چای را با چند حرکت ساده در خانه درمان کنید

[ad_1]

وب سایت نعنا: چندین گزینه درمانی برای قوز کمر وجود دارد، مانند تمرینات اصلاحی، جراحی و غیره. اینکه کدام روش برای شما مناسب است به شدت ناهنجاری بستگی دارد. در این بین ورزش های اصلاحی راه حل مناسب و موثری است. برای این منظور آموزش حرکات زیر نظر کارشناس ضروری است. یادگیری تمرینات بسیار آسان است و می توانید آنها را در خانه انجام دهید. نکته اصلی در حرکات ورزشی اجرای طولانی مدت و پیوسته و البته صحیح است. بسیاری از بیماران با این روش درمان شدند.

چای را با چند حرکت ساده در خانه درمان کنید

چرا چای می شویم؟

چای درمانی بسته به علت آن انجام خواهد شد. دلایل مختلفی برای این ناهنجاری وجود دارد، از جمله:

وضعیت بدنی بد (حالت اشتباه): بسیاری از کودکان و نوجوانان به دلیل وضعیت نامناسب جسمانی از این عارضه رنج می برند. بسیاری از آنها هنگام کار با کامپیوتر بیش از حد به جلو خم می شوند. این امر در دراز مدت منجر به ناهنجاری های ستون فقرات در این ناحیه می شود. استفاده طولانی مدت از کوله پشتی های سنگین نیز باعث ایجاد کیفوز می شود. حرکات اصلاحی در این شرایط بسیار کمک کننده است.

آسیب های نخاعی: برخی از آسیب های ستون فقرات، مانند شکستگی، می تواند به ستون فقرات آسیب برساند و بر انحنای آن تأثیر بگذارد.

سرطان ستون فقرات: سرطان ستون فقرات می تواند مهره ها را ضعیف کرده و آنها را مستعد شکستگی کند. شیمی درمانی پرتودرمانی نیز می تواند باعث ضعیف شدن استخوان ها شود.

نقایص مادرزادی: استخوان های ستون فقرات که قبل از تولد به درستی رشد نکرده اند می توانند باعث کیفوز شوند.

سندرم کیفوز در کودکان: سندرم کیفوز در کودکان ممکن است با برخی از سندرم ها مانند سندرم اهلرز دانلوس و سندرم مارفان همراه باشد.

چای خود را با ورزش درمان کنید

درمان قوز پشت با ورزش یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای حل این مشکل، بلکه مشکلاتی مانند قوز و کمر است. برای انجام این کار، تمرینات متعددی وجود دارد که می توان آنها را در حالت ایستاده، نشسته و دراز کشیده انجام داد.

حرکت پل هیپ

چای را با چند حرکت ساده در خانه درمان کنید

برای این کار کافیست به پشت روی تشک دراز بکشید. پاهای خود را با زاویه نود به سمت زانو خم کنید، کف پا کاملاً با حصیر تماس داشته باشد، پاشنه پا کمی به ران نزدیک شود. فاصله بین پاها برابر با عرض لگن است. شکم خود را به سمت داخل منقبض کنید و بدن خود را از باسن خود دور کنید تا زانوها، باسن و شانه ها در یک خط مستقیم قرار گیرند. لحظه ای در این حالت بمانید و سپس از بالاتنه به سمت تشک (پایین) حرکت کنید.


داگ را حرکت دهید

حرکت سگ براد یکی دیگر از ورزش های ساده و موثر است که می تواند در درمان چای موثر باشد. برای انجام این کار، در وضعیت میز (چهار دست و پا) باشید. دست ها در راستای شانه ها هستند، اما از آرنج خم نمی شوند و پاها با زاویه 90 درجه از زانو خم می شوند. ران درست در جهت لگن است. کابینت باید کاملاً شبیه یک میز باشد. دست ها و پاهای شما شبیه پایه میز هستند که عالی هستند.

چای را با چند حرکت ساده در خانه درمان کنید

حالا یک دست را تا ارتفاع شانه بالا بیاورید و بکشید. بدون انحراف لگن و بدون تغییر زوایای عضلات بدن، پای مخالف را از روی زمین بلند کرده و کاملاً کشیده در امتداد ران ها قرار دهید. پای خود را زیاد بالا نیاورید زیرا باعث آسیب دیدگی کمر می شود. لحظه ای در این حالت بمانید و سپس دست و پای مخالف را حرکت دهید. اگر از درد زانو رنج می برید، می توانید یک بالش کوچک زیر زانوی خود قرار دهید.

سایر ورزش هایی که برای درمان قوز کمر موثر هستند عبارتند از: حرکت سوپرمن، حرکت کبرا، کشش سینه و پشت، حرکت صد، میله کناری، حرکت بازو IYT و حرکت زیر بغل با هالتر.


عضلات شانه و پشت خود را دراز کنید

چای را با چند حرکت ساده در خانه درمان کنید

صاف بایستید و شانه هایتان را عقب ببرید، یک مداد را بین شانه هایتان پشت سر تصور کنید و باید آن را محکم بگیرید. این وضعیت را به مدت 10 ثانیه نگه دارید. می توانید این حرکت را 3-4 بار در روز و هر بار 10 تکرار انجام دهید.


اسلاید دست روی دیوار

چای را با چند حرکت ساده در خانه درمان کنید

پشت خود را به دیوار بایستید و کاملاً به دیوار تکیه دهید، سپس بازوهای خود را بالا بیاورید و در حالی که شانه ها و پشت خود را با دیوار لمس کنید، آرنج های خود را با زاویه 90 درجه قرار دهید، سپس بازوهای خود را بالا بیاورید، مطمئن شوید که دست های خود را لمس نکنید. . قلاب را از دیوار جدا کنید. سپس به حالت شروع بازگردید، این حرکت را با 3 رویکرد و 15 تکرار انجام دهید. می توانید این حرکت را چندین بار در طول روز انجام دهید.


کشش عضلات سینه و شانه

چای را با چند حرکت ساده در خانه درمان کنید

بین چهارچوب در بایستید، پای راست خود را به سمت جلو قرار دهید و بازوهای خود را با زاویه 90 درجه نسبت به آرنج خم کنید. چارچوب در را بپیچید و کمی به سمت جلو حرکت کنید. چند ثانیه نگه دارید و حرکت را تکرار کنید.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما