پنج افسانه درباره فردا چندشنبه هست

فردا چندشنبه هست تنها یک دهک شامل دریافت یارانه نخواهند شد.تنها در سقف پرداخت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تفاوت وجود دارد و مردم مطمئن باشند به سرعت کار انجام خواهد شد و معوقات اردیبهشت ماه هر زمان قطعی شد، پرداخت می شود و هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند. اگر چه عدد پرداختی یارانه در هر ماه با این تورم موجود عدد قابل توجهی نیست ولی تبعیض و تفاوت معیارهای دوگانه در حذف افراد برای مردم قابل تحمل نیست. فارس از نظر زیرساختهای جاده ای، ریلی، آموزش، بهداشت و درمان نسبت به متوسط کشور عقب افتادگی دارد، از دستگاههای اجرایی انتظار داریم که در اختصاص بودجههای ملی به تفاوت های موجود بین استانها توجه نمایند. در دولت و استانها به مدیرانی نیاز داریم که در کنار مدیریت هزینه ها به صورت تامین مالی طرحها و پروژههای حوزه کاری خود باشند. هدفمندی یارانه ها اگر چه قانون مصوب مجلس است راهی جز اجرای آن وجود ندارد، اما همراه با این قانون که نوعی جراحی اقتصادی است باید اصلاحات ساختاری نیز در کشور دنبال شود. رئیس جمهور با اشاره به اینکه وجود نرخهای متفاوت برای کالاها و خدمات واحد، همواره بستر ایجاد فساد و رانت بوده است، گفت: مهمترین اقدام در زمینه مبارزه با فساد، رفع بسترها و اصلاح زمینههای ایجاد فساد است.

فردا چندشنبه هست

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برای نان اتفاقی نیفتاده و نمیافتد تاکید کرد که تا زمانی که اطمینان کافی در مورد نان حاصل نشود و سامانه حمایتی به درستی حرکت نکند، توزیع یارانه نان ادامه خواهد داشت و آرد با همان نرخ یارانهای در اختیار خبازیها قرار میگیرد. رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برای نان اتفاقی نیفتاده و نمیافتد تاکید کرد که تا زمانی که اطمینان کافی در مورد نان حاصل نشود و سامانه حمایتی به درستی حرکت نکند، توزیع یارانه نان ادامه خواهد داشت. پیش از سخنان رئیس جمهور وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی در سخنانی با تشریح ضرورتهای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی بر اهمیت همراهی اصناف و اتحادیهها در اجرای صحیح و دقیق این تصمیم تاکید کردند. محمد مخبر پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست تشریح ابعاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها که با حضور اعضای هیات دولت، استانداران سراسر کشور و اعضای شورای معاونان دستگاه های اجرایی در وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها علاوه بر الزام قانونی، یک الزام عقلی و اقتصادی است، گفت: یکی از شعارهای پیش و پس از انتخابات رییس جمهور مقابله با فقر در کشور بود و امروز شاهد آن هستیم که با برخی گرانی ها و افزایش قیمت کالاها، بیشترین فشار بر طبقات ضعیف جامعه وارد می شود.

اگر بر مردم تورم و هزینه های اضافی را تحمیل می کنیم باید در اشتغال و درآمد آنها هم گشایشی ایجاد کنیم اینکه بدون اصلاح ساختاری تن به جراحی های اقتصادی دهیم، این جراحی ها منجر به مرگ اقتصاد کشور میشود. وزیر اقتصاد گفت: در روزهای آینده درگاه سازمان هدفمندی یارانهها باز میشود تا افرادی که مبلغ کمکمعیشتی را نگرفتهاند اعتراض خود را ثبت کنند. خاندوزی افزود:در روزهای آینده درگاه سازمان هدفمندی یارانهها باز میشود تا افرادی که مبلغ کمکمعیشتی را نگرفتهاند اعتراض خود را ثبت کنند. مدلین که شخصیتی آتشینمزاج دارد تحمل تغییرات همسر اولش را ندارد که در همسایگی آنها زندگی میکند.

استان کرمان از جمله مهمترین استانهای کشور از جهت وجود مناطق حفاظت شده و گونههای کمیاب است، بهطوریکه در حال حاضر بیش از ۱۹درصد از پرندگان و ۴۶درصد از پستانداران حمایت شده کشور در این استان زندگی میکنند که برخی از آنها در سطح جهان حائز اهمیت هستند. خرمای کرمان در اینجا گردآوری میشود. و دانشگاههای دیگر در سایر شهرهای استان کرمان. از دیگر سازهایی که او در کارهای خود بکار برده، ویولن، فلوت، چنگ، دهل و دودوک هستند. ۲۰ سال اخیر٬ جهان شاهد میلیونر های زیر ۳۰ سال بود که به قول بیل گیتس٬ ارث پدری نداشتند. وی با تاکید بر اینکه نباید قیمتی در بازار خودسرانه تغییر کند، تصریح کرد: مردم نباید هر روز شاهد تغییر در قیمتها باشند. لازم است همزمان با این جراحیها کاهش هزینههای جاری، حذف دستگاههای اداری موازی، استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات، تمرکز زدایی ، اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، کاهش وابستگی غذایی به خارج از کشور، افزایش عمق تولیدات صنعتی و معدنی، توجه به کاهش وابستگی در بخش های بهداشتی و درمانی، توسعه زیرساختهای جادهای و ریلی کشور و دهها اصلاح ساختاری در اقتصاد کشور مورد توجه قرار گیرد.

