آب پادگان تهران چقدر است؟

[ad_1]

فرارو- رشد اجاره بها در تهران طی یک سال گذشته به 54 درصد رسیده است. این افزایش شدید حالا باعث شده تا قیمت هر متر رهن در ارزان ترین مناطق تهران به بیش از 3 میلیون تومان برسد. یعنی برای اجاره یک بلوک 50 متری یک خانواده باید ماهیانه حدود 4 میلیون و 500 تومان بپردازد. در عین حال حقوق کارگر کمی کمتر از این مقدار است. اکنون این امر منجر به افزایش مسکن در پایتخت شده است.

به گزارش فراار، برای یافتن مسکن استیجاری کافی در تهران، یک جست و جوی اینترنتی انجام دهید، متوجه می شوید چقدر مسکن استیجاری پیش روی شماست. اما در زندگی واقعی، اگر به آپارتمان‌های اجاره‌ای از املاک و مستغلات نگاه کنید، احتمالاً یا آن را تکذیب می‌کنند یا می‌گویند چیزی نمی‌دانند.

در فاز اول ساختمان های اجاره ای را از مشاور املاک در منطقه 10 تهران دریافت می کنیم. او چنین موضوعی را در این نقطه از پایتخت رد می‌کند، اما می‌گوید به دلیل بورس و اجاره کانکس‌ها در این مناطق، چنین مواردی را در جاهایی مانند جفت‌آباد و نعمت‌آباد به وفور شنیده است. به همین دلیل مواردی از زندگی خانوادگی را می توان در اقامتگاه های اجاره ای در منطقه یافت.

شروع می کنم با او در مورد محله صحبت می کنم تا اعتماد او به من افزایش یابد. من تعدادی از معتبرترین بازارهای این محله را نام می برم. همانطور که صحبت را ادامه می دهیم، او می گوید از من نقل قول نکنید، اما دیدم تعدادی از همکاران ما کاندومینیوم را برداشتند. من می گویم این پناهگاه ها کجا هستند، کجا هستند که یک نفر یا یک خانواده در آنها زندگی کنند؟

او پاسخ می دهد که از نزدیک ندیده ام، اما همکارانش می گویند که پادگان ها معمولاً داخل خانه های قدیمی و نوساز با حیاط هستند. از او می خواهم اسامی و شماره همکارانش را که در این حوزه کار می کنند نام ببرند. کمی مکث می کند. بعد می گوید اجازه بدهید از آنها اجازه بگیرم ببینم آیا دارند یا نه.

هزینه اجاره کاندومینیوم در تهران چقدر است؟

دوباره آنلاین می شوم و شروع به جستجو می کنم. تعداد آگهی‌ها بسیار زیاد است، اما یافتن آگهی آپارتمان، به‌ویژه برای اجاره‌های خانوادگی و مجردی، کمی سخت است. بنابراین باید بین دسته‌های مجاور جستجو کنید و به متن داخلی آگهی‌ها نگاه کنید تا یکی پس از دیگری فضای اجاره‌ای برای یکی و خانواده پیدا کنید.

بررسی این آگهی ها نشان می دهد که قیمت ها بر اساس منطقه نیست و هر کدام تعرفه خاص خود را دارند. به عنوان مثال کانکس ده متری در شهر پردیس با اجاره ماهانه یک میلیون و 300 هزار تومان آگهی شده است. مرد دیگری برای اجاره کانکس 12 متری در جفت آباد 10 میلیون پیش پرداخت و ماهانه 600 هزار تومان اجاره درخواست کرد.

اما در منیره تهران کانکس دیگری برای اجاره پیدا کردم. برای این سایبان 20 متری آگهی دهنده پیشاپیش 50 میلیون تومان و اجاره ماهانه 200 هزار تومان تعیین کرده است. وی در توضیح این آگهی نوشت که دسترسی آسان به تمامی اماکن و مراکز خرید دارد، سرویس آن مجزا و متمایز است. دارای بخاری و گاز، حیاط 15 متری مجزا به مستاجر ارائه می شود. او گفت که کانکس را فقط تا پایان برج 3 اجاره می دهد و آب و برق و گاز نیز رایگان است.

آب پادگان تهران چقدر است؟

من در حال شروع گفتگو با این تبلیغ کننده هستم. من تعجب می کنم که چند نفر یک کاندومینیوم اجاره می کنند، در کجا قرار دارد، آیا می توانید از آن بازدید کنید یا نه؟

آگهی‌دهنده پاسخ می‌دهد که به بیش از دو نفر اجاره نمی‌دهد و پیشنهاد می‌کند ابتدا عکس‌های سایبان را نگاه کنید و اگر دوست دارید باید بازدید کنید.

سوالم را تکرار می کنم که سایبان کجاست، آیا در حیاط خانه اش، آیا جای مستقل و حصارکشی برای سایبان وجود دارد یا خیر. او می گوید این مجموعه در حیاط خلوت او نیست و مستقل است.

سپس عکسی از کانکس اجاره ای خود می فرستد که فقط حمام و آشپزخانه را نشان می دهد و بقیه ناشناخته هستند. بعد می گوید عکس همان است. او هنوز سر کار است و پس از بازگشت عکس های جدید را برمی گرداند. سپس از سایبان تعریف می کند تا توجه ما را برای اجاره سایبان جلب کند.

وی گفت: کپسول گاز سه شعله دارد و همه چیز سالم و سالم است. من فکر می کنم برای دو نفر خوب است، در این عکس کمی مشخص است.

آب پادگان تهران چقدر است؟

کاندومینیوم از ما اجاره کنید، زمینی که دارید!

ناگفته نماند که صاحبان سایبان زیاد هستند و می توان به سرعت به آنها دسترسی پیدا کرد. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد، زمین شخصی! در واقع مستاجران کاندومینیوم فقط یک جعبه در اختیار شما قرار می دهند و شما باید دارایی شخصی داشته باشید تا شخص یا شرکت بتواند با شرایط عادی برای شما کانکس اجاره کند.

یکی از شرکت های اجاره کانکس در این خصوص تاکید کرد: شرایط اجاره کانکس هیچ تفاوتی با سایر موارد ندارد و می توان سازه ای را اجاره کرد و از آن برای تجهیز کارگاه، اسکان کارگران و یا مسکن موقت برای زندگی خانوادگی استفاده کرد. . در این صورت فقط باید مکانی برای قرار دادن یا نصب سازه داشته باشید که بعد از اجاره ساختمان بتوانید به محل خود منتقل کنید و همچنین آن مکان باید ملک شخصی شما باشد و سازه را نمی توان در اماکن عمومی یا اراضی ملی قرار داد. .

بررسی قیمت شرکت ها و اشخاصی که کانکس اجاره می کنند نشان می دهد که بین 35 تا 45 درصد هزینه کانکس برای اجاره سه تا شش ماهه دریافت می کنند. به عنوان مثال یک کانکس 10 متری حدود 14 میلیون تومان قیمت دارد و برای اجاره شش ماهه آن باید حدود 7 میلیون تومان بپردازید.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

سایت نات کوین: راهنمای کامل برای این فناوری بلاک‌چین
چیستی خرید پلی استیشن پلاس اکسترا؟
معرفی سئو گروه تلگرام @SEOPREM
چگونه می‌توان نات کوین را نقد کرد؟
مقدمه ای بر شرط بندی انفجار
سایت dancebet: فرصتی برای عشاق رقص
تماس با ما