بعضی از سایت ها ریپورتاژ آگهی را در صفحه اول و بالایی سایت قرار می دهند تا افراد بیشتری آن را ببینند این کار باعث بازدید بالاتر از مطلب شما می شود و بازدید بیشتر می تواند ترافیک سایت شما را بالاتر ببرد و ترافیک بیشتر سایت یعنی فروش بیشتر (در صورتی که محصول مناسب داشته باشید). سایتهایی که دارای دامین اتوریتی بالایی هستند برای گوگل بسیار مهم هستند و به خوبی میتوانند تاثیر مثبت برای سایت شما داشته باشند. علاوه بر دیدهشدن، ریپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی (برای وبسایت) چند مزیت عمده دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. قیمت در نظر گرفته شده برای انواع مختلف رپورتاژ آگهی بستگی به نوع رپورتاژ دارد، در صورتی که شما قصد انجام تبلیغات بنری را داشته باشید، شرکت atgo برای تبلیغات بنری و معرفی برندینگ شما در صفحات پرورودی سایت های تبلیغاتی خود که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم هزینه ماهانه 100 هزار تومان دریافت می کند. از توضیح و معرفی کامل شرکت خودداری کنید. همانطور که میدانید محتوای طولانی و زیاد خسته کننده است و خواننده حوصله خواندن مطالب طولانی را دارد به همین دلیل باید نکاتی که موجب تمایز شما با دیگر شرکتهای میشود بیان کنید و به نوعی به بیان نقاط قوت بپردازید.
پس با توجه به الگوريتم هاي مختلف هوشمند گوگل بازديدهاي فيک بالا و خريد بک لينک هاي انبوه باعث نابودي سايت خواهد شد. با توجه این که رپورتاژ های وبلاگی شما نتیجه بخش باشد، توصیه می کنیم هیچ کدام از مطالبان و نوع لینک دهیتان یکی نباشد. استفاده از عکس ها و فیلم های اختصاصی به همراه محتوای با کیفیت توصیه می شود. به کار بردن عکسهای جذاب و با کیفیت نیز میتواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشته باشد. به طور مثال اگر سایت شما در مورد آی تی و تکنولوژیهای روز میباشد، رپورتاژ در سایتهایی مانند زومیت میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد. ریپورتاژ با آگهیهای معمولی تفاوت دارد و تفاوت آن در این است که در محتوای ریپورتاژ به طور کلی محصول یا موضوع مورد نظر توضیح داده شده اما در آگهی و تبلیغات معمولی مستقیما. سفارش رپرتاژ آگهی شما توسط چه سایتی گرفته می شود؟ خوانندگان از رپورتاژ آگهی لذت می برند.
یعنی متن آگهی شما در سایتی دیگر به عنوان مقالهای مستقل منتشر میشود و به کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما لینک داده میشود. همانطور که در ابتدای مطن گفتیم ریپورتاژ نوعی تبلیغ است که به شکل خبر در سایت های خبرگزاری های مختلف منتشر می شود، بههمین دلیل توجه زیادی را از سمت مخاطبان به سمت خود جلب می کند و باعث توجه بیشتر موتوهای جستجو می شود، در واقعریپورتاژها از بهترین و تاثیرگذارترین بک لینک هایی است که هر سایت می تواند داشته باشد. قیمت هر کدام با تولید محتوای ما 100 هزار تومان و قیمت بدون تولید محتوا و فقط درج آن 40 هزار تومان می باشد. سفارش رپورتاژ آگهی، خرید رپورتاژ خبری، رپورتاژ آگهی ارزان با تعرفه رپورتاژ آگهی معقول را با خرید رپورتاژ وبلاگی در وبلاگ های مختلف از ما بخواهید. بک لينک مخصوصا به صورت انبوه به جزء نابودي سايت در کوتاه يا بلند مدت تاثير منفي روي سايت ما دارد. زیرا با رعایت علائم نگارشی شما منظور خود را دقیق تر به مخاطب خود میرسانید. حتی معروف ترین وب سایت های فروش نیز با وجود بازدید کنندگان بسیاری که دارند باز هم رپورتاژ آگهی را فراموش نکرده اند.
سایت های خبری مختلفی در ایران مثل : ایسنا، انواع خبر گذاری ها، شهر خبر و … اما تبليغات بنري و ديگر تبليغات در کنار رپورتاژ و… هزینه نوشتن مقاله و رپورتاژ در سایت تخصصم اینه را می توانید با کلیک روی تولید محتوای تخصصی (برای رپورتاژ آگهی، مقالات تخصصی و عمومی) ببینید. یک رپورتاژ آگهی اگر مناسب و ایده آل باشد و طوری نوشته شود که بتواند مخاطبین زیادی را جذب کند، باعث می شود، خوانندگان ترغیب شده و به وب سایت شما سر بزنند. همانطوری که گفتیم خرید ریپورتاژ و انتخاب سایت مناسب از موارد حساسی است که نباید از هر کسی که فروش رپورتاژ اگهی را انجام می دهد اقدام به خرید کرد. نوشتن محتوایی که دارای عنوان های جذاب می باشند ترافیک سایت را بالاتر برده و برای سایت ورودی بیشتری بدست می آورند. زیرا یکی از ملاک های رتبه دهی در موتور های جست و جو دریافت تعداد بک لینک از سایت های دیگر است که باید بک لینک دائمی، معتبر و غیر تبلیغی باشد. توجه داشته باشید که از سایتهایی ریپورتاژ بخرید که در وهلۀ اول معتبر باشند. از دیگر نکات قابل توجه در هنگام نوشتن متن ریپورتاژ استفاده از جملات و کلمات ساده و تا حد ممکن کوتاه میباشد.