پیسرز با شکست 113-108 ویزاردز به 7 بازی باخت دست یافت.

[ad_1]


</p> <p> پیسرز با شکست 113-108 ویزاردز به 7 بازی باخت دست یافت.<br />








  • مقاله


ایندیاناپولیس، فوریه 17 (BNA): تایرس هالیبرتون هنگامی که این دو هفته گذشته به ایندیانا مبادله شدند، برای مشاوره به تریستان تامپسون تکیه کرد.

به گزارش AP، چهارشنبه شب، هم تیمی ها آخرین اجرای خود را با هم جشن گرفتند.

هالیبوترون 21 امتیاز و 14 پاس گل داشت، تامپسون با 17 امتیاز بالاترین فصل را به پایان رساند و پیسرز در آخرین بازی تامپسون با ایندیانا، واشنگتن ویزاردز را 113-108 شکست داد.

مربی ریک کارلایل قبل از اعلام اینکه تامپسون روز پنجشنبه کنار گذاشته خواهد شد، گفت: “تا زمانی که ادامه داشت سرگرم کننده بود.” من بدم نمی‌آید که این را اعلام کنم، زیرا این شانس نادری است که از یک مرد در مقابل هم تیمی‌هایش تشکر کنید و او امشب خیلی خیلی بزرگ بازی کرد.»

انتظار می رود تامپسون با شیکاگو بولز قرارداد ببندد.

برای پیسرز، این یک رقص پیروزی نادر بود. آنها با اولین برد فوریه خود به بدترین فصل هفت بازی باخت پایان دادند. و آنها برای اولین بار از دسامبر گذشته یک دشمن کنفرانس شرق را شکست دادند. 16.

تری تیلور 18 امتیاز و 9 ریباند برای ایندیانا به دست آورد. اما هالیبرتون و تامپسون که قبل از آمدن به ایندیانا در ساکرامنتو هم تیمی بودند، در شبی که پیسرهای کوتاه دست تنها هشت بازیکن در دسترس داشتند، نقش های اصلی را بازی کردند.

هالیبرتون با اشاره به تامپسون گفت: «این یک راه جهنمی برای بیرون رفتن است. “او امشب حلقه زد، او واقعاً در جیب خوب بود. فکر می‌کردم او بازی واقعاً خوبی داشت.»

کنتاویوس کالدول پوپ با 27 امتیاز پیشتاز ویزاردز بود. کایل کوزما با 26 امتیاز، 15 ریباند کار خود را به پایان رساند و با شش پرتاب 3 امتیازی بهترین فصل خود را به دست آورد و واشنگتن برای چهارمین بار در شش بازی شکست خورد. کریستاپس پورزینگیس با زانوی راست کبود شده به بیرون نشستن ادامه داد و وس اونسلد جونیور مربی. همچنین پورزینگیس را برای بازی پنجشنبه مقابل بروکلین رد کرد.

با توجه به اینکه هر دو تیم روز خود را پایین‌تر از بازی‌های دور کنفرانس شرق آغاز می‌کنند و استراحت طولانی در پیش است، بازی، به‌طور قابل‌توجهی، فاقد انرژی بود.

به نظر می رسید که ایندیانا با کسب شش امتیاز متوالی در اواخر کوارتر سوم با نتیجه 76-63 پیشی بگیرد. اما واشنگتن به طور پیوسته از برتری پیش افتاد و در اوایل بازی چهارم به 86-82 نزدیک شد و در نهایت نتیجه را 95-94 کرد، زمانی که کالدول-پوپ با 5:18 باقی مانده یک پرتاب 3 امتیازی زد.

اما ایندیانا با 6 ضربه متوالی پاسخ داد و پس از اینکه کالدول-پوپ سبدهای پشت سر هم انجام داد تا دو بار در 90 ثانیه پایانی بازی دو امتیازی شود، دانک اوشا بریست در 21.3 ثانیه مانده به پایان به ایندیانا کمک کرد تا بازی را به پایان برساند.

آنسلد گفت: “شما هرگز نمی خواهید کوتاه بیایید، اما همیشه می خواهید بجنگید و به خود فرصت دهید.” ما عالی بازی نکردیم اما آنقدر خوب بازی کردیم که به خودمان فرصت بدهیم و در آن بمانیم.”

TYPE-INS

جادوگران: کالدول پوپ پنج 3 ساخت. … دنی آدوجی 14 امتیاز و هفت ریباند داشت. … ایش اسمیت و رائول نت هر کدام 10 امتیاز کسب کردند. … پس از پیروزی در هر چهار مسابقه فصل گذشته، از جمله یک بازی حذفی در مرحله پلی این، واشنگتن در این فصل 1-2 مقابل پیسرز قرار دارد. تیم میزبان در هر سه بازی پیروز شده است. … کوزما در این فصل 22 دابل دابل به ثبت رسانده است که در حال حاضر رکورد بالایی در دوران حرفه ای خود دارد.

پیسرز: بادی هیلد 15 امتیاز، 7 پاس منجر به گل و 5 ریباند به دست آورد. … بریست 17 امتیاز و 6 ریباند داشت. … لنس استفنسون با 11 امتیاز، 6 ریباند و 4 پاس منجر به گل به پایان رسید. … ایندیانا 7 و 6 بازی متوالی باخت و همچنین سه بازی 4 بازی و دو باخت سه بازی داشته است. … پیسرز 1-7 در فوریه است.

به روز رسانی BROGDON

مصدومیت، مالکوم بروگدون گارد پیسرز را به جز سه بازی از دسامبر روی نیمکت نگه داشته است. 15. با این حال، کارلایل امیدوار است که بروگدون از تاندون آشیل سمت راست پس از از سرگیری بازی پس از استراحت آل استار بازگردد.

کارلایل گفت: “او به پیشرفت خوب خود ادامه می دهد و امیدواریم پس از اتمام مسابقات ستاره ها بتواند آماده باشد.” هیچ چیز قطعی نیست، اما خواهیم دید. با هفت یا هشت روز دیگر، امید ما احتمالاً می‌تواند آماده حرکت باشد.»

قابل نقل

آنسلد با اشاره به مجموع امتیاز ایندیانا در این بازی گفت: «این عدد، 74 امتیاز، شما با آن شب‌ها در بازی‌های زیادی برنده نخواهید شد.

تا بعدی

جادوگران: روز پنجشنبه قبل از رفتن به وقت استراحت آل استار، از بروکلین دیدن کنید.
پیسرز: میزبان اوکلاهاما سیتی در فوریه. 25.



[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.