هزینه مشاوره تحصیلی کنکور چقدر است؟

لازم به ذکر است که فقط اولین اظهارات شما درباره علت انصراف، معیار ما برای بازگشت یا عدم بازگشت هزینه خواهد بود و بیان هر گونه علت دیگری پس از آن یا کتمان اظهارات اولیه قابل قبول نمی باشد. دکتر حسین رونقی به عنوان کسی که خود رتبه برتر کنکور بوده و توانسته دوران تحصیلی پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد و بلافاصله بعد از اتمام پزشکی در رشته تخصص جراحی ارتوپدی قبول شود. در ویدیو زیر می توانید کارنامه کنکور تعدادی از داوطلبانی که از خدمات مشاوران ۱۰۰ استفاده کرده و در رشته های پرمتقاضی دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند را مشاهده کنید. در ویدیو و تصاویر زیر می توانید نمونه نظرات تعدادی از دانش آموزان گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ را مشاهده کنید. از آنجا که اولویت اول مشاوران ۱۰۰ حفظ رضایت دانش آموزان و داوطلبان کنکور است، در طول دوره مشاوره هر زمان که نظر، انتقاد یا پیشنهادی درباره عملکرد مشاور خود داشته باشید، می توانید از طریق شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ (داخلی ۳) اطلاع دهید تا در همان روز رسیدگی شود. در پاسخ به این عزیزان باید عنوان کرد که کلیه مشاورین ما از بین رتبه های برتر کنکور سراسری با سخت گیری زیاد و پس از طی چندین مرحله آزمون و مصاحبه و گذراندن دوره های آموزشی مشاوره و برنامه ریزی انتخاب شده اند.

بهترین مشاور کنکور

کلاس کنکور آنلاین - آقای مشاور لازم به ذکر است که هزینه مشاوره تحصیلی کنکور فقط به همان شماره حساب یا شماره کارت بانکی که در ابتدا با آن پرداخت کرده اید بازگشت داده می شود. مشاوری که انتخاب می کنید، باید تمامی سوالات را ریز به ریز تحلیل کرده و تسلط کاملی روی سوالات تکراری و یا مشابه داشته باشد. و اکثر این دانش آموزان هدف خود را برای رسیدن به رشته های پرطرفدار پزشکی, بهترین مشاور کنکور دندان پزشکی و داروسازی و.. به همین خاطر مشاور باید اطلاعات جامعی در خصوص رشته مد نظر شما در اختیارتان قرار داده و مسیر تاریکی که پیش رویتان قرار دارد را تا حد زیادی روشن کند تا قابلیت تصمیم گیری بهتری از رشته ی مورد نظرداشته باشید. مشاور باید با منابع کمک آموزشی کنکور آشنایی داشته و منبع کمک آموزشی مناسب برای هر درس را با توجه به شرایط شما معرفی نماید. همچنین لازم است قبل از اینکه مشاور برنامه ریزی کنکور برای شما برنامه ریزی کند اطلاعات کاملی از وضعیت و شرایط فعلی شما، توانایی ها، نقاط ضعف و قوت و سایر موارد لازم در اختیار داشته باشد تا بر اساس آنها و با توجه به اصول برنامه ریزی، بهترین برنامه درسی برای کنکور یا برای امتحانات پایان ترم را طراحی کرده و به شما تحویل دهد.

میتوان گفت که بعد از زیست و شیمی که اصلیترین دروس رشته تجربی است، اگر داوطلب کنکوری در ریاضی و فیزیک نیز از پایه قوی باشد از سایر رقبیان خود پیشی میگیرد؛ لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب میکند حتماً برای رسیدن به موفقیت، به تمام مباحث این رشته علاقه داشته باشد. یک دانش آموز یا داوطلب، به عنوان مثال در کنکور تجربی، باید بیش از ۴۰۰۰ صفحه کتاب درسی را برای موفقیت در کنکور مطالعه کرده و علاوه بر این برای هر درس حداقل یک کتاب تست نیز از بین بهترین کتاب های کنکور تهیه کرده و بر بیشتر مطالب درسی این کتاب ها و تست ها تسلط کافی داشته باشد تا بتواند در جلسه کنکور طی حدود ۴ ساعت بهتر از سایر رقبا ظاهر گردد، اما چگونه؟ اما در صورتی که به هر دلیلی موفق به شروع مطالعه از تابستان نشدید، نگران نشوید. مشاور خوب باید در وهله اول خود مسیر موفقیت را طی کرده باشد تا دانش آموزان بتوانند به او اعتماد کنند و چگونگی موفق شدن خود را به دانش آموزان انتقال بدهد. یک مشاور کنکور معتبر باید روش های درست درس خواندن و روش مطالعه دروس مختلف اختصاصی و عمومی را به شما آموزش دهد و اینجاست که اگر خود مشاور قبلا در این رشته موفق بوده و رتبه خوبی در کنکور کسب کرده باشد بهتر می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

آیا هر دانش آموز و داوطلبی به مشاور و برنامه ریز کنکور نیاز دارد؟ مشاور تحصیلی باید بتواند به خوبی دانش آموز را برای این روزها آماده کرده و روحیه او را تقویت کند. رها کردن دانش آموز به حال خود، یکی از اشتباهاتی است که برخی از مشاوران و والدین مرتکب میشوند. بنابرین کلیه اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ جزو مشاوران برتر کنکور بوده و تفاوت خاصی بین آن ها نیست زیرا همگی مسلط بر اصول مشاوره تحصیلی کنکور بوده و به بهترین شکل می توانند با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی مناسب، دانش آموزان خود را به اهداف مورد نظر برسانند. همچنین برای بازگشت هزینه، دانش آموز باید مدارکی دال بر کم کاری مشاور و خلف وعده ایشان ارائه دهد و این مدارک به تایید شخص مشاور برسند. حضور مشاور برای هر دانش آموز از واجبات کنکور است. پس صرف اینکه مشاور مهندس یا دکتر باشد کافی نیست؛ بلکه مشاور باید در حداکثر درسها تسلط کافی داشته باشد و این یعنی کاربلد بودن.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما