کارینا کاپور واکنش دوست پسر گیاهخوارش را به یاد می آورد زمانی که پدر راندیر کاپور یک رستوران غیر گیاهی را برای شام انتخاب کرد.

[ad_1]

دهلی نو: کارینا کاپور خان یک غذاخور است! و این بازیگر چندین بار در تعاملات خود به این سمت خود اعتراف کرده است. کارینا اعتراف می کند که عاشق خوردن غذاهای لذیذ است، به خصوص زمانی که در یک استراحت طولانی است و تیراندازی نمی کند. او اخیراً در برنامه چت Twinkle Khanna ظاهر شد که یک اتفاق جالب در رابطه با عادت غذایی خانواده اش را به اشتراک گذاشت.

طبق گفته کارینا، کاپورها غذای خود را بسیار جدی می گیرند و به همان شدت علاقه مند هستند. مدتها قبل، زمانی که کارینا دوست پسر سابق خود را که ظاهراً گیاهخوار بود، به پدرش راندیر کاپور معرفی کرد، پدرش نظر جالبی را در مورد او ارائه کرد.

این بازیگر کهنه کار ظاهراً با انتخاب دخترش متوجه شده بود که آن پسر گیاهخوار است و اظهار داشت که می تواند شام خود را با راننده بخورد.

ویدئویی که توسط ‘Tweak India’ با حضور Twinkle Khanna و Kareena Kapoor به اشتراک گذاشته شده است، این دو دیوا را در مورد این حادثه صحبت می کنند.

توینکل خانا می‌گوید: “این داستان غیرمعمولی وجود دارد که می‌خواستی دوست پسری را به پدرت معرفی کنی. و گفتی: “بابا، این دوست پسر جدید من است، بیا برای شام برویم و او گفت: “بیتا، دُم پُخت چلته های”. و بعد گفتی، “بابا، او گیاهخوار است.” و او گفت: “کوی باات نهی بتا وو راننده که ساعت خانه خیگا (اشکالی ندارد، او با راننده غذا می‌خورد)”. برای ناآشنا، «دوم پخت» یک رستوران محبوب برای غذاهای غیر گیاهی است.

در پاسخ به توینکل، کارینا که کمی خجالت زده به نظر می‌رسید، می‌گوید: “من چه می‌گویم، تو می‌دانی حالشان چطور است، من چه می‌گویم؟ تو می‌دانی حالشان چطور است، در مورد غذایشان، در مورد پایایشان.”

اگر آنها به رستورانی رفتند که در ابتدا توسط راندیر پیشنهاد شده بود، و آیا “دوست پسر گیاهخوار” او فقط در آنجا نشسته بود، تحقیقات بیشتری انجام دهید؟ کارینا پاسخ می دهد: “او باید تماشا می کرد و خیره می شد.” کلیپ زیر را تماشا کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=r_vc8_sz1T8

با صحبت از پروژه آینده کارینا، این بازیگر منتظر اکران فیلم آینده خود، “لال سینگ چادا” است. او در این فیلم در کنار عامر خان، ناگا چایتانیا و مونا سینگ بازی خواهد کرد. “لال سینگ چادا” یک اقتباس هندی رسمی از فیلم هالیوود “فارست گامپ” است که برای اکران در 14 آوریل 2022 به مناسبت بایساخی برنامه ریزی شده است.

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که به کارینا یک پروژه هیجان انگیز در کنار هریتیک روشن پیشنهاد شده است. هریتیک و کارینا چهار فیلم را با هم ساخته اند و آخرین بار در سال 2003 با عنوان “Main Prem Ki Deewani Hoon” به نمایش درآمدند.



[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
سیستم کنترل از راه دور چند کانال: نگاهی جامع بر این فناوری
بازی انفجار: یک راه جذاب برای کسب درآمد آنلاین
افزایش بهره‌وری با دفتر کار درسی
کتاب کار ریاضی: پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مفاهیم ریاضی
تماس با ما