نحوه انتخاب طراحی قالب وردپرس

این ابزار دارای یک رابط کاربری آسان است که به شما امکان می دهد بنرهایی با عرض کامل اضافه کنید، محتوای خود را در ستون ها سازماندهی کنید و جدیدترین پست های وبلاگ خود را برجسته کنید. اگر به دنبال ایجاد یک پوسته ویژه و منحصر به فرد با ویژگیها و امکانات مدنظر خود هستید باید بدانید که تیم کارباما همواره آماده است که قالب شما را با بروز ترین و جدیدترین اصول روز طراحی کند. توجه کنید که طراحی قالب وردپرس اختصاصی باید مطابق امکانات و سلیقه مدنظر شما انجام شود. گر قصد طراحی قالب وردپرس اختصاصی برای سایت تان را دارید باید به برخی از نکات و اصول طراحی پوسته وردپرس توجه داشته باشید تا بتوانید علاوه بر تامین نیازهای کاربران و بازدیدکنندگان سایت تان قالب وردپرس مناسبی نیز داشته باشید و بتوانید خدماتی که ارائه می دهید را بهتر به مراجعه کنندگان سایت تان بشناسانید و در نهایت به فروش بیشتر و یا جذب کاربر بیشتر برسید در این مقاله قصد دارم شما را با نکاتی که در طراحی قالب وردپرس باید به آنها توجه کرد آشنا کنم پس تا پایان همراه ما باشید .

قالبهایی که سایت ما میسازد، همگی ریسپانسیو بوده و از سرعت و امنیت بالایی بهره مند هستند. اگر قرار است که کسب و کار آنلاین شما روی وردپرس اجرا شود، در آینده از ساختار چند لایه برنامه نویسی نمیتوانید بهره مند شوید و با مشکلات متعددی در توسعه بخش نرم افزار تحت وب روبرو خواهید شد. همانطور که پیشتر گفتیم قالب های وردپرس ارزان توسط خیلی از کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. به جای پرداخت هزینه زیاد به یک طراح وب، می توانید از سازندگان قالب وردپرس برای ایجاد یک تم سفارشی یا ایجاد قالب برای سایت خود استفاده کنید.

همچنین، فونتها و پالتهای رنگی متناسب با برند شما و آخرین ترندها در طراحی وب سایت بهینهسازی شدهاند. Themes Generator یک ویرایشگر بصری با بلوکهای “پلاگ اند پلی” به شما میدهد که میتوانید از آن برای ایجاد طراحیهای زیبای وبسایت استفاده کنید. پس از پایان مراحل زیر ، مسیر طراحی قالب وردپرس برای شما کاملا روشن خواهد شد . با توجه به اینکه بیش از نیمی از بازدیدکنندگان به صورت عمومی از تلفن همراه خود برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند، پس می توان به اهمیت طراحی واکنش گرا در طراحی وبسایت پی برد. Make یک افزونه طراحی تم وردپرس رایگان و منبع باز برای طراحی بهترین سایت های وردپرسی است. کلا باید این وب سایت را با چه زبان یا پلتفرمی طراحی کرد و یا اینکه کدام انتخاب، آنها را با حداقل میزان مشکل رو به رور خواهد کرد. اما طراحی قالب وردپرس حرفه ای و استاندارد ، نیاز به دانش و تخصص بسیار بالا دارد تا شما بتوانید سایتی جذاب ، حرفه ای و کار آمد را داشته باشید .

با استفاده از این افزونه تم ساز، می توانید بدون نیاز به کدنویسی پیچیده، قالب های وب سایت های وردپرسی ساده اما قدرتمند بسازید. ما در دارکوب در حدود 400 قالب وب سایت طراحی و تولید نموده ایم که لیست قالب ها را می توانید در لینک قالب های تولید شده دارکوب مشاهده نمایید. به جرات میتوانیم بگوییم ۹۹درصد این وبسایت ها با وردپرس طراحی میشوند و این یعنی کلی فرصت درآمدزایی برای شما برنامه نویسان وردپرس تا با طراحی قالب وردپرس و قراردادن آن در سایتی مثل “ژاکت” یا “راست چین” افرادی که به محصول (قالب وردپرس) شما نیاز دارند آن را خریداری کنند با این کار هم شما فروش و درآمد بالایی تجربه میکنید هم نیاز بازار با محصول شما تامین میشود و چه ازین بهتر! امروزه مزایای بی شماری که یک سایت می تواند برای توسعه شخصی و تجاری به همراه داشته باشد بر کسی پوشیده نیست.

همچنین می توانید از Headway’s Grid برای قرار دادن قسمت های مختلف وب سایت خود در مکان های خاص استفاده کنید. «سایت کارباما» یکی از سایتهای مرجع در خصوص طراحی سایت است که شما میتوانید برای طراحی سایت به تیم زبده کارباما مراجعه کنید. بنابراین احتمال اینکه وب سایت های مشابه وب سایت شما در اینترنت پیدا شود، زیاد خواهد بود. اگر چیزی از افزونه طراحی قالب وردپرس نشنیده اید یا زیاد با آن آشنا نیستسد ، با ما باشید تا بیشتر بدانید. برای یادگیری وردپرس دو راه دارید : از کلاس های آموزشی که به صورت حضوری برگزار می شود استفاده کنید و با پرداخت هزینه ی زیاد در مدت تعیین شده وردپرس را یاد بگیرید. به طور کلی در هنگام طراحی پوسته وردپرس دو عامل نقش اساسی دارند اول رابط کاربری سایت و دوم نحوه کدنویسی قالب وردپرس ابتدا باید تعیین کنید که برای شما کدام یک مهمتر است ، آیا به ظاهر سایت و جذاب بودن آن اهمیت بیشتری می دهید و یا به نحوه کدنویسی و تعامل بیشتر با موتورهای جستجو ؟

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما