کولسنشین‌ها چقدر بدهی؟

[ad_1]

مدیرکل دفتر طراحی تحلیل های مالیاتی اعلام کرد: حدود 13 هزار مسکن لوکس شناسایی شده و واحد پرداخت در این زمینه کمتر از 100 نفر به ارزش تقریباً 20 میلیون تومان بوده است برای مالیات خودروهای لوکس نیز نزدیک به 2000 نفر معادل 12 میلیارد تومان است. بچه های زیادی هستند.

به گزارش ایسنا، جهانگیر رحیمی درباره آخرین وضعیت پرداخت مالیات بر خانه و خودروهای لوکس اظهار کرد: مالیات خودرو و خانه های لوکس در حال حاضر و از آنجایی که در قانون دیده شده است، صاحبان آنها تا قبل از پرداخت پول امکان نقل و انتقال خودرو و خودروهای خود را دارند. راندا علاوه بر این، تا زمانی که مالیات‌هایی، چون پول خانه خالی، خودرو و خانه‌های لوکس پرداخت و یا اشتباه اطلاعاتی در شناسایی آنها صورت گرفته و آنها را به عنوان خانه خالی یا شناسایی کرده است، حل نمی‌کند، این موضوع به عنوان بدهی مالزی و ایالات متحده آمریکا.

وی افزود: حدود 13 هزار واحد مسکونی لوکس شناسایی شده است که پرداخت مالیات در این زمینه کمتر از 100 نفر به ارزشی معادل 200 میلیون تومان بوده و برای خودروهای لوکس نیز نزدیک به 2000 نفر معادل 12 میلیارد تومان بوده است.

این مقام بیشتر تاکید می کند: این مالیات ها در زمان نقل وصول وصول می شوند و اینگونه نیست که در هر صورت وصول نمی شود، بلکه این مالیات ها در سامانه های مالیاتی ثبت شده و روند وصول آنها به صورت جدی پیگیری خواهد شد و به این منظور، جرائم و باید در نظر گرفته شود. نمی دانم چه کنم.

رحیمی بیان کرد: از آنجایی که در سال آینده نیز این پایه های مالیاتی دیده می شود و سامانه های مالیاتی توسعه یافته است، پیش بینی ما این است که دارایی های عمده، چون مالیات خانه خالی، خانه و خودروهای لوکس در سال آینده پرداخت شود.

بر اساس این گزارش، قانون بودجه سال صاحبان خودروهایی که ارزش روز آنها بالاتر از یک میلیارد تومان باشد، مکلف به پرداخت «مالیات خودروهای لوکس» هستند و اگر یک خانوار یک شخص حقیقی و حقوقی بیش از یک خودرو داشته باشید. امکان نداشت که بتوانیم جایی برای اقامت پیدا کنیم.

برای این افراد که بالای 18 سال سن داشته باشند، باید مالیات خودروی خود را از نظر شخصی بپردازند، اما افرادی که زیر سن قانونی هستند و کمتر از 18 سال هستند که به عنوان سرپرست خانوار باشند.

سوالات زیر را جستجو کنید:

۱- تا مبلغ ۵.۵ لییییل وم۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵ س

۲- تا مبلغ سه ميليارد تومان نسبت به مازاد ۵.

۳- تا مبلغ ۵.۵ ییییید ۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵

4- نسبت به مازاد 4.5 ميليارد معادل چهار درصد

از سویی، خانه هایی که ارزش آنها با احتساب عرصه و اعیان بیش از 10 میلیارد تومان باشد، خانه لوکس ساخته شده و مالک آن باید در بهمن این مبلغ را پرداخت کند که خانه های درحال ساخت و در سال تملک از پرداخت این مالیات معاف هستند. .

– به منظور اعمال مقررات زیر:

۱- مسبت مه مازاد، ميليارد دا، ميليارد تومان . من باید بروم

۲- مسبت مه مازاد، ميليارد دا، ميليارد تومان . دو تا از آن ها

۳- مسبت مه مازاد، ميليارد دا، ميليارد تومان . دوستت دارم

۴- مسبت مه مازاد، ميليارد دا، ميليارد تومان . دوستت دارم

5-نسبت به مازاد، ميليارد تومان به بالا پنج

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
سیستم کنترل از راه دور چند کانال: نگاهی جامع بر این فناوری
بازی انفجار: یک راه جذاب برای کسب درآمد آنلاین
افزایش بهره‌وری با دفتر کار درسی
کتاب کار ریاضی: پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مفاهیم ریاضی
تماس با ما