امروز class= از آنجایی که وزیر اقتصاد نیز در گفتوگوی تلفنی این موضوع را پذیرفتند از شما میخواهم در جلسات مشترک با سران قوا این را مطرح کنید. و در مورد وی گفتهاست که خوشبختانه این فرد در لباس روحانیت این حرفها را نمیزند و گرنه من از خجالت میمردم. افرادی را برای این کار انتخاب کنید که اهل حسابکشی جدی در زمینه اجرای قانون و تامین منافع مردم باشند. میرکاظمی اشارهای هم به موضوع کالابرگ الکترونیک که در قانون بودجه برای توزیع یارانه تکلیف شده است، داشت و افزود: فعلا پرداخت یارانه به صورت نقدی انجام میشود تا زیرساختهای لازم برای کالابرگ راآماده کنیم، کالابرگ چیز عجیبی نیست، کارت بانکی یارانه شارژ خواهد شد و کالای اساسی خاصی را می تواند طبق سازوکار تعیین شده خریداری کرد. وی درباره با اینکه چه زمانی یارانه واریزی قابل برداشت خواهد بود، گفت که فعلا توزیع کالاهای ۴۲۰۰ تومانی ادامه دارد. به نقل از خبرآنلاین، وی با اشاره به جریان یارانه نان و اصلاح قیمت آن گفت که، نان و دارو اولویتهای اول نیستند و در مرحله اول نهادهها قرار دارند، بنابراین یارانه نان و دارو برای تمامی دهکها بهطور مساوی توزیع خواهد شد و فعلا دست نخورده است.

این در حالی است که طرحی که قرار است در زنجان برای نان اجرا شود آزمایشی بوده و نتایح آن بررسی خواهد شد، ممکن است در نهایت به مرحله اجرا درنیامده و طرح دیگری بررسی شود. رئیس جمهور با بیان اینکه استفاده از نظرات نخبگان عرصههای مختلف به عنوان صاحبان دانش، تجربه و توانایی، زمینهساز تصمیمسازی و تصمیمگیریهای صحیح، اثرگذار و ماندگار خواهد بود، افزود: در زمینه اصلاح نحوه و محل پرداخت یارانه محصولات غذایی و کشاورزی از جمله نان شما باید طرف مشورت قرار بگیرید، چرا که تجارب شما حتما میتواند در این زمینه برای دولت راهگشا باشد. ما هنرمندان بزرگی داریم، مثل آقای روحالله خالقی که رئیس مدرسه موسیقی، مثل خانم افلیا پرتو، مثل خانم پریسا، آقای هوشنگ ظریف، آقای میلاد کیانی، و خیلی از این بزرگان که داشتهایم و حالا مردم یادشان رفته. وی ادامه داد: با افزایش قیمت مرغ، تخممرغ، روغن و لبنیات فقط کالاها و خدماتی که این اقلام را دارد گران میشود و بر مسائلی مثل مسکن یا کرایه خودرو تاثیر نخواهد داشت. کدام صندوق های با درآمد ثابت بدون اینکه تعداد سهام کم و زیاد بشه مثل بانک فقط آخر ماه سود نقدی پرداخت میکنند؟

بله بعضی از صندوق های درآمد ثابت تقسیم سود دوره ای ندارند. سلام صندوق درآمد ثابت تصمیم هر چند وقت یکبار سود واریز می کند یا اصلا سود نمی دهند؟ مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد دلیل حذف یارانه معیشتی افراد گفت: بر اساس قانون و دهکبندی که از سوی دولت اعلام شده، کسانی که در دهک ۱۰ پردرآمدی شمرده میشوند، یارانه آنها حذف شده و این هم به روش سیستمی و با کامپیوتر از طریق تقاطعگیری اطلاعات از سامانههای مختلف مانند ثبت احوال، ثبت اسناد، مجموع درآمد خانوار، مایملک خانوار، تعداد سفر خارجی، تعداد خودرو و تعداد منزل مسکونی مدنظر قرار میگیرد که مجموع این موارد دهکبندی را شکل میدهد و این هم مصوبه دولت است و تصمیمگیری فردی نیست، بلکه سیستم با تقاطعگیری اطلاعات یک فرد را جزو دهک ده به شمار میآورد و حذف میکند. نماینده مردم تربت حیدریه بیان داشت: سامانه وزارت رفاه در پرداخت یارانه دارای اشکالات اساسی است و ما این روزها نارضایتیهای مردم را در حوزه انتخابیه شاهد هستیم، اگر کل مردم را مشمول یارانه میکردیم و سپس به آنها پیامک ارسال میکردیم که از نظر این سامانه بر اساس درآمد شما مشمول این طرح نمیشوید؛ هزینهای که برای کشور ایجاد میشد حدود دو هزار میلیارد بود اما اکنون به واسطه اعتراضات هم سرمایه اجتماعی کاهش یافته و هم نارضایتیها نسبت به این طرح افزایش پیدا کرده است.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما