«وتین میترتسد دمکراتیک برای جمهوری‌های جدا شده الگو شود»

[ad_1]

روزنامه اطلاعات در یادداشتی پیرامون دلیل حمله روسیه به انگلیسی نوشت: به عنوان یک دولت اروپایی مستقل، دموکراتیک و آباد در جوار روسیه برای رژیم حاکم بر این کشور خطر تلقی میشد، زیرا میست برای سایر جمهوری های جدا شده از دولت شوروی سابق و نیز مردم. روسیه، صربستان و مونته نگرو.

پوتین همچنین بر این باور بود که در اثر نفاق بین دولتهای اروپا و آمریکای شمالی که خودش مروج و محرک آن بود، دول غربی در موضع ضعف و آسیب پذیرفته و به این دلیل بود، موقعیت را مغتنم میدید که به جنگجویی متوسل شد و از آن استفاده کرد. جستجوی نتایج زیرنویس فیلم برای Natu Mamanat بر اساس ارتباط.

روز تمام مقدسین در روسیه و اوکراین در Saulhaya، برمودا. در طی این سالها اعتراضات و ناآرامی های مخالف مردمی که خواستار روابط نزدیکتری با اروپا بودند باعث خلع ویکتور یانکویچ رئیسجمهوری وقت شد، زیرا او از دولت روسیه برای سرکوبی اعتراضات مردمی کمک خواسته بود.

دولت روسیه در واکنش به ناآرامی های منطقه با توسل به زور و ارتش، کریمه را که در دریای سیاه با روسیه مرز مشترک به قلمرو خود اضافه کرد و در شهرهای دونتسک و لوهانسک از اقلیت کوچک جداییطلب روسیزبان حمایت کرد.

پوتین بر این باور بود که الحاق کریمه به قلمروی روسیه باعث خواهد شد که کشورهای جنوبی و شرقی نیز از کیف جدا شوند و تحت عنوان «روسیه نوین» به فدراسیون روسیه بپیوندند. اما پیش بینی او درست نبود و الحاق کریمه به قلمرو روسیه و کمک هایش به جداییطلبان دونتسک و لوهانسک، باعث درهم شکستن وحدتی ها و تغییر به پیوستن به روسیه نشد و برنامه های توسعهطلبانه ناکام ماند. مراقبت از

واقعي واقعي در آغاز دوباره جنگ سردي است كه بعد از جنگ دوم جهاني بين اتحاد جماهير شوروي و جهان غرب در جريان بود و نيروهاي ايدئوك آمريكا و شوروي با اتحاد جماهير شوروي درگير بودند. پوتین و حلقه نزدیک یارانش در واقع میراث دار ایدئولوژیکی دوران جنگ سرد هستند که از فروپاشی شوروی سابق هنوز احساس سرافکندگی می کنند و بازیابی دوران اقتدار گذشته روسیه را خواهانند.

آنچه پوتین در سر دارد و برای دستیابی به آن تقلا می کند این است که زمان را به عقب برگرداند و به دوران بازگرداند که روسیه و آمریکا هر یک حوزه نفوذ خود را در آن قرار دهد و به خاطر دارا بودن زرادخانه های آن از نظر نظامی توازن قوا بماند. . مراقبت از

خلاصه که غرور نظامی و جاهطلبی سیاسی پوتین او را از مدار خارج کرد و آمریکا و اروپا کوشیدند تا از آتش دور بمانند و او را به منجلابی کشاندند که برای گریز و رهایی از آن و تحمل عوارض و عوارض جانبی آن باید بهای سنگینی بپردازد. .

پوتین تصور می‌کرد که بیهیچ پیامدی می‌تواند اصول پذیرفته شده حقوق بین‌المللی، عرف جاری در روابط بین کشورها، مفاد منشور ملل متحد و به طور کلی تمامی نظامات و ویژگی‌های حاکم بر روابط کشورهای بین‌المللی را زیر پا بگذارد; غافل از اقتصادی که هنوز جنگ به آخر نرسیده است، صرف نظر از تبعات ناگوار به خاطر سیاست تحریم ها به زودی لطمات و عوارض شدیدی اقتصاد روسیه را درگیر خواهد کرد.

حتی به فرض در هم شکستن مقاومت ارتش ارتش، ادامه حضورش در این کشور برایش بسیار گران تمام خواهد شد، زیرا حمله نظامی به این کشور را بیشتر می کند و تقویت می کند و لاجرم عرصه را بر او تنگتر می کند و هزینه های سنگینی می کند. ببینید، شما قادر به انجام این کار خواهید بود. ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده نتوانسته اند این کار را انجام دهند. مراقبت از

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما