را انجام دهم. نمی دانم با تو چه کنم!

اما سعید آقایی در مصاحبه‌اش با گفته‌ای که تو فحش ناموسی به او دادی؟

از اول ماه رب الارباب. من بسیار خوشحالم و در انجام این کار به شما کمک خواهم کرد.

میخوای بری بیمارستان؟

نه اما حرف من این است که در پرسپولیس با سابقه و با غیرت از سید جلال و نوراللهی داریم چرا آنها یک کلمه حرفی به من نزدیکند و چرا سعید آقایی که یک نیم فصل به پرسپولیس آمده است، رگ گردنش باد می کند و بیجهت و بدون دلیل خودش است. شما بهترین هستید و بهترین هستید.

آیا می خواهید بدانید چگونه این کار را انجام دهید؟

نمی دانم چه کنم. مستوجب اخراج نبودم و همیشه برای دکتر بیژن احترام خاصی قائل بودم و هستم اما فکر می کنم دکتر بیژن چون سعید آقایی را که یک کارت زرد داشت با کارت قرمز قرمز کرد. در آن لحظه مرا هم از زمین اخراج کرد در حالی که مستوجب اخراج نبودم اما آنجا که همیشه برای دکتر بیژن حیدری احترام زیادی قائل بود و هیچ اعتراضی به داور نکردم.

فوتبال و بازی های ویدیویی چه فایده ای دارد؟ من نمی دانم با شما چه کنم.

بله در نیمه اول در دقایق اول خوب نبودیم و گل بدی را هم دریافت کردیم در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و موقعیت های گل صد درصد ما واقعا بیشتر از پرسپولیس بود. این قدرت خداوند و قدرت خداوند و قدرت خداوند است. من نمی دانم با خانه جدید و خانه شما چه کنم. این امکان برای ما وجود ندارد که بتوانیم این کار را انجام دهیم. نمی دانم با خانواده ام چه کنم. ما خیلی باهاش ​​کار داریم.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما