هند در مقابل WI، اولین T20I: راوی بیشنوی، روهیت شارما و سوریاکومار یاداو به عنوان میزبان به عنوان میزبان، برنده شش ویکت شدند.

[ad_1]

حرکت دو ویکت راوی بیشنوی با ضربه‌های باکیفیت روهیت شارما (40) و سوریاکومار یاداو (34 *) پشتیبانی شد، زیرا هند وست هند را با شش ویکت در اولین T20I از سری سه‌بازی اینجا در باغ ادن در روز چهارشنبه شکست داد. .

با این برد، هند در سری سه مسابقه 1-0 به برتری رسید و دومین T20I هم اکنون در روز جمعه در همان محل برگزار می شود.

در تعقیب 158، هند شروعی سریع داشت، زیرا روهیت شارما و ایشان کیشان در شش اوور اول، 58 دوش انجام دادند. جایگاه افتتاحیه 64 ران سرانجام در اوور هشتم به پایان رسید زیرا روستون چیس از روهیت (40) برتری یافت. چیس دومین ویکت خود را در اور دوازدهم به دست آورد و کیشان (35) را اخراج کرد و هند به 93 بر 2 کاهش یافت و همچنان به 65 ران برای برد نیاز داشت.

در اوور بعدی، هند با ضربه ای بدن روبرو شد، زیرا فابین آلن ویرات کوهلی (17) را در زمان طولانی به دست کاپیتان کیرون پولارد گرفتار کرد و این بدان معنا بود که دو کتک جدید در خط چین قرار گرفتند – ریشابه پنت و سوریاکومار یاداو. پنت (8) با خفاش شکست خورد زیرا توسط شلدون کاترل اخراج شد و هند در اوور پانزدهم به 114/4 کاهش یافت.

در پایان، سوریاکومار (34 *) و ونکاتش ایر (24 *) اطمینان حاصل کردند که هند یک برد شش ویکت را با هفت توپ خالی به ثبت رساند.

پیش از این، نیکلاس پوران با خفاش بازی کرد و 61 ران برای کمک به وست هند در ارسال 157/7 بازی کرد. با فرستادن توپ، هند وست شروع بدی داشت زیرا میهمان براندون کینگ (4) را در پنجمین توپ اینینگ از دست داد. سپس کایل مایرز و نیکلاس پوران سریع گلزنی کردند و پس از پایان اورهای پاورپلی، امتیاز تیم وست اندیز 44 بر 1 شد. جایگاه 47 ران برای ویکت دوم توسط یوزوندرا چاهال کوتاه شد، زیرا او مایرز (31) را در اور هفتم پا قبل از ویکت قضاوت کرد.

راوی بیشنوی اولین ویکت T20I خود را در اور یازدهم اینینگ به دست آورد، زیرا روستون چیس (4) ویکت گام-قبلی را قضاوت کرد. در همان اوور بیشنوی رومن پاول (2) را اخراج کرد و میهمان به 74/4 کاهش یافت. نیکلاس پوران یک پایان را حفظ کرد و میهمانان به دنبال یک پایان بزرگ در اورهای پایانی بودند.

در چهار اور پایانی، وست هند موفق شد 49 دوش دیگر به مجموع دوش اضافه کند و در پایان، تیم کارائیب امتیازی بیش از 150 دوش را به دست آورد. پوران توسط هارشال پاتل اخراج شد، اما این اتفاق نیفتاد که چپ دست 61 ضربه را زد. کیرون پولارد (24*) برای میهمان شکست ناپذیر باقی ماند.

امتیازات مختصر: وست هند 157/7 (نیکولاس پوران 61، کایل مایرز 31، راوی بیشنوی 2-17) مقابل هند 162/4 (روهیت شارما 40، ایشان کیشان 35، روستون چیس 2-14).



[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما